Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego (bez egzaminów) dla 15 osób projektu Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1.

Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 80-237 Gdańsk, ul. J. Uphagena 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3017916 , fax. 58 3017916
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
    ul. J. Uphagena 27 27
    80-237 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3017916, fax. 58 3017916
    REGON: 00103674400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorska.ohp.pl/ http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja rynku pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego (bez egzaminów) dla 15 osób projektu Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego (bez egzaminów) dla 15 osób projektu Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1. Opis przedmiotu zamówienia -kurs komputerowy - Projekt jest realizowany w jednostce terenowej Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy: 11-5 Środowiskowym Hufcu Pracy w Lęborku, ul. Krzywoustego 1, -Kursy komputerowe będą skierowane do osób niepełnosprawnych w wieku 18 - 24 lata. -Na kursy komputerowe przypada 30 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 min zajęć + 15 min przerwy) na grupę. -Kursy komputerowe będą dopasowane poziomem do umiejętności uczestników projektu. Przed przystąpieniem Wykonawcy do wykonania zamówienia Wykonawca przeprowadzi uczestnikom test z znajomości obsługi komputerów oraz oczekiwań uczestników co do rodzaju programów nauczanych w ramach kursu i na tej podstawie dobierze poziom i rodzaj kursu. -Kurs będzie prowadzony dla 1 grupy projektowej podzielonej na 2 podgrupy. Do utworzonych podgrup uczestnicy dobierani będą zgodnie z posiadanymi umiejętnościami. Wykonawca dla każdej podgrupy, w ramach jednej grupy projektowej zapewni po jednym instruktorze. W związku z tym przy kalkulowaniu ceny wykonawca musi wziąć pod uwagę konieczność posiadania co najmniej 2 instruktorów. Zamawiający informuje, że w tym samym czasie równolegle mogą być prowadzone zajęcia dla dwóch podgrup. -Zajęcia powinny się odbyć od dnia zawarcia umowy umowy do 15 czerwca 2013 roku (zakończenie kursu najpóźniej do 15 czerwca 2013 roku). -Celem podstawowego kursu komputerowego jest przygotowanie uczestników do pracy z komputerem, pracą na takich programach jak: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office Point, Microsoft Office Outlook, czy programów do tworzenia i obróbki grafiki takich jak CorelDraw czy Corel Paint Shop, obsługą Internetu oraz metod nauczanie e-learningowego. Programy do nauczania zostaną dobrane przez Wykonawcę w zależności od umiejętności uczestników oraz zgłaszanych przez uczestników potrzeb (ankiety). -Minimalny zakres tematyczny zajęć: -Redagowanie tekstów i dokumentów za pomocą edytora tekstów, -Wykonywania obliczeń i symulacji procesów, -Tworzenie plików i folderów, -Praca na arkuszu kalkulacyjnym, -Tworzenie dokumentów zawierających tekst, grafikę i tabele, -Wyszukiwanie i uruchamianie najpopularniejszych programów, -Obróbka zdjęć, tekstów i muzyki, -Obróbka i tworzenie grafiki, -Obsługa Internetu, -Podstawy tworzenia strony internetowej. -Podstawy nauczania e-learningowego. -Uczestnicy projektu powinni zostać zapoznani z pracą na takich programach jak: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office Point, czy programów do tworzenia i obróbki grafiki takich jak CorelDraw czy Corel Paint Shop. -Harmonogram kursu zostanie ustalony przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb uczestników projektu i zaleceń Zamawiającego, w podziale na podgrupy. Szczegółowy harmonogram kursu (zawierający harmonogram i szczegółowy zakres tematyczny dostosowany do celu i programu kursu). Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, po wcześniejszym skonsultowaniu potrzeb uczestników, w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Harmonogram kursów stanowić będzie integralną część umowy. W uzasadnionych przypadkach harmonogram może ulec zmianie (po pisemnych uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w terminie realizacji zamówienia w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem go do potrzeb uczestników. -Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu nieodpłatnie, na jego własność, materiały dydaktyczne i pomocnicze niezbędne przy realizacji szkolenia: -multimedialną płytę CD do samodzielnej nauki w domu; -literaturę wspomagającą; -zeszyt (notatnik) i długopis. -1 komplet literatury wspomagającej oraz multimedialną płytę CD Wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu. -Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem szkolenia, a w szczególności: -koszt wynagrodzenia wykładowcy, -koszt wynajmu sali komputerowej z odrębnym stanowiskiem komputerowym dla każdego uczestnika kursu, -koszt materiałów dydaktycznych niezbędnych do samodzielnej nauki w domu, -koszt zakupu dzienników zajęć. -Kursy powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 20.00, dopuszcza się przeprowadzanie zajęć również w soboty. -Kursy powinny być przeprowadzone w Lęborku, w terminach zgodnych z harmonogramem realizowanych zajęć, uzgodnionych z koordynatorem wojewódzkim projektu oraz koordynatorami terenowymi. Zgodnie z harmonogramem wniosku, ostatnie zajęcia powinny się zakończyć najpóźniej 15 czerwca 2013r. -Miejsce realizacji zajęć Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Miejsce prowadzenia zajęć musi być odpowiednio dobrane przez Zamawiającego, tak aby udział uczestników w zajęciach z podstaw komputerów nie kolidował z udziałem uczestników w innych zajęciach projektowych. -Projekt Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy obejmuje wiele innych kursów i zajęć, dlatego też termin realizacji kursów musi być uzgodniony z Zamawiającym. -W razie nie odbycia się zajęć z powodów niezależnych od Zamawiającego, zaległe zajęcia zostaną przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie. -Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowo oznaczonych list obecności, dzienników zajęć oraz harmonogramów. -Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu faktury VAT w terminie 5 dni od dnia zakończenia realizacji zamówienia. -Do faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: -Oryginały imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników kursów; -Terminy realizacji zajęć i ilość godzin ( harmonogramy); -Dzienniki zajęć (osobny dziennik dla każdej jednostki i grupy wiekowej, w której przeprowadzane są kursy); -Kserokopie zaświadczeń o udziale w kursach, wraz z zakresem tematycznym i godzinowym; -Imienne listy osób wraz z ich podpisami, potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i pomocniczych; -Ankiety przeprowadzone na zakończenie zajęć; -Maksymalnie 4 zdjęć z przeprowadzonych zajęć (w wersji papierowej i elektronicznej). Kserokopie przekazywanych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie. -Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT, w terminie 90 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, przy czym 85% wartości zamówienia opłacone zostanie z rachunku bankowego Ministerstwa Finansów realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego (Fundusze Unijne), a pozostałe 15% z rachunku bankowego Zamawiającego (rezerwa celowa budżetu Państwa).. Środki na uregulowanie zobowiązań finansowych są zabezpieczone z Rezerwy celowej budżetu środków europejskich i budżetu Państwa. W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Rezerwy celowej środków europejskich i rezerwy celowej budżetu państwa, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego. -Zleceniodawca zastrzega prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje zewnętrzne uprawnione do jego kontroli. Prawo to obowiązuje do końca ustawowo wyznaczonego okresu archiwizacji tego typu dokumentów, tj. do 31 grudnia 2020 r. -Wykonawca ma obowiązek do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. -Wykonawca może skreślić osobę z listy uczestników, z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. -Wykonawca powinien zapewnić na własny koszt, w miejscowości Lębork, sale do prowadzenia teoretycznych i praktycznych zajęć grupowych, spełniające ogólne standardy (dobre oświetlenie, pomieszczenie ogrzewane, odpowiednie krzesła i ławki). Każdy uczestnik szkolenia podczas jego trwania musi mieć zapewniony indywidualny dostęp do komputera, z jednoczesnym dostępem do internetu. Sale do prowadzenia kursów komputerowych muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do ilości uczestników. -Każdy uczestnik kursu (beneficjent) otrzyma zaświadczenie z udziału w kursie, w którym zawarty będzie zakres tematyczny oraz godzinowy zajęć. Wzór zaświadczenia należy uzgodnić z Zamawiającym. -Na uzasadniony wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić dotychczasowego nauczyciela lub instruktora innym nauczycielem lub instruktorem gwarantującym należyte i terminowe prowadzenie zajęć (kursów). -gwarantującym należyte i terminowe prowadzenie zajęć (kursów). -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji kursów z określeniem nazwy kursu, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu. Wszystkie materiały muszą być opatrzone właściwym logo flagi Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z odniesieniem i Kapitału Ludzkiego - Narodowej Strategii Spójności, a także logo Wykonawcy (jeżeli występuje), zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. i Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -Wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity). -Zamawiający może unieważnić umowę na wykonywanie przedmiotu zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. -W przypadku wykonywania zamówienia przez firmy lub osobę fizyczną zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. -Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4. -W przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników projektu, Zamawiający zapłaci za szkolenie, w proporcji do ilości wykonanych godzin. -Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz staranność wykonywania oferowanych usług, ponosi też pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. -Wykonawca gwarantuje ciągłość nauki (kursów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorska.ohp.pl/ http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach