Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób nieaktywnych zawodowo uczestników projektu systemowego Aktywni, Atrakcyjni, Potrzebni realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebielinie współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Podziałanie:7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 77-235 Trzebielino, Trzebielino 7a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8580167
  • Data zamieszczenia: 2011-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Trzebielino 7a 7a
    77-235 Trzebielino, woj. pomorskie
    tel. 59 8580167
    REGON: 00531188000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.trzebielino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób nieaktywnych zawodowo uczestników projektu systemowego Aktywni, Atrakcyjni, Potrzebni realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebielinie współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Podziałanie:7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób nieaktywnych zawodowo realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebielinie dla uczestników projektu systemowego pod nazwą Aktywni, atrakcyjni, Potrzebni w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Zamówienie jest podzielone i składa się z 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia. Część I Kurs prawa jazdy kat.B dla 12 osób - termin czerwiec - wrzesień 2011r. 1. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu przepisów o ruchu drogowym, nabycie praktycznych umiejętności kierowania pojazdem, odpowiednie przygotowanie do przystąpienia do egzaminów państwowych. 2. W podziale na: zajęcia teoretyczne 30 godzin i praktyczną naukę jazdy 30 godzin. 3. Termin szkolenia: czerwiec 2011r. - wrzesień 2011r. 4. Miejsce realizacji szkolenia dla części teoretycznej - pomieszczenia na terenie gminy Trzebielino zapewnia Zamawiający. Miejsce praktycznej nauki jazdy - miasto Słupsk, zrealizowanie nauki zapewnia Wykonawca. 5. Organizator szkolenia zapewnia uczestnikom kursu badania lekarskie i pokrycie kosztów z tym związanych. 6. Organizator szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe ( w tym jeden do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu prawa jazdy kat.B. 7. Materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 8.Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 9.Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu oraz dokumentację fotograficzną na płycie. 11. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia uczestników projektu przed rozpoczęciem szkolenia. 12. Podczas zajęć w ramach kursu wykonawca zapewni uczestnikom dostęp do wszelkich materiałów i narzędzi, umożliwiających sprawny i efektywny przebieg szkolenia. 13.Zamawiający żąda, aby wszystkie zajęcia zarówno praktyczne jak i teoretyczne prowadzone były w języku polskim. Materiały dydaktyczne oraz podręczniki mają zostać dostarczone również w języku polskim. 14.Na tydzień przed planowanym rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu zajęć (załącznik nr 11). 15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli przebiegu kursu oraz ich wyników w dowolnym momencie realizacji zamówienia, bez wcześniejszej konsultacji z Wykonawcą. 16. Wykonawca zobowiązany jest do: poddania się kontroli lub audytowi w zakresie wypełniania zobowiązań przyjętych niniejszą umową dokonywanym przez Zamawiającego, uprawnione podmioty właściwe dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub podmioty uprawnione do przeprowadzania czynności kontrolnych lub audytowych, w tym umożliwienia Zamawiającemu jak również Instytucji Wdrażającej oraz Instytucji Zarządzającej kontroli realizacji szkoleń oraz uczestnictwa w egzaminie końcowym. przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku. przedłożenia Zamawiającemu, niezwłocznie po zakończeniu szkolenia: - sprawozdania z realizacji szkolenia, zawierającego m.in. wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, a także wykaz osób, które szkolenia nie ukończyły ( nie zdały egzaminu lub do niego nie przystąpiły); - kopii zaświadczeń o ukończeniu kursu (potwierdzonych za zgodność z oryginałem). Część II: Szkoła dla rodziców dla 7 osób w wymiarze 80 godzin - termin czerwiec - lipiec 2011r. 1.Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji opiekuńczo-wychowawczych rodziców, nabycie wiedzy o podstawowej opiece i żywieniu dzieci, nabycie wiedzy o chorobach dziecięcych i pojawiających się w późniejszym wieku zagrożeniach patologiami społecznymi. 2.Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu: - poradnictwo specjalistyczne poprzez organizację spotkań tematycznych ze specjalistami z zakresu prawa rodzinnego, pedagogiki, psychologii; - poradnictwo zdrowotne poprzez organizację spotkań tematycznych z pielęgniarką lub lekarzem na temat zdrowego odżywiania, chorób zakaźnych, profilaktyki itp.; - przeprowadzenie warsztatów, których celem będzie zwiększenie umiejętności wychowawczych rodziców; - konsultację logopedyczną dla dzieci uczestników szkolenia. 3. Wykonawca szkolenia zapewnia uczestnikom: ciepły posiłek obiadowy w formie drugiego dania dla uczestników szkolenia oraz przerwy kawowe - kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka, napoje zimne itp. każdy z uczestników ma otrzymać w dniu rozpoczęcia szkolenia na własność materiały dydaktyczne takie jak podręcznik, notatnik, długopis, skrypty, opracowania zawierające opis zagadnień ujętych w programie szkolenia. wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Pomiędzy każdą jednostką lekcyjną należy przewidzieć 5 minutowe przerwy oraz jedną obiadową - 30 minut każdego dnia. wykonawca zabezpiecza uczestnikom artykuły sanitarne tj .papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło. 4.Termin szkolenia: czerwiec - lipiec całotygodniowy od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych dziennie. Ilekroć w specyfikacji mówi się o godzinie lekcyjnej, ma się na myśli jednostkę 45 minutową. 5. Miejsce realizacji szkolenia - zapewnia Zamawiający - sala wiejska w Objezierzu 6. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013 7.Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8.Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, przeprowadzi ewaluację początkową i końcową oraz sporządzi z niej raport. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu oraz dokumentację fotograficzną na płycie . 9. Szkolenie powinno być zakończone testem . 10.Wykonawca zobowiązuje się także do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczeń na swój koszt na drukach zgodnych z wzorem z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 z 2006 roku). 11. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia uczestników projektu przed rozpoczęciem szkolenia. 12. Podczas zajęć praktycznych w ramach kursu wykonawca zapewni uczestnikom dostęp do wszelkich materiałów i narzędzi, umożliwiających sprawny i efektywny przebieg szkolenia. 13.Zamawiający żąda, aby wszystkie zajęcia zarówno praktyczne jak i teoretyczne prowadzone były w języku polskim. Materiały dydaktyczne oraz podręczniki mają zostać dostarczone również w języku polskim. 14.Na tydzień przed planowanym rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu zajęć (załącznik Nr 11) 15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli przebiegu szkolenia oraz ich wyników w dowolnym momencie realizacji zamówienia, bez wcześniejszej konsultacji z Wykonawcą. 16. Wykonawca zobowiązany jest do: poddania się kontroli lub audytowi w zakresie wypełniania zobowiązań przyjętych niniejszą umową dokonywanym przez Zamawiającego, uprawnione podmioty właściwe dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub podmioty uprawnione do przeprowadzania czynności kontrolnych lub audytowych, w tym umożliwienia Zamawiającemu jak również Instytucji Wdrażającej oraz Instytucji Zarządzającej kontroli realizacji szkoleń oraz uczestnictwa w egzaminie końcowym. przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku. przedłożenia Zamawiającemu, niezwłocznie po zakończeniu każdego szkolenia: - sprawozdania z realizacji szkolenia, zawierającego m.in. wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, a także wykaz osób, które szkolenia nie ukończyły ( nie zdały egzaminu lub do niego nie przystąpiły); - kopii protokołów egzaminacyjnych (potwierdzonych za zgodność z oryginałem); - kopii zaświadczeń i certyfikatów (potwierdzonych za zgodność z oryginałem); - potwierdzonych za zgodność z oryginałem dzienników zajęć; - ankiet oceny szkolenia Część III: Pomoc kuchenna dla 22 osób w wymiarze 80 godzin - termin sierpień 1.Celem szkolenia jest profesjonalne przygotowanie do zawodu kucharza. Uczestnicy mają poznać i doskonalić umiejętności samodzielnego przyrządzania potraw, sposobu ich podawania. Nabyć umiejętności w zakresie właściwego wykorzystania receptur, tworzenia menu na różne okazje. 2.Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu podstawowych wiadomości o żywieniu człowieka, planowanie wyżywienia dla różnych grup ludności, planowanie menu na różne okazje, procesy technologiczne stosowane w produkcji żywności, technologia żywienia - przyrządzanie różnego rodzaju potraw, techniki przyrządzania dań, dekorowanie potraw, minimum sanitarne , przepisy BHP. Preferowane formy kształcenia: ćwiczenia praktyczne - sporządzanie potraw i ich prezentacja, degustacje, wykłady połączone z pokazem. 3. Wykonawca szkolenia zapewnia uczestnikom: ciepły posiłek obiadowy w formie drugiego dania dla uczestników szkolenia oraz przerwy kawowe - kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka, napoje zimne itp. wszystkim uczestnikom produkty i akcesoria niezbędne do zrealizowania szkolenia, w tym odzieży ochronnej. każdy z uczestników ma otrzymać w dniu rozpoczęcia szkolenia na własność materiały dydaktyczne takie jak podręcznik, notatnik, długopis, skrypty, opracowania zawierające opis zagadnień ujętych w programie szkolenia. wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Pomiędzy każdą jednostką lekcyjną należy przewidzieć 5 minutowe przerwy oraz jedną obiadową - 30 minut każdego dnia. W ramach kursu Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia badań lekarskich uczestników wymaganych do pracy na tym stanowisku a także dostarczenia imiennej listy potwierdzającej przebyte badania na druku opatrzonym odpowiednimi logotypami oraz informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej. zwrot kosztów dojazdu z siedziby gminy do miejsca szkolenia. wykonawca zabezpiecza uczestnikom artykuły sanitarne tj .papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło. 4.Termin szkolenia: sierpień całotygodniowy od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych dziennie. Ilekroć w specyfikacji mówi się o godzinie lekcyjnej, ma się na myśli jednostkę 45 minutową. 5. Miejsce realizacji szkolenia - salę spełniającą wymogi do przeprowadzenia takiego szkolenia zapewnia Wykonawca w odległości nie większej niż 40 km od siedziby gminy. 6. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013 7.Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8.Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, przeprowadzi ewaluację początkową i końcową oraz sporządzi z niej raport. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu oraz dokumentację fotograficzną na płycie . 9. Szkolenie powinno być zakończone egzaminem . 10.Wykonawca zobowiązuje się także do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczeń na swój koszt na drukach zgodnych z wzorem z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 z 2006 roku). 11. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia uczestników projektu przed rozpoczęciem szkolenia. 12. Zajęcia teoretyczne nie powinny stanowić więcej niż 50% zajęć. Podczas zajęć praktycznych w ramach kursu wykonawca zapewni uczestnikom dostęp do wszelkich materiałów i narzędzi, umożliwiających sprawny i efektywny przebieg szkolenia. 13.Zamawiający żąda, aby wszystkie zajęcia zarówno praktyczne jak i teoretyczne prowadzone były w języku polskim. Materiały dydaktyczne oraz podręczniki mają zostać dostarczone również w języku polskim. 14.Na tydzień przed planowanym rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu miejsca szkolenie, które podlegać będzie ocenie Zamawiającego i szczegółowego harmonogramu zajęć (załącznik Nr 11) 15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli przebiegu szkolenia oraz ich wyników w dowolnym momencie realizacji zamówienia, bez wcześniejszej konsultacji z Wykonawcą. 16. Wykonawca zobowiązany jest do: poddania się kontroli lub audytowi w zakresie wypełniania zobowiązań przyjętych niniejszą umową dokonywanym przez Zamawiającego, uprawnione podmioty właściwe dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub podmioty uprawnione do przeprowadzania czynności kontrolnych lub audytowych, w tym umożliwienia Zamawiającemu jak również Instytucji Wdrażającej oraz Instytucji Zarządzającej kontroli realizacji szkoleń oraz uczestnictwa w egzaminie końcowym. przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku. przedłożenia Zamawiającemu, niezwłocznie po zakończeniu każdego szkolenia: - sprawozdania z realizacji szkolenia, zawierającego m.in. wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, a także wykaz osób, które szkolenia nie ukończyły ( nie zdały egzaminu lub do niego nie przystąpiły); - kopii protokołów egzaminacyjnych (potwierdzonych za zgodność z oryginałem); - kopii zaświadczeń i certyfikatów (potwierdzonych za zgodność z oryginałem); - potwierdzonych za zgodność z oryginałem dzienników zajęć; - ankiet oceny szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.trzebielino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach