Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawo jazdy KAT. B dla uczestnika projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VII-2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-402 Otwock, ul. Komunardów 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 27 7194810 , fax. 27 7792433
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Komunardów 10 10
    05-402 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 27 7194810, fax. 27 7792433
    REGON: 01605932800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprotwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawo jazdy KAT. B dla uczestnika projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VII-2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawo jazdy kat. B dla Uczestnika projektu pn. Sprawni i Samodzielni - edycja VII-2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Kryteria ogólne: 1. Rekrutację uczestników zajęć prowadzi Zamawiający. 2. Zajęcia mogą być na terenie powiatu otwockiego oraz poza obszarem terenu powiatu otwockiego (Wykonawca w takiej sytuacji zobligowany jest do zwrotu kosztów dojazdu Uczestnika). 3. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią bazę lokalową i zaplecze techniczne do sprawnego przeprowadzenia kursu. 4. Zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów i warsztatów z ćwiczeniami praktycznymi. 5. Zastosowane metody nauczania powinny być dostosowane do tematyki prowadzonych zajęć oraz poziomu wiedzy osób objętych zajęciami, a także uwzględniać indywidualne podejście do uczestnika. 6. Warunki pracy osób uczestniczących w zajęciach organizowanych muszą być zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a. wyżywienie, b. ubezpieczenie Uczestnika, c. serwis kawowy w czasie realizowanych zajęć projektu, d. materiały szkoleniowe dla uczestnika, e. zwrotu kosztów dojazdu Uczestnika, jeżeli zajęcia będą odbywać się poza obszarem powiatu otwockiego. 8. Z uwagi na współfinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca jest zobowiązany podjąć odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej:www.efs.gov.pl, www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl, obejmujące między innymi odpowiednie oznaczenie sal zajęciowych, materiałów szkoleniowych, wydanych zaświadczeń i certyfikatów. 9. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć oraz bieżącego informowania Zamawiającego w formie ustnej, telefonicznej lub pisemnej, o każdej nieobecności uczestnika na zajęciach. 10. Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców i trenerów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku zajęć. Wykaz kadry, która będzie brała udział w realizacji zajęć Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - wykaz osób. 11. W przypadku rezygnacji Uczestnika Projektu z kursu przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, a najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszych zajęć Zamawiający zastrzega że w takiej sytuacji nie dokona zapłaty za Uczestnika kursu. 12. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia liczby uczestników zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji harmonogramu zajęć, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy z tym, że nie później niż trzy dni przed rozpoczęciem zajęć. Kryteria szczegółowe: 1. Istnieje możliwość bezpłatnego przeprowadzenia zajęć w ramach części teoretycznej w sali konferencyjnej PCPR w Otwocku. 2. Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 11 kwietnia 2014 r. 3. Ilość uczestników: 1 osoba dorosła. 4. Czas trwania kursu zawodowego (w tym liczba godzin): Zgodnie z Rozporządzeniem MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach. 5. W cenie oferty należy uwzględnić koszt przeprowadzenia badań. 6. W cenie oferty należy uwzględnić koszt egzaminu zewnętrznego (państwowego). 7. Zajęcia powinny odbywa się w godzinach 8-16 z wyłączeniem niedzieli i soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. 8. 1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut w każdym dniu zajęć. 9. Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy szczegółowy program i harmonogram zajęć obejmujący nazwę, zakres zajęć, tematy i czas trwania zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do jego prowadzenia. 10. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) materiały szkoleniowe dla 1 osoby (jak w ust. 3) zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), b) materiały piśmiennicze w formie notesu i długopisu dla 1 osoby (jak w ust. 3), c) ubezpieczenia uczestnika zajęć. d) serwisu kawowego dla 1 osoby (jak w ust. 3) uzupełniany w trakcie zajęć teoretycznych, składający się z kawy, herbaty, cukier, mleko, i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, 11. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a) dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b) imiennej listy z podpisem uczestnika zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c) imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestnika materiałów piśmienniczych, d) rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, e) kserokopii zaświadczeń, certyfikatów f) ankiet oceniających zajęcia g) sprawozdania merytorycznego, h) zdjęć na płycie CD lub DVD 12. Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 13. Wykonawca przeprowadzi na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 14. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną (minimum 10 zdjęć) zajęć i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją zajęć. 15. W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 7, b) sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć, zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć). 16. Dodatkowo: a) Wykonawca powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w danym zakresie, a program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zadania podwykonawcom. c) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. d) Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia) czy kosztów wyrobienia książeczki zdrowia, jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. e) Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. f) Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie. g) Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs. 17. W ciągu 3 dni od zakończenia kursu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: szczegółowy program kursu, materiały szkoleniowe jakie otrzymali uczestnicy z potwierdzonym odbiorem, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez uczestników, dni w których odbyły się zajęcia, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, kserokopie zaświadczeń-certyfikatów-dyplomów poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Warunki płatności Płatność za wykonane zamówienie będzie realizowana w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury i zaakceptowania jej przez Zamawiającego oraz w miarę dostępności środków finansowych na subkoncie projektu realizowanego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że płatność z tytułu wykonania niniejszej umowy będzie dokonana nie wcześniej niż przekazanie przez Instytucję Pośredniczącą II stopnia środków finansowych na realizację projektu systemowego. W przypadku opóźnienia w otrzymaniu przez Zamawiającego środków finansowych z Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych oraz Banku Gospodarstwa Krajowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo uregulowania należności za wykonane zamówienie w terminie późniejszym, bez odsetek karnych. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za zrealizowane zamówienie stanowi bezusterkowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprotwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach