Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu murarz-tynkarz oraz zajęć aktywizacji zawodowej

Zakład Karny w Łupkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-543 Komańcza, Łupków 45
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 467-70-49 , fax. 0-13 4677011
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Łupkowie
    Łupków 45 45
    38-543 Komańcza, woj. podkarpackie
    tel. 013 467-70-49, fax. 0-13 4677011
    REGON: 00032110600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu murarz-tynkarz oraz zajęć aktywizacji zawodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu murarz-tynkarz oraz zajęć aktywizacji zawodowej (dla uczestników kursu) dla 12 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Łupkowie (1 edycja). 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Projekt I - Działanie 1.3 - Poddziałanie 1.3.4. 3. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników oraz nabycie niezbędnych uprawnień do wykonywania zawodu murarz-tynkarz. 4. Celem zajęć aktywizacji zawodowej jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie poruszania się po rynku pracy oraz rozbudzenie i podtrzymanie wśród uczestników zajęć motywacji do działania po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. 5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu kursu i programu zajęć aktywizacji zawodowej zgodnie z obowiązującymi przepisami m. in. Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. Nr 37, poz. 337 ze zm.). 6. Program kursu powinien zawierać w szczególności: a) nazwę i zakres kursu, b) czas trwania i sposób organizacji kursu, c) wymagania wstępne dla uczestników kursu, d) cel kursu, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f) treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzania efektów kursu. 7. Program zajęć aktywizacji zawodowej powinien obejmować zagadnienia: a) wprowadzenie w zagadnienia bezrobocia, b) analiza rynku pracy pod kątem wymagań stawianych przez potencjalnych pracodawców wobec osób poszukujących pracy, c) odkrywanie własnych możliwości: określenie mocnych i słabych stron, d) metody i techniki poszukiwania pracy, e) przygotowanie poprawnej wersji dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny), f) właściwe przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej. 8. Program kursu i program zajęć aktywizacji zawodowej Wykonawca powinien dołączyć do oferty. 9. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z: - programem kursu zgodnym z obowiązującymi przepisami, który powinien zawierać 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 minut) i powinien składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych. Zajęcia teoretyczne w czasie kursu nie mogą trwać dłużej niż 1/3 wszystkich godzin dydaktycznych; - programem zajęć aktywizacji zawodowej, który powinien zawierać 20 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 minut). 10. Zamawiający wymaga, aby zajęcia aktywizacji zawodowej były poprowadzone przez Lidera Klubu Pracy lub doradcę zawodowego. 11. Kurs i zajęcia aktywizacji zawodowej będą realizowane sukcesywnie w dni powszednie od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 8:00 - 17:00. Maksymalna dzienna liczba godzin kursu i zajęć aktywizacji zawodowej nie może przekroczyć 9 godzin dydaktycznych. 12. Miejsce realizacji kursu: teren Zakładu Karnego w Łupkowie. 13. Zajęcia aktywizacji zawodowej prowadzone będą w pracowni komputerowo - multimedialnej w Zakładzie Karnym w Łupkowie. 14. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić sale dydaktyczne z wyposażeniem do zajęć teoretycznych, sprzęt i maszyny zakupione w ramach projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Projekt I - Działanie 1.3 - Poddziałanie 1.3.4. oraz wskazać miejsca, w których odbywać się będą zajęcia praktyczne. 15. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim koszty: - ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kursie i zajęciach aktywizacji zawodowej, - materiałów edukacyjnych na potrzeby zajęć teoretycznych, w tym materiałów piśmienniczych niezbędnych do prowadzenia notatek, przyborów do pisania, skryptów lub podręczników zgodnych z tematyką kursu oraz materiałów do praktycznej nauki zawodu w tym materiałów eksploatacyjnych do maszyn i urządzeń, - kompletnej odzieży roboczej, środków ochrony osobistej stosownej do pory roku i wykonywanych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w ramach zajęć praktycznych dla każdego uczestnika kursu, - narzędzi i sprzętu koniecznych do przeprowadzenia zajęć praktycznych, - wymaganych badań lekarskich osób uczestniczących w kursie, przeprowadzonych w celu uzyskania zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia nauki, - przeprowadzenia egzaminu końcowego, - wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu i zajęć aktywizacji zawodowej. 16. Podręczniki, skrypty itp. powinny być opatrzone logotypami UE i PO KL oraz informacją o współfinansowaniu z EFS. 17. Koszt materiałów do praktycznej nauki zawodu, w tym materiałów eksploatacyjnych do maszyn i urządzeń, nie może być mniejszy niż 35 % i większy niż 40 % całkowitej wartości brutto kursu. 18. Wykonawca w trakcie trwania kursu zapewni warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy i ppoż. 19. Przeprowadzony kurs zakończy się egzaminem końcowym z zagadnień teoretycznych oraz praktycznych przewidzianych w programie kursu. 20. Egzamin sprawdzający przeprowadzi komisja powołana przez wykonawcę. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 21. Uczestnik kursu, który uzyskał z egzaminu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu/zajęć aktywizacji zawodowej i uzyskanie kwalifikacji opracowanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) wykonawca powinien dołączyć do oferty. 22. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia następującej dokumentacji przebiegu kursu: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisywaną przez uczestników kursu długopisem koloru niebieskiego lub zielonego, wymiar godzin i tematy zajęć, b) listy obecności uczestników i wykładowców, c) ankiety oceniające kurs, d) listy potwierdzające odbiór odzieży roboczej, środków ochrony osobistej i materiałów szkoleniowych, e) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, f) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu i potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu, g) protokół z przeprowadzonego egzaminu końcowego. 23. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć aktywizacji zawodowej stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisywaną przez uczestników zajęć aktywizacji zawodowej długopisem koloru niebieskiego lub zielonego, wymiar godzin i tematy zajęć, b) listy obecności uczestników i wykładowców, c) listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, d) ankiety oceniające zajęcia aktywizacji zawodowej, e) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie zajęć aktywizacji zawodowej. 24. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania wzoru ankiety dla uczestników kursu/zajęć aktywizacji zawodowej służącej do oceny kursu/zajęć aktywizacji zawodowej (wzór ankiety wykonawca powinien dołączyć do oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach