Przetargi.pl
zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych i wyjazdowych warsztatów dla rodzin w ramach projektu Pora na aktywność

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2010-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych i wyjazdowych warsztatów dla rodzin w ramach projektu Pora na aktywność
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie treningu kompetencji społecznych dla rodzin z dziećmi w formie stacjonarnej i wyjazdowej, wg. wytycznych: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie treningu kompetencji społecznych w formie: 1) stacjonarnej w wymiarze: a) 3 godzin miesięcznie dla max 52 osób w okresie od 01.01.2011 roku do 28.02.2011 roku b) 4 godzin miesięcznie dla max 52 osób w okresie od 01.01.2011 roku do 30.11.2011 roku 2) wyjazdowej dla 52 osób: a) I etap wyjazd 2-dniowy (integracyjny) w okresie od 18.12.-19.12.2010 roku, b) II etap wyjazd szkoleniowo-integracyjny 4-dniowy dla beneficjentów i ich otoczenia w okresie od 30.04.2011 roku do 03.05.2011 roku 2. Tematyka i forma zajęć W ramach zajęć stacjonarnych dla max 20 dorosłych Beneficjentów: 1) Zajęcia teoretyczne - trening kompetencji społecznych a) termin realizacji: od 01.01.2011 roku do 28.02.2011 roku od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (w godzinach od 15.00 do 19.00) b) zajęcia prowadzone w tym samym czasie w 2 grupach max.10-osobowych, w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę c) liczba godzin: 1 raz w miesiącu po 3 godziny na grupę (6 godzin/ grupę) d) osoba realizująca: psycholog e) w trakcie spotkania serwis kawowy (menu w załączniku nr 1) f) tematyka zajęć: - przełamywania wyuczonej bezradności z uwzględnieniem oczekiwań uczestników zebranych w trakcie wyjazdu. - autodiagnoza własnych relacji z pozostałymi członkami rodziny, uświadomienie sobie własnych możliwości i wpływu na stan relacji rodzinnych, rozwijanie własnych umiejętności i postaw sprzyjających budowaniu pozytywnych relacji rodzinnych i kształtowaniu właściwych postaw rodzicielskich, umiejętności reagowania na potrzeby dziecka, zasady współżycia sąsiedzkiego ( jak reagować adekwatnie do sytuacji i nie zrażać sąsiadów do siebie), zajęcia z relaksacji. 2) zajęcia warsztatowe a) termin realizacji: od 01.01.2011 roku do 30.11.2011 roku w soboty w godzinach popołudniowych (w godzinach od 15.00 do 18.00) b) zajęcia prowadzone w tym samym czasie w 2 grupach max.10-osobowych c) liczba godzin: 2 razy w miesiącu po 2 godziny na grupę (44 godziny/ grupę) d) w trakcie spotkania serwis kawowy (menu w załączniku nr 1) e) każda grupa zrealizuje następującą tematykę zajęć: Zdrowie - tematyka: * fazy rozwojowe dziecka, * profilaktyka badań, * zdrowy i aktywny tryb życia, * inicjacja seksualna, * używki, * antykoncepcja, * opieka nad zwierzętami domowymi( podjęcie decyzji o przyjęciu zwierzęcia do domu, planowanie wydatków, badania, pozbywanie się zwierząt) - osoby realizujące: lekarz pediatra, seksuolog, ginekolog, weterynarz - ilość godzin: 8 kulinaria - tematyka: * kształtowanie umiejętności prawidłowego komponowania posiłków i tworzenia jadłospisu, - osoby realizujące: kucharz./dietetyk - ilość godzin: 4 - miejsce realizacji: kuchnia, Wykonawca zapewni lokal do przeprowadzenia zajeć. - wykonawca zapewnia niezbędne produkty żywnościowe oraz wyposażenie do przeprowadzenia zajęć warsztatowych Prowadzenie domu - Praktyczny Pan/Pani Domu: - tematyka: * zasady utrzymania czystości w domu (ścieranie kurzy, układanie odzieży i bielizny w szafach, mycie i konserwowanie podłóg, przygotowanie miejsca do spania, generalne porządki, segregowanie rzeczy niepotrzebnych, przechowywanie odzieży sezonowej, dbanie o czystość WC i łazienki oraz kuchni), * utrzymanie czystości w piwnicy i w pomieszczeniach gospodarczych, * warsztaty porządek w domu jako nawyk * prowadzenie budżetu domowego - uczestnik otrzyma poradnik i środki czystości ( załącznik Nr 2 ). - osoby realizujące: gospodyni domowa - ilość godzin: 8 Pierwsza pomoc - ratownik medyczny: - tematyka: * przechowywanie leków * skład domowej apteczki, * nagłe wypadki ( zasłabnięcia, skaleczenia, oparzenia itp.), * udzielanie pierwszej pomocy - uczestnik otrzyma apteczkę z wyposażeniem( załącznik Nr 3 ). - osoby realizująca: ratownik medyczny - ilość godzin: 4 Mój wizerunek - tematyka: * ubiór dostosowany do okazji, pory roku, * fryzura, * makijaż * każdy uczestnik przejdzie metamorfozę * każdy uczestnik będzie miał sesje zdjęciową w zakładzie fotograficznym i otrzyma 6 zdjęć , - uczestnik otrzyma zestaw kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, lusterko z powiększeniem ( załącznik Nr 4 ). - osoby realizujące: wizażysta/kosmetyczka oraz fotograf - ilość godzin: 8 - miejsce realizacji: zakład kosmetyczno-fryzjerski, zakład fotograficzny - Wykonawca zapewni lokale do przeprowadzenia zajęć. - wykonawca zapewnia kosmetyki niezbędne do przeprowadzenia metamorfozy Umiejętności krawieckie: - tematyka: * przeróbki odzieży, * cerowanie, * przyszywanie guzików, * skracanie i zwężanie odzieży, * wszywanie łat i zamków. - każdy uczestnik otrzyma książkę: ilustrowany kurs kroju i szycia, Oprawa twarda, rozmiar min.220x 295, liczba stron min 160 - osoby realizujące: krawcowa - ilość godzin: 4 - miejsce realizacji: zakład krawiecki Higiena osobista: - tematyka: * mycie ciała i jamy ustnej, * używanie środków do higieny osobistej, *pranie bielizny i odzieży - osoby realizujące: pielęgniarka środowiskowa - ilość godzin: 4 Żywienie rodziny - tematyka: * przechowywania żywności ( lodówka, suchy prowiant ), * prawidłowe przygotowywanie II śniadania do szkoły, * sezonowe przetwory, * zamrażanie * prawidłowe żywienie a otyłość i inne choroby - uczestnik otrzyma książkę kucharską, zestaw plastikowych pojemników na żywność, ( załącznik Nr 5) - osoba realizująca: dietetyk - ilość godzin: 4 W ramach zajęć stacjonarnych dla 32 dzieci, w tym 2 niepełnosprawnych Zajęcia prowadzone w tym samym czasie co zajęcia dla dorosłych, 1) w okresie od 01.01.2011 roku do 28.02.2011 roku a) w ilości godzin: 6/grupę (1 x w miesiącu po 3 godz. w ramach zajęć) b) na 10 dzieci wymagany jest jeden opiekun c) dla każdego dziecka niepełnosprawnego konieczne jest zapewnienie opiekuna dla tego dziecka d) w trakcie spotkania poczęstunek (menu w załączniku nr 1) e) tematyka: - wyjście do kina w określonych grupach wiekowych pod opieką wykwalifikowanego opiekuna - wyjście na basen w określonych grupach wiekowych pod opieką wykwalifikowanego opiekuna f) każde dziecko otrzyma okulary do pływania i czepek 2) w okresie 01.01.2010roku do 30.11.2011 roku a) ilość godzin: 44/grupę (2 x w miesiącu po 2 godziny) b) zajęcia prowadzone w tym samym czasie w 2 grupach max.16 osobowych c) dla dziecka niepełnosprawnego konieczne jest zapewnienie opiekuna d) w trakcie spotkania poczęstunek (menu w załączniku nr 1) e) zajęcia prowadzone w tym samym lokalu co zajęcia dla dorosłych f) każda grupa musi zrealizować następującą tematykę zajęć: pierwsza pomoc - tematyka: * nagłe wypadki (zasłabnięcia, skaleczenia, oparzenia) * udzielanie pierwszej pomocy - osoba realizująca: ratownik medyczny - ilość godzin: 4 higiena osobista - tematyka: * mycie ciała i jamy ustnej * używanie środków do higieny osobistej - osoba realizująca: pielęgniarka środowiskowa - ilość godzin: 4 żywienie rodziny - tematyka: * kształtowanie umiejętności prawidłowego komponowania posiłków i tworzenia jadłospisu, * przechowywania żywności ( lodówka, suchy prowiant ), * prawidłowe przygotowywanie II śniadania do szkoły, - osoba realizująca: dietetyk - ilość godzin: 8 - miejsce realizacji: kuchnia - wykonawca zapewnia niezbędne produkty żywnościowe - każde dziecko otrzyma pojemnik na śniadanie do szkoły zdrowy i aktywny tryb życia - tematyka: * gry i zabawy ruchowe * zabawy na świeżym powietrzu - osoba realizująca: trener rekreacji - ilość godzin: 8 diagnozowanie wad postawy oraz zajęcia ruchowe ogólno- rozwojowe oraz rehabilitacyjne - osoba realizująca: rehabilitant / masażysta dokonujący diagnozy + opiekun dla pozostałych dzieci - ilość godzin: 16 zajęcia rekreacyjne dla dzieci - tematyka: * wyjście do kina w określonych grupach wiekowych pod opieką wykwalifikowanego opiekuna * wyjście na basen (typu : Aquapark ) w określonych grupach wiekowych pod opieką wykwalifikowanego opiekuna - osoba realizująca: opiekun - na 10 dzieci wymagany jest jeden opiekun - dla dziecka niepełnosprawnego konieczne jest zapewnienie osobnego opiekuna - ilość godzin: 4 Każde dziecko otrzyma kredki, farby do malowania, blok rysunkowy, książeczki edukacyjne, bajki i wiersze (załącznik nr 6) W ramach wyjazdu integracyjnego dla 52 osób, w tym 20 dorosłych (w tym 3 niepełnosprawnych) i 32 dzieci (w tym 2 niepełnosprawnych) 1) termin realizacji: 18-19.12.2010. wyjazd z Krakowa w pierwszym dniu w godzinach porannych (do godz.9.00), powrót czwartego dnia w godzinach popołudniowych (pomiędzy 17.00 a 19.00) 2) program wyjazdu: a) trening umiejętności społecznych - komunikacja interpersonalna - zajęcia grupowe dla dorosłych prowadzone w tym samym czasie w 2 grupach max.10-osobowych - ilość godzin: 4h/grupę - osoba prowadząca: psycholog - trening komunikacji interpersonalnej w zakresie: * nabycia umiejętności aktywnego słuchania, * budowania zrozumiałych komunikatów * poszerzenia wiedzy dotyczącej zakłóceń w komunikacji interpersonalnej * kształtowanie i doskonalenie umiejętności interpersonalnych - porozumiewanie się i współdziałanie * kształtowanie i udoskonalanie umiejętności uzasadniania własnego zdania i formułowania konstruktywnej krytyki -metoda pracy grupowej, z uwzględnieniem następujących technik: * odgrywanie sytuacji komunikacyjnych, * obserwacja, * dyskusja nad pozytywnymi zachowaniami komunikacyjnymi w oparciu o filmy prezentowane przez realizatora, * na początku zajęć wprowadzenie teoretyczne do zagadnienia, * omówienie wyników pracy uczestników b) indywidualne poradnictwo psychologiczne - ilość godzin: 1 godzina na osobę dorosłą - osoba prowadząca: 2 psychologów równolegle - tematyka: optymalizacja samooceny i rozwinięcie motywacji wewnętrznej c) opieka nad dziećmi w czasie trwania zajęć dla rodziców - na 10 dzieci wymagany jest jeden opiekun - dla dziecka niepełnosprawnego konieczne jest zapewnienie osobnego opiekuna - zajęcia winny być dostosowane do wieku i możliwości dzieci oraz warunków pogodowych - program zajęć dla dzieci: gry i zabawy sportowe, zajęcia plastyczne, projekcje filmów - trening kompetencji społecznych w zakresie twórczego myślenia, - nabycie umiejętności adaptacji pozytywnych wzorców zewnętrznych - organizator zobowiązany jest zabezpieczyć dla dzieci materiały plastyczne, dydaktyczne, gry, sprzęt sportowy, d) kulig - ilość godzin: 3 - zajęcia wspólne dla wszystkich uczestników - kulig w pobliżu max 5 km od miejsca pobytu beneficjentów - zajęcia dostosowane dla dzieci i dorosłych - tematyka: * nauka i trening zachowań w miejscach publicznych * kształtowanie umiejętności organizacji czasu wolnego * doskonalenie umiejętności rodzicielskich W razie niepogody możliwość zwiedzania obiektów zamkniętych - zwiedzanie muzeum, zamku, lub budynku o znaczeniu historycznym dla regionu e) prowadzący zobowiązany jest do uszczegółowienia oczekiwań uczestników w zakresie planowanych zajęć warsztatowych dla rodziców i dzieci w formie stacjonarnej 3) Menu w zał. nr 7 w ramach wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego dla 52 osób, w tym 20 dorosłych (w tym 3 niepełnosprawnych) i 32 dzieci (w tym 2 niepełnosprawnych) 1) termin realizacji: 30.04.2011-03.05.2011. Wyjazd z Krakowa w pierwszym dniu w godzinach porannych (do godz. 9.00) powrót czwartego dnia w godzinach popołudniowych, między 17.00 a 19.00 2) program wyjazdu a) trening przełamywania oporu, nieśmiałości i prezentowania się na forum publicznym - zajęcia grupowe dla dorosłych w 2 grupach max.10 osobowych w tym samym czasie - ilość godzin: 6/grupę - osoba prowadząca: psycholog - metoda pracy: grupowa - techniki: *symulacje sytuacji wywołujących opór, nieśmiałość, w tym wymagających wystąpień publicznych * wprowadzenie teoretyczne * omówienie wyników pracy uczestników - tematyka: * przełamywanie wstydu * wyrażanie własnego zdania b) poradnictwo grupowe - zajęcia grupowe dla dorosłych w grupach max 10osobowych w tym samym czasie - ilość godzin: 6 - osoba prowadząca: - tematyka: * kształtowanie umiejętności organizacji czasu wolnego * trening relaksacyjny * doskonalenie umiejętności rodzicielskich c) opieka nad dziećmi w czasie zajęć dla dorosłych - na 10 dzieci wymagany jest jeden opiekun - dla dziecka niepełnosprawnego konieczne jest zapewnienie opiekuna dla tego dziecka - zajęcia winny być dostosowane do wieku i możliwości dzieci oraz warunków pogodowych - program zajęć dla dzieci: gry i zabawy sportowe, zajęcia plastyczne, projekcje filmów - trening kompetencji społecznych w zakresie twórczego myślenia, - nabycie umiejętności adaptacji pozytywnych wzorców zewnętrznych - organizator zobowiązany jest zabezpieczyć dla dzieci materiały plastyczne, dydaktyczne, gry, sprzęt sportowy, d) ognisko - w pierwszym dniu wyjazdu e) jednodniowa wycieczka - w odległości max 50 km od miejsca pobytu beneficjentów - ilość godzin: min. 6 - nauka i trening zachowań w miejscach publicznych - kształtowanie kompetencji społecznych - kształtowanie umiejętności korzystania z oferty kulturalnej 3) Menu załącznik nr 8 3. Miejsce realizacji: 1) wyjazd integracyjny 18-19.12.2010 a) wyjazd należy zorganizować: w miejscowości górskiej o charakterze turystyczno-wypoczynkowym, w odległości do 150 km od Krakowa (poza terenem powiatu krakowskiego) b) zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowym, szkoleniowym lub hotelu. c) stołówka winna mieścić się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego; d) pokoje 1, 2, 3, 4 osobowe z możliwością dostawek, z łazienkami, bez ograniczeń w korzystaniu z zimnej i ciepłej wody, w tym 2 pokoje jednoosobowe dla przedstawicieli zleceniodawcy (w tym co najmniej 1 z pokoi musi dysponować aneksem dziennym (stół, fotele lub krzesła) w związku z potrzebą ewentualnych konsultacji i uzgodnień wewnątrzgrupowych e) dwie sale do zajęć grupowych, dostępne w wymiarze po 2 godzinny dziennie w trakcie wyjazdu - zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć każda na max. 10 osób, układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp. Wyposażenie każdej z sal: rzutnik multimedialny z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4 x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć f) 2 pokoje do zajęć indywidualnych wyposażonych w co najmniej 2 krzesła i stół - do przeprowadzenia zajęć z psychologami. Obie dostępne równolegle po 5 godzin dziennie (łącznie 10 godzin) g) 2 sale do zajęć dla dzieci z wyposażeniem w zabawki, gry planszowe, materiały plastyczne, telewizor, dvd, filmy dla dzieci i młodzieży dostępne dla dzieci podczas całego pobytu h) Ośrodek, posiada co najmniej 3 pokoje mieszkalne które muszą być dostosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym dzieci niepełnosprawne i) W odległości max 5 km od ośrodka musi znajdować się atrakcyjna trasa do przeprowadzenia kuligu, podczas którego organizowane zostaną zajęcia w zakresie podnoszenia kompetencji społecznych, a w razie niepogody możliwość zwiedzania obiektów zamkniętych (zwiedzanie muzeum, zamku, lub budynku o znaczeniu historycznym dla regionu) j) w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 200 m od niego powinno znajdować się pomieszczenie z kominkiem - grillem; k) Ubezpieczenie: uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia na kwotę nie mniejsza niż 10 000 tys. złotych na każdego uczestnika. Wykonawca przedłoży zamawiającemu polisę - umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu l) Opieka medyczna: dostępna w miejscu pobytu lub w odległości do 15 km (pielęgniarka, lekarz na telefon, ośrodek zdrowia, szpital) 2) wyjazd szkoleniowo -integracyjny a) wyjazd należy zorganizować: w miejscowości górskiej o charakterze turystyczno-wypoczynkowym, w odległości do 150 km od Krakowa (poza terenem powiatu krakowskiego) b) zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowym, szkoleniowym lub hotelu c) stołówka winna mieścić się w budynku zakwaterowania, d) pokoje 1, 2, 3, 4 osobowe z możliwością dostawek, z łazienkami, bez ograniczeń w korzystaniu z zimnej i ciepłej wody, w tym 2 pokoje jednoosobowe dla przedstawicieli zleceniodawcy (w tym co najmniej 1 z pokój musi dysponować aneksem dziennym (stół, fotele lub krzesła) w związku z potrzebą ewentualnych konsultacji i uzgodnień wewnątrzgrupowych e) dwie sale do zajęć grupowych, dostępne w wymiarze: dla 2 grup po 12 godzin w trakcie wyjazdu - zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć każda na max. 10 osób, układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp. f) Wyposażenie każdej z sal: rzutnik multimedialny z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4 x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć g) 2 sale do zajęć dla dzieci z wyposażeniem w zabawki, gry planszowe, materiały plastyczne, telewizor, dvd, filmy dla dzieci i młodzieży dostępne dla dzieci podczas całego pobytu h) 1 sala na przygotowanie posiłków (śniadania, kolacje), wraz z wyposażeniem niezbędnym do ich przygotowania dostępne po 1,5 godzinie przed planowaną godziną wspólnego posiłku- rano i wieczorem. i) Ośrodek, posiada co najmniej 3 pokoje mieszkalne które muszą być dostosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym dzieci niepełnosprawne j) w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 200 m od niego powinno znajdować się pomieszczenie z kominkiem - grillem; k) w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 200 m od niego winien się mieścić basen, z którego uczestnicy będą mogli korzystać bez ponoszenia dodatkowych opłat w wymiarze 2 godzin na osobę w trakcie pobytu; l) w odległości max. do 50 km od ośrodka zostanie zorganizowana całodniowa wycieczka celem zwiedzania lokalnych zabytków lub innych atrakcji turystycznych podczas którego organizowane zostaną zajęcia w zakresie podnoszenia kompetencji społecznych. ( 6 godzin) m) Ubezpieczenie: uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia na kwotę nie mniejsza niż 10 000 tys. złotych na każdego uczestnika. Wykonawca przedłoży zamawiającemu polisę - umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu. n) Dostępność opieki medycznej w miejscu pobytu lub w odległości do 15 km (pielęgniarka, lekarz na telefon, ośrodek zdrowia, szpital 3) zajęcia stacjonarne w budynku na terenie miasta Krakowa, wskazane przez wykonawcę wg. wytycznych : a) dwie sale do zajęć grupowych teoretycznych, dostępne w wymiarze, zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć każda na max. 10 osób, układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp. b) Wyposażenie każdej z sal: rzutnik multimedialny z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4 x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć. c) lokale wyposażone w sprzęt i materiały do zajęć warsztatowych ( praktycznych) zgodnie z specyfikacją zajęć ( zakład krawiecki, kuchnia, zakład kosmetyczno - fryzjerski, zakład fotograficzny) d) 2 sale do zajęć dla dzieci z wyposażeniem w zabawki, gry planszowe, materiały plastyczne, telewizor, dvd, filmy dla dzieci i młodzieży do prowadzenia zajęć zgodnie z specyfikacją 4. do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Ubezpieczenie grupowe (NNW - 10 000,00 zł na osobę oraz OC); 2) Opłata klimatyczna; 3) Transport (dowóz i powrót wycieczki) - autokar - (odjazd z trzech miejsc na terenie miasta Krakowa - os. Teatralne 24( Budynek MOPS Filia nr 9), ul. Dietla 64 (Filia nr 6) i al. Słowackiego 46 ( filia nr 7 ), wyjazd z Krakowa w pierwszym dniu w godzinach porannych (08.00 - 10.00), powrót drugiego dnia w godzinach popołudniowych (17.00 - 19.00); 4) Przedstawienie szczegółowego planu pobytu, z uwzględnieniem harmonogramu zajęć; 5) zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika: a) komplet cienkopisów 4 w kolorach (czerwony, niebieski, zielony, czarny) b) długopis metalowy w etui, czarny typu zenit, c) teczka tekturową lakierowaną na rzepę, d) zeszyt 30 kartkowy w kratkę, e) identyfikator 5. w cenie wyjazdów Wykonawca uwzględni udział 2 osób ze strony Zamawiającego 6. Wykonawca każdorazowo przedstawi szczegółowy program zajęć/konspekt zajęć do akceptacji zamawiającego na 5 dni roboczych przed realizacja usługi. 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić listę obecności uczestników zajęć. ilość uczestników maksymalnie 52, w tym: 20 osób dorosłych ( w tym 3 niepełnosprawne) i 32 dzieci (w tym 2 niepełnosprawnych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach