Przetargi.pl
„Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs operatora wózka widłowego z wymianą butli , w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.”

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs operatora wózka widłowego z wymianą butli , w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Operator wózków widłowych z wymianą butli” dla 140 uczniów w wymiarze minimum 67 godzin dla każdej z grup, łącznie 140 osób, w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. Celem kursu jest nauka i zdobycie uprawnień do obsługi wózka jezdniowego wraz z bezpieczną wymianą, obsługą butli gazowej. Kurs winien zakończyć się egzaminem zewnętrznym i wydaniem zaświadczenia uprawniającego do kierowania wózkami. Liczba uczestników ogółem – 140 Liczba grup ogółem – 13 Liczba osób w grupie: minimum 5, maksimum 15 Liczba godzin/grupę – 67 godzina = godzina zegarowa Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Kurs dla 140 uczestników zostanie przeprowadzony w 2 edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 5 grup zajęciowych po 12 osób, 1 grupę zajęciową 10-osobową, 1 grupę zajęciową 9-osobową (łącznie 79 os.) II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmuje 4 grupy zajęciowe po 12 osób, 1 grupę zajęciową 6-osobową, 1 grupę zajęciową 7-osobową (łącznie 61 os.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości i liczebności grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będą to 13 grup obejmujących 140 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 5 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 15 osób. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zamawiający wymaga, aby program zajęć kursu uwzględniał pełne szkolenie - część teoretyczną i praktyczną obsługę wózków widłowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej. • Kurs obejmuje: • 67 godzin zajęć w tym: • 44 godziny szkolenie teoretyczne z zakresu obsługi wózka jezdniowego 15 godzin szkolenia praktycznego z zakresu obsługi wózka jezdniowego Praktyczną naukę jazdy należy przeprowadzić w grupach nie większych niż 3 osoby. Czas szkolenia praktycznego dla grupy 3-osobowej można liczyć jednocześnie dla wszystkich 3 uczestników, pod warunkiem, iż osoby aktualnie niejeżdżące wózkiem obserwują wykonywane manewry, odnotowując popełnione błędy. • 3 godziny szkolenie teoretyczne z zakresu obsługi – wymiany butli gazowej 5 godziny szkolenie praktyczne z zakresu obsługi – wymiany butli gazowej • W cenie kursu: - kurs obsługi wózków jezdniowych - bezpieczna wymiana – obsługa butli - badania lekarskie - materiały dydaktyczne Program merytoryczny powinien obejmować minimalnie: a) typy stosowanych wózków jezdniowych, b) budowę wózka, c) czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami, d) czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, e) wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, f) wiadomości z zakresu bhp, g) praktyczną naukę jazdy, h) wiadomości o dozorze technicznym. 2. Przebieg kursu oraz certyfikacja uprawnień muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. Certyfikat uprawniający obsługę wózka widłowego powinien być: • bezterminowy • honorowany przez pracodawców na terenie Unii Europejskiej, • posiadać Certyfikat Ministerstwa Przemysłu i Handlu 3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 4. Zajęcia powinny się odbywać: • od poniedziałku do soboty, • część teoretyczna w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44 (dla 3 grup 12-osobowych) oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ulicy Chopina 11 (dla 6 grup 12-osobowych) oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 (dla 4 gr. 6-10 osobowych), w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do kursu wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. • część praktyczna powinna odbywać się w zapewnionej przez Wykonawcę hali z odpowiednim parkiem maszynowym i placem manewrowym. Miejsce prowadzenia kursu powinno się znajdować w promieniu 30 km od siedziby Zamawiającego, Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza, zmierzona przez samochód osobowy). Wykonawca ma obowiązek na własny koszt zapewnić transport uczniów z siedziby szkoły do miejsca prowadzenia kursu i ich powrót, lub na terenie szkoły, która uczestniczy w projekcie. 5. Wykonawca musi dysponować: 1) minimum jednym wózkiem widłowym wraz z placem manewrowym umożliwiającym profesjonalne szkolenie praktyczne kursantów, 2) wykwalifikowaną kadrą z doświadczeniem w branży, mającą uprawnienia do przeprowadzenia tego typu szkoleń, 3) warunkami socjalnymi – węzeł sanitarny, 4) Wykonawca winien posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej. Szkolenie powinno się odbyć w oparciu o programy zatwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT). Szkolenie powinno nadawać uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z 15.12.2017 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jednojezdniowych z napędem silnikowym. 6. Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników kursu i list obecności. 7. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć. 9. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu wraz z płytami CD lub USB dotyczącymi obsługi wózka jezdniowego (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 10. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu na uzyskanie uprawnień kierowcy wózka widłowego łącznie z wymianą butli gazowych w wózkach jezdniowych dla każdego uczestnika, tj. 140 egzaminów oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia o ukończeniu kursu i zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych - zaświadczenie bezterminowe, zgodne z rozporządzeniem MEN oraz Certyfikatem Ministerstwa Przemysłu i Handlu, certyfikat w języku polskim i języku angielskim lub niemieckim oraz książeczkę uprawniającą do samodzielnej wymiany butli. Ponadto Wykonawca wyda Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zapewnia transport uczestników z siedziby szkoły na egzamin i z powrotem do siedziby szkoły. Wykonawca dodatkowo zapewni po uzyskaniu uprawnień egzamin zewnętrzny przeprowadzony przez Urząd Dozoru Technicznego. 11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego, m.in.: właściwego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 12. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat. 13. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b) program kursu oraz dziennik zajęć, c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych d) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, e) zaświadczenia kwalifikacji UDT wraz z protokołem z egzaminu przeprowadzonego przed Komisją UDT lub jego kserokopię f) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników). 14. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2026 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ); 1.2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II ppkt 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 3.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach