Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób nieaktywnych zawodowo uczestników projektu systemowego Aktywni, Atrakcyjni, Potrzebni realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebielinie współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Podziałanie:7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 77-235 Trzebielino, Trzebielino 7a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8580167
  • Data zamieszczenia: 2012-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Trzebielino 7a 7a
    77-235 Trzebielino, woj. pomorskie
    tel. 59 8580167
    REGON: 00531188000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób nieaktywnych zawodowo uczestników projektu systemowego Aktywni, Atrakcyjni, Potrzebni realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebielinie współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Podziałanie:7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kurs florystyczny dla 7 osób - w wymiarze 50 godzin termin listopad 2012r. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu bukieciarstwa i aranżacji roślin . Zakres szkolenia: podstawowe wiadomości z zakresu anatomii i fizjologii roślin, postępowanie z materiałem roślinnym, materiał roślinny stosowany w kompozycjach, wyroby bukieciarskie, zasady i style kompozycji roślinnych, kompozycje z suszonych roślin, dekoracje pogrzebowe, wyroby ślubne i komunijne, dekoracje okolicznościowe, zasady doboru kwiatów do kompozycji, technika układania kwiatów w ręku, zasady i technika układania kwiatów w naczyniach, stroiki świąteczne na Boże Narodzenie i Wielkanoc. Program szkolenia musi być oparty przede wszystkim na ćwiczeniach praktycznych uzupełnianych wskazówkami teoretycznymi.Kurs powinien być realizowany według programu, 5 razy w tygodniu, nie więcej niż 8 godzin zajęć dziennie plus 2 przerwy kawowe 10-minutowe oraz jedna przerwa obiadowa 20-minutowa. Wykonawca powinien prowadzić kurs w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. wg uzgodnionego harmonogramu i jest zobowiązany do zgłaszania Zamawiającemu wszelkich zmian w harmonogramie.Salę wykładową zapewnia Zamawiający w siedzibie gminy.Zajęcia powinny być prowadzone przez uprawnionych instruktorów. W przypadku zmiany wykładowcy, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić nowy życiorys zawodowy nowego wykładowcy, o kwalifikacjach co najmniej równych wykładowcy zgłoszonego przy składaniu oferty, Zamawiającemu w terminie 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. Nr 131 poz. 216. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dziennik zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, przeprowadzi ewaluację początkową i końcową oraz sporządzi z niej raport. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu oraz dokumentację fotograficzną na płycie . Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania logotypów Unii Europejskiej i KAPITAŁ LUDZKI oraz informacji o współfinansowaniu - oznakowania projektowego zgodnego z obowiązującymi Wytycznymi, na wszystkich dokumentach związanych z kursem, m.in. na materiałach szkoleniowych, zaświadczeniach i świadectwach ukończenia kursu.Wykonawca zobowiązany jest również do oznaczenia pomieszczeń, w których odbywają się zajęcia.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji dotyczącej kursu do dnia 31.12.2020r. Wykonawca zapewnia uczestnikowi kursu, w trakcie jego realizacji, każdego dnia wyżywienie: - obiad - jedno cieple danie ( typu drugie) oraz kompot lub sok, a także poczęstunek kawowy (herbata, kawa, napoje typu sok, woda, cukier, śmietanka do kawy, ciastka) dostępne na sali szkoleniowej. Wykonawca musi zapewnić każdego dnia kursu uczestnikowi zwrot kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca kursu i z powrotem. Uczestnik może na kurs dojeżdżać samochodem tj.zwrot kosztów w wysokości kwoty biletu komunikacji publicznej na danej trasie lub komunikacją publiczną -zwrot na podstawie biletów komunikacji publicznej lub oświadczenia popartego zaświadczeniem od przewoźnika. Wykonawca zobowiązany jest przekazać dokumentację dotyczącą zwrotu kosztów dojazdu uczestników na kurs i z powrotem oraz potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu po zakończeniu realizacji kursu do biura Zamawiającego. Materiały szkoleniowe - skrypt tematyczny lub podręcznik, materiały do ćwiczeń i wykonywania ozdób, notatnik, długopis. Materiały szkoleniowe przeznaczone na potrzeby kursu powinny zapewnić wysoki poziom merytoryczny i praktyczny, przejrzystość i spójność zawartych informacji oraz rzeczowość i kompleksowość. Materiały winny być przekazane na stałe uczestnikom/uczestniczkom kursu oraz 1 komplet dla Zamawiającego. Materiały winny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zabezpiecza uczestnikom artykuły sanitarne tj .papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z kursem w tym w drodze na kurs i z kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.trzebielino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach