Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka angielskiego w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka angielskiego w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka angielskiego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu języka angielskiego zawodowego dla łącznie 30 osób, w tym I edycja dla 15 osób i II edycja dla 15 osób, zakończony uzyskaniem przez uczestników-uczniów Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3 zaświadczeń potwierdzających ukończenie ww. zajęć. Podstawą wydania ww. zaświadczenia dla każdego uczestnika zajęć będzie przystąpienie do zorganizowanego przez Wykonawcę egzaminu wewnętrznego. 3/. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a.wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć ćwiczeniowych dla uczestników kursu, b.materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi). 4/. Ramowy program kursu: program kursu musi obejmować co najmniej 60 godzin zajęć dla każdego uczestnika kursu, w terminie od listopada 2011r. do 31 stycznia 2012r. - I edycja, i od 1 lutego 2012r. do 28 czerwca 2012r. - II edycja czyli to jest łącznie 120 godzin. Kurs w każdej z edycji musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego, według niżej wymienionych założeń PROGRAM kursu, załączony do oferty. Program autorskiego kursu winien zawierać treści merytoryczne dla języka angielskiego w zawodzie ratownik medyczny, uwzględniające specyfikę pracy ratownika, konwersację z poszkodowanym/pacjentem, zbieraniem wywiadu ratowniczego oraz wytłumaczeniem procedur ratowniczych w języku angielskim. 5/.Liczba uczestników: 30 osób podzielonych na dwie grupy po 15 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 6/. Czas trwania kursu: dwie edycje obejmujące łącznie 120 godzin kursu. Przez godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie jednostkę lekcyjną 45 minut. I edycja 60 godzin, II edycja 60 godzin. Kurs nie może trwać więcej niż 5 godzin tygodniowo w każdej z edycji kursu. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, a terminy zajęć muszą być dostosowane do organizacji roku szkolnego. 7/.Zajęcia w ramach kursu muszą być realizowane w sposób umożliwiający uczniom aktywny udział w nich tzn. mają być prowadzone metodami aktywnymi, w formie konwersatorium. 8/. Czas realizacji: od listopada 2011r. do 31 stycznia 2012r. - I edycja i od 1 lutego 2012r. do 28 czerwca 2012r. - II edycja, według ustaleń z Zamawiającym, które zostaną zawarte w harmonogramie realizacji zamówienia, uzgodnionym po podpisaniu umowy. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 9/.Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie os. Teatralne 4a, Kraków. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe. 10/.Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a.zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b.realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c.realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d.zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu zajęć w każdej z edycji egzaminu wewnętrznego sprawdzającego nabycie umiejętności posługiwania się językiem. 11/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 12/. Wykonawca po zakończeniu każdej z edycji kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b.program kursu oraz dziennik zajęć, c.protokół z egzaminu wewnętrznego, d.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach