Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie poradnictwa specjalistycznego Aktywność przez wolontariat

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Winna 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 2306000 , fax. 055 2306002
  • Data zamieszczenia: 2012-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Winna 9 9
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 2306000, fax. 055 2306002
    REGON: 00279190000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie poradnictwa specjalistycznego Aktywność przez wolontariat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) zorganizowanie i przeprowadzenie poradnictwa specjalistycznego, zwanego dalej poradnictwem łącznie dla 26 uczestników w wieku od 15 do 20 lat, podzielonych na 2 grupy liczące po 13 osób w grupie Zamawiający wymaga, by wszystkie zajęcia w ramach poradnictwa odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 27 sierpnia 2012 r. do dnia 14 września 2012 r., przy czym: a) zajęcia w ramach poradnictwa winny odbywać się z każdą grupą w dni robocze, a za zgodą uczestników również w sobotę i niedzielę, w godzinach ustalonych z zamawiającym. Jedna godzina zajęć winna liczyć 60 minut; b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć, położonych w obiekcie zlokalizowanym na terenie miasta Elbląga, w miejscu dobrze skomunikowanym c) uczestnicy winni mieć w trakcie zajęć zapewniony przez wykonawcę stały bufet obejmujący kawę, herbatę, wodę mineralną w butelkach o poj. 0,5 litra, cukier, mleko, słodki poczęstunek lub kanapki; d) Zamawiający wymaga, aby spotkania w ramach poradnictwa były prowadzone przez: Poradnictwo specjalistyczne - zajęcia z ginekologiem- wykształcenie wyższe medyczne, - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie ginekologa, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. Poradnictwo specjalistyczne - zajęcia z seksuologiem- wykształcenie wyższe psychologiczne lub medyczne, - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie seksuologa, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. Poradnictwo specjalistyczne - zajęcia z zakresu wizażu- posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do udzielania porad w zakresie wizażu, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa e) Zajęcia w ramach poradnictwa winny być przeprowadzone w następującym wymiarze godzin: - 3 godziny zajęć grupowych z ginekologiem dla jednej grupy (łącznie 6 godzin zajęć dla dwóch grup), - 6 godzin zajęć grupowych z seksuologiem dla jednej grupy (łącznie 12 godzin zajęć dla dwóch grup), - 5 godzin zajęć grupowych z osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do udzielania porad w zakresie wizażu dla jednej grupy (łącznie 10 godzin zajęć dla dwóch grup), 2) Wykonawca winien zapewnić uczestnikom (każdemu uczestnikowi) wszystkie niezbędne materiały do prowadzenia zajęć (notes, długopis, teczka, harmonogram zajęć, a także pamięć USB lub inny nośnik danych zawierający materiały merytoryczne omawiane na zajęciach w formie elektronicznej) opatrzone logotypami. Materiały winny być przekazane uczestnikom w dniu rozpoczęcia zajęć. 3) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialną za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnioną do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi zajęciami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach