Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łosicach ogłasza przetarg
- Adres: 08-200 Łosice, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-83 357 37 47 , fax. 0-83 357 37 47
- Data zamieszczenia: 2012-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łosicach
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 6 6
08-200 Łosice, woj. mazowieckie
tel. 0-83 357 37 47, fax. 0-83 357 37 47
REGON: 00230038000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Komputerowa obsługa hurtowni i sklepów z kasami fiskalnymi dla 4 uczestników projektu /Społeczność aktywna/ realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Komputerowa obsługa hurtowni i sklepów z kasami fiskalnymi dla 4 uczestników projektu Społeczność aktywna realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.Miejsce szkolenia: Łosice 2.Termin realizacji zamówienia:październik-listopad 2012 3.Ilość godzin: Teoria-20 godz. lekcyjnych Praktyka-40 godz. lekcyjnych 4.Liczba uczestników:4 osoby. 5.Wyżywienie: catering podczas zajęć teoretycznych /kawa, herbata, ciastka, zimne napoje, soki, jednodaniowy ciepły posiłek/ 6.Zajęcia na kursie powinny odbywać się między godzinami 8.00 a 20.00, maksymalnie 7 godzin dziennie, w tym również w soboty między godzinami 8.00 a 15.00 maksymalnie 5 godzin. 7.Program: Program zajęć teoretycznych: -Elementy prawne -Organizacja pracy kasjera -Profesjonalna obsługa klienta -Organizacja sprzedaży w jednostkach handlowych -Uwarunkowania ewidencji sprzedaży -Wybrane zagadnienia z towaroznastwa -Sprawdzanie autentyczności znaków pieniężnych -Budowa i obsługa kasy fiskalnej -Kody kreskowe -Kontrola w jednostkach handlowych -Podatek od wartości dodanej -Odpowiedzialność materialna kasjera -Obsługa i zasady działania wag elektronicznych -Obsługa i zasada działania metkownic -Obsługa elektronicznych kas fiskalnych -Obsługa programu WF MAG -Szkolenie BHP na stanowisku pracy sprzedawcy Dokumenty potwierdzające zakończenie kursu, jakie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego po zakończeniu kursu: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych -listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika -rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika, oraz nazwę kursu i datę wydania zaświadczenia, -listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, zaświadczeń, cateringu oraz listę potwierdzającą odbiór zwrotu kosztów dojazdu, -protokół z egzaminu kończącego kurs -zaświadczenie o ukończeniu kursu 8.Konieczne jest zapewnienie następującego sprzętu, przyrządów, urządzeń i pomocy naukowych: -W procesie szkolenia praktycznego konieczne jest zastosowanie kas fiskalnych, minimum 1 sztuki, oraz komputer stacjonarny lub laptop z dostępem do wskazanego w SIWZ programu komputerowego min. 4 szt. /dla każdego uczestnika kursu oddzielny/. -Zajęcia teoretyczne mają odbywać się w sali dydaktycznej przystosowanej do wykładów dla min. 4 osób z dostępem do sanitariów. -Sala do zajęć teoretycznych ma być wyposażona w ogrzewanie, pomoce naukowe: plansze, rzutnik, urządzenia audiowizualne służące do projekcji filmów o tematyce kursu, tablica i kreda lub flipchart i flamastry, skrypty, kserowane materiały pomocnicze, 9.Wykonawca powinien posiadać wszelkie uprawnienia do organizacji kursu w miejscowości Łosice lub w miejscowości, w której będzie prowadzony kurs. 10.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą realizację usługi związanej z przebiegiem kursów. 11.Wykonawca zapewni catering podczas odbywania zajęć teoretycznych w postaci: zimne i gorące napoje oraz ciastka i jednodaniowy ciepły posiłek. 12.Do realizacji kursu Wykonawca zakupi każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe na własność: podręcznik kursanta, materiały pomocnicze /w tym skoroszyt do sporządzania notatek, twarda teczka na dokumenty, długopis/. 13.Wykonawca ponadto powinien zapewnić odpowiednią kadrę szkoleniową; 14.Wykonawca zapewni opiekuna, czyli osobę odpowiedzialną za organizację kursu, wskazaną do kontaktu z uczestnikami kursu oraz z Zamawiającym. 15.Wykonawca jest zobowiązany: -prowadzić ewidencję obecności uczestników kursu i zobowiązany jest do informowania zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% nieobecności. -do ologowania materiałów szkoleniowych i oznaczenia miejsca kursu logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagą Unii Europejskiej i nazwą projektu Społeczność aktywna oraz informacji o współfinansowaniu zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. -do prowadzenia dziennika zajęć. -do przygotowania list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, list odbioru zaświadczenia o ukończeniu kursu, oraz list odbioru zwrotu kosztów dojazdu i cateringu. 16.Ponadto wykonawca pokrywa koszty: -dojazdu kursantów z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem; -koszt cateringu podczas zajęć. 17.Ubezpieczenie uczestników kursu leży po stronie Zamawiającego. 18.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć program kursu na druku stanowiącym zał. Nr 6 do Formularza Ofertowego. Plan nauczania zamieszczony w Programie kursu powinien być sporządzony w oparciu o zaproponowany przez Zamawiającego zakres kursu. Dopuszcza się modyfikacje planu nauczania, jeżeli chodzi o kolejność poszczególnych zagadnień i ewentualne dodanie pewnych elementów. 19.Kurs będzie kończyć się egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. 20.Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego należy wydać zaświadczenie z flagą Unii Europejskiej i logo Kapitału Ludzkiego lub inny dokument z flagą Unii Europejskiej i logo Kapitału Ludzkiego i informacją o współfinansowaniu projektu. 21.Dokumenty potwierdzające zakończenie kursu jakie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego po zakończeniu kursu: -ksero dziennika zajęć edukacyjnych, zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia -imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu końcowego, -rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika, oraz nazwę kursu i datę wydania zaświadczenia, -listę odbioru materiałów szkoleniowych, zaświadczeń, cateringu oraz listę odbioru zwrotu kosztów dojazdu, -kserokopii zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu -faktury za usługę -protokół odbioru usługi 22.Rozliczenie według terminu płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy zgodnie z projektem umowy po dołączeniu kompletu dokumentów zgodnie z § 4 pkt. 5 wzoru umowy. 23.Zapłata nastąpi po zakończeniu realizacji całego zamówienia w kwocie wskazanej w umowie. 24.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia podczas kursu naszych beneficjentów z innymi grupami szkoleniowymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.losice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenia osób bezrobotnych - Spawanie metodą MAG 135
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie szkolenia Spawanie blach i rur ze stali niestopowych spoinami pachwinowymi metodą MAG (135-1) oraz Spawanie blach ze stali niestopowych spoinami czołowymi metodą MAG (135-2) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie
Dodano: 2016-07-04 - Szkolenia osób bezrobotnych - Spawanie metodą TIG 141
Dodano: 2016-05-20 - Usługa szkoleniowa w zakresie badań nieniszczących oraz kursów międzynarodowego inspektora spawalniczego, międzynarodowego inżyniera spawalnika, europejskiego specjalisty klejenia
Dodano: 2016-01-18 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-10-12 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie seminaryjno-warsztatowej pn. Planowanie rozwoju gospodarstwa rolnego, dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-10-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-09-30 - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu zawodowego z zakresu robót budowlano-wykończeniowych w formie warsztatów praktycznych dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Dodano: 2015-08-20 - Szkolenie osób bezrobotnych - Spawanie metodą TIG 141/111
Dodano: 2015-07-30 - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku pn. Mała Przedsiębiorczość
Dodano: 2015-07-15