Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie podstawowym (bez egzaminów) dla 70 osób, oraz kursów komputerowych (wraz z egzaminami) zgodnych z Europejskim Certyfikatem Umiejętności Komputerowych (ECDL) - dla 35 osób

Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP ogłasza przetarg

  • Adres: 50-413 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3444908 , fax. 071 3424901
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP
    ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9 9
    50-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3444908, fax. 071 3424901
    REGON: 00700348000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie podstawowym (bez egzaminów) dla 70 osób, oraz kursów komputerowych (wraz z egzaminami) zgodnych z Europejskim Certyfikatem Umiejętności Komputerowych (ECDL) - dla 35 osób
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie podstawowym (bez egzaminów) dla 70 osób, oraz kursów komputerowych (wraz z egzaminami) zgodnych z Europejskim Certyfikatem Umiejętności Komputerowych (ECDL) - dla 35 osób, realizowanego w ramach projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój II edycja, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 1.3 Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-043/09-00 z dn. 15 maja 2009 r. b. Szkolenia należy zorganizować w 6 następujących miejscowościach na terenie Dolnego Śląska dla łącznej ilości 105 osób: Wrocław (20 osób), Dzierżoniów (20 osób), Wałbrzych (15 osób), Świdnica (20 osób), Przemków (20 osób), Legnica (10 osób). c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Rozdział 2 do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, 3) Dysponują lub będą dysponować następującym sprzętem komputerowym: a) łącznie minimum 66 zestawami komputerowymi lub laptopami wraz z odpowiednim oprogramowaniem wymaganym podczas szkoleń dla wszystkich modułów pakietu biurowego (10 komputerów dla uczestników plus 1 komputer dla instruktora - w każdej z 6 miejscowości = 66 komputerów), 4) Dysponują lub będą dysponować co najmniej jednym certyfikowanym egzaminatorem ECDL, który będzie prowadził stały nadzór merytoryczny nad szkoleniami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. 5) Posiadają doświadczenie w realizacji przynajmniej trzech szkoleń lub kursów komputerowych, z czego przynajmniej dwa dotyczyły szkoleń lub kursów ECDL. Wartość na każde szkolenie lub kurs z osobna, musi wynosić minimum 60.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) W zakresie warunków wskazanych w punktach VIII 1a - 1c SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia mówiącego o tym że Wykonawca posiada uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub informacją że przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 2) W zakresie warunków wskazanych w punktach VIII 1d SIWZ ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego Oświadczenia dotyczącego że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 (W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia o treści podanej w załączniku nr 3 muszą złożyć wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną) 3) W zakresie warunków wskazanych w punkcie VIII 1a dotyczącego posiadania uprawnień, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie następujących dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument ten powinien być wystawiony przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj. przed 02.03.2009 r. i może być przedstawiony w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY W/W DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b) Dokument potwierdzający aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych MENiS lub odpowiedniego Rejestru Instytucji Szkoleniowych wystawionego, przez właściwy dla Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy, na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004 r. nr 99, poz. 1001 z późn. zmianami). W przypadku gdy z dokumentu tego nie wynika, że wpis ważny jest w 2009 r., należy dołączyć oświadczenie o ważności wpisu na 2009 rok, podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania umowy. 4) W zakresie warunków wskazanych w punkcie VIII 2 dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego wykazu sprzętu komputerowego, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 5) W zakresie warunków wskazanych w punkcie VIII 3 dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego wykazu osób (przynajmniej jeden certyfikowany egzaminator ECDL), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 6) W zakresie warunków wskazanych w punkcie VIII 4 dotyczącego posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech usług z zakresu szkoleń komputerowych, z czego przynajmniej dwa dotyczyły kursów ECDL, o wartości minimum 60.000 zł. na każde szkolenie z osobna, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie: spełnia / nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach