Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu podnoszącego lub uzupełniającego kwalifikacje zawodowe dla grupy 10 uczestników projektu Samodzielni !!!

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Beethovena 1-2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 6640800 , fax. 0-74 6640800
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Beethovena 1-2 1-2
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 6640800, fax. 0-74 6640800
    REGON: 00581138700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu podnoszącego lub uzupełniającego kwalifikacje zawodowe dla grupy 10 uczestników projektu Samodzielni !!!
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu podnoszącego lub uzupełniającego kwalifikację zawodowe dla grupy około 10 uczestników projektu Samodzielni !!!. Zamawiający informuje, iż całość usługi objętej przedmiotem zamówienia winna zostać przeprowadzona na terenie miasta Wałbrzycha. W ramach zorganizowania i przeprowadzenia kursu Zamawiający wymaga aby był on przeprowadzony w następującym zakresie i tematyce: 1. Moduł I - malarz - tapeciarz, 2. Moduł II - posadzkarz - płytkarz, 3. Moduł III - monter sufitów podwieszanych i ścianek działowych Szczegółowe informację odnośnie warunków realizacji przedmiotu zamówienia: 1) W ramach realizacji powyższych modułów szkoleniowych Zamawiający przewiduje łącznie 390 godzin zajęć, z czego 50 godzin winny stanowić zajęcia teoretyczne, 340 godzin zajęcia praktyczne. 2) Zajęcia winny odbywać się w jednej grupie szkoleniowej obejmującej 10 osób. Dzienny wymiar czasu trwania zajęć nie może przekroczyć 6 godzin. 3) Zajęcia teoretyczne winny odbywać się w miejscu zapewnionym przez Wykonawcę. 4) Zajęcia praktyczne odbywać się będą w mieszkaniu znajdującym się w posiadaniu Zamawiającego, znajdującym się na terenie miasta Wałbrzycha, które będzie pełnić rolę mieszkania typu przejściowego. Mieszkanie znajduje się przy ul. Piotra Skargi 12/3 w Wałbrzychu i składa się z 2 pokoi, kuchni, przedpokoju, łazienki i WC. Powierzchnia użytkowa mieszkania wynosi 47 m2. Zajęcia praktyczne w ramach poszczególnych modułów będą przeprowadzane równolegle. 5) Wszelkie materiały służące do przeprowadzenia zajęć praktycznych zostaną zapewnione przez Wykonawcę. W celu poprawnego przygotowania i skalkulowania oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu przeprowadzenia zajęć praktycznych, po uprzednim kontakcie z Zamawiającym w celu ustalenia terminu w którym wizja ma się odbyć. 6) W ramach przewidzianej przez Zamawiającego łącznej ilości godzin przeznaczonych na realizację zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania modułowego programu szkolenia, uwzględniającego ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w podziale na poszczególne moduły szkoleniowe. Modułowy program szkolenia stanowi integralną część oferty. Minimalny zakres programu w ramach realizacji kursu w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych winien zawierać następującą tematykę: 1) Przepisy ogólne BHP, 2) Informacje o materiałach i narzędziach budowlanych stosowanych w zawodzie, 3) Techniki i sposoby wykonywania tynków, okładzin ściennych, 4) Techniki i sposoby przygotowania zapraw, klejów i mieszanek betonowych, 5) Techniki i sposoby związane z właściwym przygotowaniem podłoża (izolacje) pod kątem posadzek z glazury, terakoty itp. 6) Techniki i sposoby malowania w technice wapiennej, emulsyjnej i olejnej, właściwe przygotowanie podłoża, 7) Techniki i sposoby wykonania tapet ściennych, płytek ściennych i podłogowych, sufitów podwieszanych. Po ukończonym kursie każdy z uczestników winien otrzymać: 1) Zaświadczenie o ukończeniu kursu, w którego treści znajdzie się zapis o ilości godzin w ramach poszczególnych modułów kursu, odbytych przez danego uczestnika, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Ministra Edukacji i Nauki, o których mowa w § 6 Rozporządzeniu Ministra Edukacji i nauki z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych . Wykonawca w terminie do 3 dni od daty zakończenia kursu zobowiązany będzie do wydania uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu kursu, w którego treści znajdzie się zapis o ilości godzin kursu odbytych przez uczestnika. 2) Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu pn. Prace wykończeniowe w budownictwie - zawierający zestawienie wszystkich działań zawartych w przedmiocie zamówienia (na odwrocie certyfikatu w formie tabelarycznej), z wyszczególnieniem informacji odnośnie ilości godzin i rodzajów kursów, z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym uwzględniającym Wytyczne dotyczące oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r. oraz Strategię Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013 wraz z załącznikiem Nr 1, a także Wytycznymi w zakresie informacji i promocji, wydany przez organizatora kursów. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu na 3 tygodnie przed zakończeniem kursu, wzoru w/w certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem unijnym) potwierdzającego ukończenie przez uczestnika projektu kursu pn.: Prace wykończeniowe w budownictwie (w pliku PDF). Powyższy dokument musi być zgodny z wymogami wynikającymi z Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikiem Nr 1 oraz Wytycznych w zakresie informacji i promocji. Po akceptacji przez Zamawiającego w/w wzoru w pliku PDF, Wykonawca bezzwłocznie winien (przed wydaniem ostatecznego dokumentu) przedłożyć jeden wypełniony, papierowy egzemplarz Zamawiającemu, celem jego ostatecznej akceptacji, co będzie warunkować wydanie w/w dokumentu uczestnikom kursów. Kserokopie w/w dokumentów (certyfikatów oraz zaświadczeń o ukończeniu kursu) powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, podpisane przez uczestnika kursu (złożony podpis wraz z datą potwierdzenia odbioru) i przekazane Zamawiającemu w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia kursu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Poniesienia kosztów związanych w ubezpieczeniem uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca będzie miał obowiązek ubezpieczyć od dnia rozpoczęcia udziału w kursie każdego uczestnika do dnia jego zakończenia. Niedopuszczalnym jest przystąpienia uczestnika kursu do zajęć, bez uprzedniego zgłoszenia do ubezpieczenia przez Wykonawcę. 2) Zapewnienia usługi cateringowej, każdego dnia kursu jego uczestnikom - w postaci jednego gorącego posiłku i stworzenia warunków umożliwiających jego swobodne spożycie. Oprócz jednego gorącego posiłku Wykonawca będzie zobowiązany do zagwarantowania kawy, herbaty, zimnych napojów - w przerwach pomiędzy zajęciami. 3) Pokrycia kosztów dojazdu uczestników na zajęcia. 4) Zapewnienia materiałów edukacyjnych zgodnych z programem kursu. 5) Zagwarantowania odpowiednich pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia teoretyczne. Winny one spełniać wymagania Kodeksu Pracy, Prawa Budowlanego oraz przepisów odnośnie bezpieczeństwa i higieny pracy a także przepisów przeciwpożarowych. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu miejsca siedzącego, stolika/ławki bądź krzesła z przystawką, umożliwiającego swobodne sporządzanie notatek. Dodatkowo pomieszczenia, w których będą odbywały się kursy winny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r. Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013 wraz z załącznikiem Nr 1 oraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji 6) Realizacji zajęć od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 8.00 do 16.00 zgodnie z harmonogramem zajęć opracowanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą, przy czym zajęcia prowadzone w ramach kursu nie mogą się odbywać dłużej niż 6 godzin dziennie. 7) W ramach nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego kursu wyznaczenia (personalnie) opiekuna szkolenia sprawującego nadzór nad jego poprawną realizacją. 8) Zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerów posiadających stosowne uprawnienia, zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 9) Skierowania i sfinansowania uczestnikom badań lekarskich z zakresu medycyny pracy w przypadkach, kiedy przepisy prawa nakładają taki obowiązek. 10) Prowadzenia list obecności uczestników na zajęciach oraz dziennika zajęć edukacyjnych (odpowiednio oznakowanych), według wzoru opracowanego przez Zamawiającego. Listy obecności sporządzane będą za każdy dzień odbytego kursu. 11) Przygotowania raportu z wykonania całości przedmiotu zamówienia. Raport winien uwzględniać w swym zakresie informację odnośnie postępów, jaki poczynili uczestnicy kursu, poziomu frekwencji na zajęciach oraz ogólnej oceny realizacji każdego z poszczególnych modułów, a także problemów jakie wystąpiły na etapie jego realizacji 12) Prowadzenia kart obserwacji (według wzoru opracowanego przez Zamawiającego) w trakcie zajęć praktycznych dla uczestników kursu, służącej do oceny merytorycznej i technicznej przebiegu kursu. 13) Opracowania i przeprowadzenia egzaminu praktycznego i teoretycznego na zakończenie realizacji całości kursu wraz z jego oceną. Wykonawca zobowiązany będzie również do opracowania sprawozdania z przeprowadzonego egzaminu oraz opinii dotyczącej zaangażowania i pracy każdego z uczestników zajęć. 14) Rejestracji przeprowadzonego szkolenia na portalu internetowym www.inwestycjawkadry.pl przed terminem rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga uiszczenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach