Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia ABC Przedsiębiorczości dla 1 uczestnika projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VII/2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-402 Otwock, ul. Komunardów 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 27 7194810 , fax. 27 7792433
  • Data zamieszczenia: 2014-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Komunardów 10 10
    05-402 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 27 7194810, fax. 27 7792433
    REGON: 01605932800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprotwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia ABC Przedsiębiorczości dla 1 uczestnika projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VII/2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia pt. ABC Przedsiębiorczości dla 1 (jednego) Uczestnika projektu pn. Sprawni i Samodzielni - edycja VII/2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający wymaga, aby oferowana przez Wykonawcę usługa w ramach niniejszego zamówienia spełniała następujące kryteria ogólne i szczegółowe: Kryteria ogólne: 1. Zajęcia powinny być prowadzone w formie szkolenia z ćwiczeniami praktycznymi. 2. Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w budynku PCPR w Otwocku. W przypadku zorganizowania szkolenia poza budyniem PCPR w Otwocku Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienie dojazdu Uczestnikowi szkolenia oraz ewentualnego noclegu wraz z pełnym wyżywieniem (śniadanie, obiad i kolacja). 3. Zastosowane metody nauczania powinny być dostosowane do tematyki szkolenia oraz poziomu wiedzy osoby objętej zajęciami. 4. Warunki pracy Uczestnika zajęć organizowanych muszą być zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a. ubezpieczenie Uczestnika, b. materiały szkoleniowe dla Uczestnika, c. wyżywienie, d. serwis kawowy w czasie realizowanych zajęć e. zwrot kosztów dojazdu Uczestnika, jeżeli zajęcia będą odbywać się poza obszarem powiatu otwockiego. 6. Z uwagi na współfinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca jest zobowiązany podjąć odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej:www.efs.gov.pl, www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl, obejmujące między innymi odpowiednie oznaczenie sal zajęciowych, materiałów szkoleniowych, wydanych zaświadczeń i certyfikatów. 7. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestnika zajęć oraz bieżącego informowania Zamawiającego w formie ustnej, telefonicznej lub pisemnej o każdej nieobecności Uczestnika na zajęciach. 8. Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności adekwatne do zakresu programowego prowadzonego szkolenia oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wykładowców wyszczególnionych w ofercie przetargowej, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku zajęć. Wykaz kadry, która będzie brała udział w realizacji zajęć Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji załączonego do umowy harmonogramu zajęć, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy z tym, że nie później niż na trzy dni przed rozpoczęciem zajęć. Kryteria szczegółowe: 1. Termin realizacji zajęć: do 28 lutego 2014 r. 2. Ilość uczestników: 1 osoba. 3. Ilość godzin dydaktycznych: min. 50 godzin 4. Zajęcia: 1 osoba, Zajęcia powinny odbywa się w godzinach 8:00 -15:00, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 7 godzin dydaktycznych. Dopuszcza się realizację szkolenia w soboty w wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Zamawiającego. 1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut w każdym dniu zajęć. 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy szczegółowy program zajęć obejmujący nazwę, zakres zajęć, tematy i czas trwania zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do jego prowadzenia. 6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) materiały szkoleniowe zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego) - w tym zapewnienie narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia, b) materiały piśmiennicze w formie notesu i długopisu, c) ubezpieczenia uczestnika zajęć, d) serwisu kawowego uzupełniany w trakcie zajęć teoretycznych, składający się z kawy, herbaty, cukier, mleko i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie oraz ciastek suchych i słonych paluszków. 7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a) dziennika zajęć zawierającego: wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b) imiennej listy z podpisem Uczestnika zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c) imiennej listy potwierdzającej odbiór przez Uczestnika materiałów piśmienniczych, d) imiennej listy potwierdzającej skorzystanie przez uczestników z oferowanych posiłków, e) kserokopii zaświadczenia, f) ankiety oceniającej zajęcia, g) sprawozdania merytorycznego, h) zdjęci na płycie CD lub DVD. 8. Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Wykonawca przeprowadzi na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną (minimum 10 zdjęć) zajęć i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją z zajęć. 11. W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 7, b) sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestnika umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów Uczestnika zajęć).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprotwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach