Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób nieaktywnych zawodowo uczestników projektu systemowego Aktywni, Atrakcyjni, Potrzebni realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebielinie współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Podziałanie:7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 77-235 Trzebielino, Trzebielino 7a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8580167
  • Data zamieszczenia: 2013-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Trzebielino 7a 7a
    77-235 Trzebielino, woj. pomorskie
    tel. 59 8580167
    REGON: 00531188000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób nieaktywnych zawodowo uczestników projektu systemowego Aktywni, Atrakcyjni, Potrzebni realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebielinie współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Podziałanie:7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.ABC samozatrudnienia dla 10 osób w wymiarze 35 godzin. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników praktycznych umiejętności do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 1)Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować: Zagadnienia prawne -Akty prawne regulujące zasady prowadzenia firmy, -Wybór formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej, -Rejestrowanie firmy ( wpis do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, Urząd Skarbowy, Urząd Statystyczny, ZUS, bank) -Prawo pracy, sporządzanie umów cywilno-prawnych, Zagadnienia finansowo-księgowe -Zasady sporządzania Księgi Przychodów i Rozchodów, -Dokumentacja księgowa, -Rozliczenia z ZUS-em i Urzędem Skarbowym, -Wybór formy opodatkowania działalności gospodarczej, Zagadnienia ogólne -Kontaktów z Urzędem Skarbowym i ZUS-em, -Sporządzanie biznesplanu -Wypełnianie wniosku do PUP o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej, -Reklama w firmie. Elementy wizażu 2)Przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu. Ogólna liczba godzin kursu wynosi 35, w tym 7 godzin z zakresu wizażu Kurs powinien być realizowany według programu, 5 razy w tygodniu, nie więcej niż 8 godzin zajęć dziennie plus 2 przerwy kawowe 10-minutowe oraz jedna przerwa obiadowa 20-minutowa. Wykonawca powinien prowadzić kurs w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. wg uzgodnionego harmonogramu i jest zobowiązany do zgłaszania Zamawiającemu wszelkich zmian w harmonogramie. 2.Kurs zawodowy murarz-tynkarz dla 1 osoby w wymiarze 144 godziny. Termin szkolenia październik-listopad 2013r.1)Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestnika wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności zawodowych w zawodzie murarz-tynkarz. 2)Wykonawca będzie odpowiedzialny za -przeprowadzenie obowiązkowych badań lekarskich dopuszczających do pracy w zawodzie ; -przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu dla 1 osoby w wymiarze nie mniej niż 144 godzin + egzamin; -dostarczenie odpowiedniego typu sprzętu do praktycznej nauki zawodu; -pokrycie kosztu przystąpienia do egzaminu dla uczestnika. (Wykonawca pokrywa również koszt ewentualnego pierwszego egzaminu poprawkowego uczestnika); -zapewnienie wyżywienia dla uczestnika kursu: -zwrot kosztów dojazdu na zajęcia -zabezpieczenie odzieży ochronnej. 3)Koszty badań lekarskich uczestnika kursu. Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania i skierowania uczestnika kursu na badania lekarskie do uprawnionej jednostki organizacyjnej przemysłowej służby zdrowia, dopuszczające do pracy w zawodzie przed rozpoczęciem kursu, i zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań niezwłocznie po ich otrzymaniu. 4)Przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu Ogólna liczba godzin kursu wynosi 144 + egzamin, w tym: - 32 godzin zajęć teoretycznych - 112 godzin zajęć praktycznych -czasu egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczany do godzin kursu. Kurs powinien być realizowany według programu, 5 razy w tygodniu, nie więcej niż 8 godzin zajęć dziennie plus 2 przerwy kawowe 10-minutowe oraz jedna przerwa obiadowa 20-minutowa. Wykonawca powinien prowadzić kurs w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. wg uzgodnionego harmonogramu i jest zobowiązany do zgłaszania Zamawiającemu wszelkich zmian w harmonogramie. Zakres tematyczny kursu przewiduje: -zasady BHP i ppoż; -kosztorysowanie; -rysunek techniczny; -murowanie; -rodzaj narzędzi i materiałów niezbędnych do podjęcia prac murarskich; -przygotowywanie zapraw i betonów; -tynk dwuwarstwowy; -izolacja przeciwwilgociowa. 3.Fryzjerstwo damsko-męskie dla 1 osoby w wymiarze 150 godzin. Termin realizacji październik-listopad. 1) Celem kursu jest zdobycie podstawowych wiadomości i umiejętności z zakresu fryzjerstwa. Program kursu obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne ze szczególnym naciskiem na umiejętności praktyczne tak istotne w tym zawodzie. 2)Program kursu powinien być zgodny z obowiązującą podstawą programową i zawierać między innymi zagadnienia zakresu:organizacji pracy w salonie fryzjerskim z zagadnieniami BHP i ppoż.,materiałoznawstwa,budowy i fizjologii włosów,analizy włosów,mycia i pielęgnacji włosów,chemii kosmetycznej, strzyżenia męskiego i damskiego,ondulacji wodnej i chemicznej,technik modelowania włosów,doboru typu fryzury i koloru do wizerunku klienta, metody oraz techniki farbowania i rozjaśniania włosów, baleage cegiełkowy, diagonalny, pionowy,techniki upinania fryzur. 3)Przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu Ogólna liczba godzin kursu wynosi 150, w tym:50 godzin zajęć teoretycznych i 100 godzin zajęć praktycznych. termin realizacji październik-listopad 2013r. Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczany do godzin kursu. Kurs powinien być realizowany według programu, 5 razy w tygodniu, nie więcej niż 8 godzin zajęć dziennie plus 2 przerwy kawowe 10 minutowe oraz jedna przerwa obiadowa 20-minutowa.Wykonawca powinien prowadzić kurs w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. wg uzgodnionego harmonogramu i jest zobowiązany do zgłaszania Zamawiającemu wszelkich zmian w harmonogramie. 4. Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i komputera dla 8 osób w wymiarze 100 godzin. termin realizacji listopad. Celem kształcenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do zawodu sprzedawcy i obsługi komputera i kas fiskalnych. 1)Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować zgadnienia z zakresu rola i zadania na stanowisku sprzedawca,efektywna komunikacja z klientem,analiza potrzeb klienta,techniki prezentacji towarów,techniki negocjacyjne,poznanie dokumentów w obiegu gotówkowym i bezgotówkowym na stanowisku pracy, obsługa kasy fiskalnej,poznanie podstaw obsługi komputera w następujących programach Notatnik, WordPad, , Paint, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point. [panel sterowania systemu Windows. 2)Przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu Kurs powinien być realizowany według programu, 5 razy w tygodniu, nie więcej niż 8 godzin zajęć dziennie plus 2 przerwy kawowe 10-minutowe oraz jedna przerwa obiadowa 20-minutowa.Wykonawca powinien prowadzić kurs w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. wg uzgodnionego harmonogramu i jest zobowiązany do zgłaszania Zamawiającemu wszelkich zmian w harmonogramie. Program szkolenia należy przedstawić wraz z ofertą. Zakres tematyczny kursu przewiduje opanowanie przez kandydatów do zawodu sprzedawcy wraz z obsługą kas fiskalnych i komputera. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom projektu bezpieczne i higieniczne miejsce do spożywania posiłków: poczęstunku (kawa, herbata, napoje, ciastka) oraz obiadów. 5. Kurs florystyczny dla 10 osób - w wymiarze 50 godzin termin listopad-grudzień 2013r. 1) Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu bukieciarstwa i aranżacji roślin.2) Zakres szkolenia: podstawowe wiadomości z zakresu anatomii i fizjologii roślin, postępowanie z materiałem roślinnym, materiał roślinny stosowany w kompozycjach, wyroby bukieciarskie, zasady i style kompozycji roślinnych, kompozycje z suszonych roślin, dekoracje pogrzebowe, wyroby ślubne i komunijne, dekoracje okolicznościowe, zasady doboru kwiatów do kompozycji, technika układania kwiatów w ręku, zasady i technika układania kwiatów w naczyniach, stroiki świąteczne (na Boże Narodzenie i Wielkanoc) Program szkolenia musi być oparty przede wszystkim na ćwiczeniach praktycznych uzupełnianych wskazówkami teoretycznymi. 3)Kurs powinien być realizowany według programu, 5 razy w tygodniu, nie więcej niż 8 godzin zajęć dziennie plus 2 przerwy kawowe 10-minutowe oraz jedna przerwa obiadowa 20-minutowa. Wykonawca powinien prowadzić kurs w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. wg uzgodnionego harmonogramu i jest zobowiązany do zgłaszania Zamawiającemu wszelkich zmian w harmonogramie. Przy realizacji zamówień należy zapewnić aby zajęcia teoretyczne i praktyczne były prowadzone przez uprawnionych instruktorów. W przypadku zmiany wykładowcy, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić nowy życiorys zawodowy nowego wykładowcy, o kwalifikacjach co najmniej równych wykładowcy zgłoszonego przy składaniu oferty, Zamawiającemu w terminie 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi MEN. Dodatkowo Wykonawca wyda zaświadczenie ( w formie certyfikatów lub dyplomów) o ukończeniu kursu z emblematem Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu kursu /projektu ze środków Unii europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, przeprowadzi ewaluację początkową i końcową oraz sporządzi z niej raport. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu oraz dokumentację fotograficzną na płycie . Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania logotypów Unii Europejskiej i KAPITAŁ LUDZKI oraz informacji o współfinansowaniu - oznakowania projektowego zgodnego z obowiązującymi Wytycznymi, na wszystkich dokumentach związanych z kursem, m.in. na materiałach szkoleniowych, zaświadczeniach i świadectwach ukończenia kursu.Wykonawca zobowiązany jest również do oznaczenia pomieszczeń, w których odbywają się zajęcia.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji dotyczącej kursu do dnia 31.12.2020r.Salę do przeprowadzenia takiego szkolenia zapewnia zamawiający. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom projektu bezpieczne i higieniczne miejsce do spożywania posiłków: poczęstunku (kawa, herbata, napoje, ciastka) oraz obiadów. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie akcesoria do praktycznej nauki zawodu Zamawiający prosi o szczegółowy opis zaplecza technicznego. Wykonawca nie ma obowiązku informowania Zamawiającego o zaistnieniu tych okoliczności. Koszty egzaminu Szkolenie kończy się egzaminem,koszty egzaminu ponosi wykonawca.Wykonawca zapewnia uczestnikowi kursu, w trakcie jego realizacji, każdego dnia wyżywienie:obiad jedno ciepłe danie ( typu drugie danie) oraz kompot lub soki,napoje ciepłe typu kawa i herbata oraz zimne soki ,woda , ciastka i swobodny do nich dostęp we wszystkie dni odbywania zajęć Każdego dnia uczestnik zobowiązany będzie do potwierdzenia rzeczywistego odbioru posiłków na odpowiednim i imiennym oświadczeniu, dołączonym do dokumentacji szkoleniowej, tj. dziennika kursu. Wykonawca, niezależnie od miejsca zajęć, musi zapewnić uczestnikom bezpieczne i higieniczne miejsce do spożycia posiłków.Wykonawca musi zapewnić każdego dnia kursu uczestnikowi zwrot kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca kursu i z powrotem. Uczestnik może na kurs dojeżdżać samochodemzwrot kosztów w wysokości kwoty biletu komunikacji publicznej na danej trasie lub komunikacją publiczną zwrot na podstawie biletów komunikacji publicznej. Wykonawca zobowiązany jest przekazać dokumentację dotyczącą zwrotu kosztów dojazdu uczestników na kurs i z powrotem oraz potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu po zakończeniu realizacji kursu do biura Zamawiającego. Dodatkowo w przypadku braku możliwości dojazdu na kurs komunikacją publiczną, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie zapewnić uczestnikowi codzienny dowóz do miejsca odbywania zajęć teoretycznych i praktycznych, jak również codzienny powrót po ich zakończeniu. Salę zabezpiecza zamawiający. Materiały szkoleniowe skrypt tematyczny, materiały do ćwiczeń, notatnik, długopis, Materiały szkoleniowe przeznaczone na potrzeby kursu powinny zapewnić wysoki poziom merytoryczny, przejrzystość i spójność zawartych informacji oraz rzeczowość i kompleksowość. Materiały winny być przekazane na stałe uczestnikom uczestniczkom kursu oraz 1 komplet dla Zamawiającego. Materiały winny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie internetowej http://www.efs.gov.pl, zakładka Dokumenty nt.: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W ramach kursu Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia badań lekarskich uczestników wymaganych do pracy na tym stanowisku a także dostarczenia imiennej listy potwierdzającej przebyte badania na druku opatrzonym odpowiednimi logotypami oraz informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej.Wykonawca zabezpiecza uczestnikom artykuły sanitarne tj .papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło oraz czajnik i naczynia niezbędne do przygotowania i podawania napojów. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z kursem w tym w drodze na kurs i z kurs.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.trzebielino.pl.)- zakładkaTrzebielino - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach