Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. M. Asłanowicza 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 633 09 64 , fax. 25 633 17 90
- Data zamieszczenia: 2012-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach
ul. M. Asłanowicza 10 10
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 633 09 64, fax. 25 633 17 90
REGON: 00518366600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.gminasiedlce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zawodzie: operator koparko - ładowarki zakończony egzaminem państwowym, w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: operator koparko-ładowarki zakończony egzaminem państwowym dla 1 uczestnika projektu Prosto przed siebie, skierowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia: Minimalna liczba godzin: - 116 godzin zajęć teoretycznych - 86 godzin zajęć praktycznych w łącznym wymiarze 202 godzin dla 1 uczestnika, w miejscu ustalonym z Zamawiającym w dni: od poniedziałku do soboty w terminach ustalonych z Zamawiającym w wymiarze nie większym niż 5 godzin dziennie. Zakres kursu powinien obejmować m.in.: 1) część teoretyczna: - dokumentacja techniczna maszyn roboczych, - bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, - technologia wykonywania robót ziemnych, - użytkowanie i obsługa maszyn roboczych. 2) część praktyczna obejmująca naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych Kurs winien zostać zorganizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz. 1263). W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć, 2) zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl, aktualizowania w tej bazie informacji o każdym szkoleniu organizowanym w ramach Projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu, potwierdzenia zarejestrowania szkoleń w ww bazie, 3) przekazania każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych (oznakowanych w logotypy: UE, EFS, PO KL) oraz 1 egzemplarza lub kserokopii - Zamawiającemu, 4) realizacji Przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności. 5) zapewnienia niezbędnego sprzętu i materiałów dydaktycznych niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia kursu 6) prowadzenie dziennika Zajęć, list obecności, 7) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach, 8) wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń/certyfikatów ukończenia kursu oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, 9) zapewnienia przerwy kawowej z poczęstunkiem w postaci: kawa, herbata, soki owocowe, woda, ciastka, cukier, śmietanka itp., 10) ubezpieczenia uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w Zajęciach, 11) ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego, 12) złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń certyfikatów ukończenia kursu, kserokopii w/w zaświadczeń certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW, 13) dla uczestnika ubranie robocze, 14) zorganizowanie i pokrycie kosztów badań lekarskich i wydanie książeczek zdrowia ze stosownym wpisem dla każdego uczestnika, 15) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestnika, 16) pokrycia kosztów egzaminu państwowego. Wymagania dla pomieszczeń szkoleniowych: 1) Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia: lokal odpowiednio przystosowany do prowadzenia zajęć, zapewniony przez Wykonawcę na terenie miasta Siedlce lub w odległości do 30 km z zapewnieniem bezpłatnego dojazdu uczestników kursu z miasta Siedlce do miejsca realizacji Przedmiotu Zamówienia. 2) Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca oznakuje w sposób wskazany przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.gminasiedlce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenia osób bezrobotnych - Spawanie metodą MAG 135
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie szkolenia Spawanie blach i rur ze stali niestopowych spoinami pachwinowymi metodą MAG (135-1) oraz Spawanie blach ze stali niestopowych spoinami czołowymi metodą MAG (135-2) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie
Dodano: 2016-07-04 - Szkolenia osób bezrobotnych - Spawanie metodą TIG 141
Dodano: 2016-05-20 - Usługa szkoleniowa w zakresie badań nieniszczących oraz kursów międzynarodowego inspektora spawalniczego, międzynarodowego inżyniera spawalnika, europejskiego specjalisty klejenia
Dodano: 2016-01-18 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-10-12 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie seminaryjno-warsztatowej pn. Planowanie rozwoju gospodarstwa rolnego, dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-10-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-09-30 - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu zawodowego z zakresu robót budowlano-wykończeniowych w formie warsztatów praktycznych dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Dodano: 2015-08-20 - Szkolenie osób bezrobotnych - Spawanie metodą TIG 141/111
Dodano: 2015-07-30 - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku pn. Mała Przedsiębiorczość
Dodano: 2015-07-15