Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Skibińskiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2622528 , fax. 032 2613694
- Data zamieszczenia: 2010-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Skibińskiego 1 1
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 032 2622528, fax. 032 2613694
REGON: 00348157200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu gospodarki magazynowej z obsługą wózka widłowego dla uczestników projektu systemowego INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu gospodarki magazynowej z obsługą wózka widłowego dla uczestników projektu systemowego INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej. Liczba uczestników: do 10 osób - uczestnicy projektu systemowego INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej. 1 Wykonawca przyjmie na kurs osoby na podstawie okazanego imiennego skierowania wystawionego przez Zamawiającego. 2 Zamawiający dopuszcza możliwość podziału liczby uczestników na grupy oraz dołączenia uczestników niniejszego kursu do innych grup utworzonych przez Wykonawcę. 3 Jeżeli uczestnik kursu odbędzie tylko cześć planowanych zajęć, Zamawiający pokrywa koszty kursu według kosztu za 1 osobogodzinę skalkulowanego proporcjonalnie do ilości odbytych zajęć określonych przez Wykonawcę w ofercie tj. Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Zakres usługi: 1) Przeprowadzenie kursu z zakresu teoretycznego i praktycznego. a) Minimalny program kursu powinien zawierać zagadnienia dotyczące: - zagadnienia prawne, - finanse, - marketing, - obsługa komputera, - przewozy towarów, - handel hurtowy, - zasady gospodarki magazynowej i technologii prac, - towaroznawstwo i odbiór jakościowy, - etyka kupiecka, - typy wózków, - budowa wózka, - czynności operatora przy obsłudze przed rozpoczęciem pracy i po pracy z wózkiem, - czynności operatora w czasie pracy z wózkiem, - wiadomości z zakresu bhp, - ładunkoznawstwo, - praktyczna nauka jazdy, - wymiana butli. b) Program kursu, dokumentacja oraz wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji musi odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 poz. 216). 2) Poczęstunek kawowy (kawa, herbata, ciastka, słone przekąski). Dodatkowo w przypadku szkoleń trwających 5 i więcej godzin dziennie danie obiadowe (mięso 250g - 300 g, ziemniaki lub frytki oraz surówka). 3) Zapewnienie dostępu do wszelkich materiałów, sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zajęć, środków ochrony indywidualnej, środków ochrony zbiorowej oraz odzieży roboczej zgodnie z charakterem kursu. 4) Pokrycie kosztów ubezpieczenie NNW. 5) Pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich. 6) Zapewnienie transportu w przypadku wskazanym w pkt. III.4.2. 7) Pokrycie kosztów zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu oraz wydania certyfikatu. Liczba godzin szkoleniowych 1) Kurs dla każdej z grup osób-osoby, zostanie przeprowadzony w ilości godzin: - zajęcia teoretyczne: 82 h godzin - zajęcia praktyczne: 75 h godzin 2) Częstotliwość realizacji zajęć do 5 dni w tygodniu. 3) Dzienny wymiar godzin nie może przekroczyć 8 godzin z uwzględnieniem dwóch 15 minutowych przerw kawowych i przerwy obiadowej trwającej 30 minut. Miejsce realizacji zajęć: 1. Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego. 2. W przypadku organizacji kursu w odległości do 20 km od centrum Dąbrowy Górniczej Zamawiający pokrywa koszty dojazdu środkami komunikacji KZK GOP. 3. W przypadku organizacji kursu w odległości większej niż 20 km od centrum Dąbrowy Górniczej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport i pokryć jego koszty. Zaplecze techniczne Zapewnienia sal do zajęć teoretycznych i praktycznych: a) przystosowanych pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym, oświetleniowym, akustycznym i bhp, b) wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików, c) wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart, itp. d) wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne w zakresie poszczególnych rodzajów kursów. Wymagania dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia wizualizacji zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumencie Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach POKL (dokument dostępny jest na stronie www.silesia-region.pl w zakładce Promocja POKL) 2. Informowania o nieobecnościach uczestników na zajęciach lub rezygnacji z udziału w kursie. 3.Przechowywania dokumentacji dotyczącej realizacji projektu do 31.12.2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. Kadra merytoryczna: Wykonawca zapewni wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, posiadającą kwalifikacje odpowiednie dla prowadzonego kursu. Dokumentacja kursu W ramach realizowanej usługi Wykonawca będzie prowadził i przekazywał Zamawiającemu: 1) Program kursu niezwłocznie po podpisaniu umowy. 2) Harmonogram zajęć zawierający daty, godziny, miejsce i rodzaj zajęć. 3) Dziennik zajęć zawierający: listę obecności, tematy zajęć, wymiar godzin. 4) List potwierdzających odbiór przez uczestnika kursu: - cateringu, - pobranie środków ochrony indywidualnej, środków ochrony zbiorowej oraz odzieży roboczej, - pobranie materiałów szkoleniowych Uwaga Wszystkie listy powinny zawierać własnoręczny podpis uczestnika. 5) Kompletu materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom kursu. 6) Kopię rejestru wydanych zaświadczeń wraz z kopiami wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu. 7) Kopii protokołu egzaminacyjnego zawierającego imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym i negatywnym. 8) Kopię polisy ubezpieczeniowej. 9) Kopii badań lekarskich (jeżeli dotyczy). Uwaga: Wszystkie przedłożone kopie winny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem oraz powinny zawierać datę potwierdzenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.com.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektów: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie cieszyńskim (II) oraz Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-07-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów (moduł I oraz moduł II) dla uczestników-uczestniczek w ramach zadania publicznego pn.: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 FA.2812.6.2016
Dodano: 2016-06-30 - Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-06-22 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej z podziałem na część: A, B. Numer sprawy: FA.2812.4.2016
Dodano: 2016-05-30 - Szkolenie dla uczestników Projektu Drogowskaz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - spawanie MIG, MAG
Dodano: 2016-04-21 - Realizacja kursów mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztatów w roku 2016 dla uczestników projektu Lepsze Jutro w Rydułtowach.
Dodano: 2016-04-20 - Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. DOK.TW-262-PN/RPOWSL/I/2016
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-14 - Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 7 części
Dodano: 2016-04-13 - Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. DOK.TW-262-PN/POWER/II/2016
Dodano: 2016-04-06