Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu aktywności zawodowej, Akademii Rodzicielstwa Zastępczego oraz Akademii Zdrowia i Wiedzy dla beneficjentów projektu -Ku aktywności. Aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pilskim- realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pile w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Al. Niepodległości 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 214 42 54 , fax. 67 214 42 57
  • Data zamieszczenia: 2012-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pile
    Al. Niepodległości 37 37
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 214 42 54, fax. 67 214 42 57
    REGON: 57079841000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu aktywności zawodowej, Akademii Rodzicielstwa Zastępczego oraz Akademii Zdrowia i Wiedzy dla beneficjentów projektu -Ku aktywności. Aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pilskim- realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pile w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach: -Kursu Aktywności Zawodowej wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia dla uczestników Kursu Aktywności Zawodowej - łącznie 15 osób w okresie 06.08.2012 - 10.08.2012 r. tj. przez okres 5 dni (4 noclegów). Szczegółowe warunki w zakresie: przewozu, zakwaterowania, lokalizacji pobytu, wyżywienia, zapewnienia bezpieczeństwa, zajęć dydaktycznych, warunków szkoleniowych, posiadanej infrastruktury, ubezpieczeń, opłat, wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych i mieszkalnych, a także animacji czasu wolnego określone zostały w załączniku 1A . - Akademii Zdrowia i Wiedzy wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia dla uczestników Akademii Zdrowia i Wiedzy - łącznie 90 osób w okresie 31.08-07.09.2012 r. tj. przez okres 8 dni (7 noclegów) w ośrodku wpisanym do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych(Dz.U.2007, nr 230,poz. 1694). Szczegółowe warunki w zakresie: przewozu, zakwaterowania, lokalizacji pobytu, wyżywienia, zapewnienia bezpieczeństwa, zajęć dydaktycznych, warunków szkoleniowych, posiadanej infrastruktury, ubezpieczeń, opłat, wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych i mieszkalnych, a także animacji czasu wolnego określone zostały w załączniku 1B. - Akademii Rodzicielstwa Zastępczego Wiedzy wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia dla uczestników Akademii Rodzicielstwa Zastępczego - łącznie 119 osób w okresie 04.08 - 11.08.2012 r. tj. przez okres 8 dni (7 noclegów). Szczegółowe warunki w zakresie: przewozu, zakwaterowania, lokalizacji pobytu, wyżywienia, zapewnienia bezpieczeństwa, zajęć dydaktycznych, warunków szkoleniowych, posiadanej infrastruktury, ubezpieczeń, opłat, wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych i mieszkalnych, a także animacji czasu wolnego określone zostały w załączniku 1C. -Akademii Rodzicielstwa Zastępczego wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia dla uczestników Akademii Rodzicielstwa Zastępczego - łącznie 42 osoby w okresie 20.08 - 27.08.2012 r. tj. przez okres 8 dni (7 noclegów). Szczegółowe warunki w zakresie: przewozu, zakwaterowania, lokalizacji pobytu, wyżywienia, zapewnienia bezpieczeństwa, zajęć dydaktycznych, warunków szkoleniowych, posiadanej infrastruktury, ubezpieczeń, opłat, wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych i mieszkalnych, a także animacji czasu wolnego określone zostały w załączniku 1D. Wykonawca musi zrealizować zadanie w całości ze środków własnych - bez zaliczki ze strony Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pile. W związku z powyższym musi posiadać własne środki finansowe na realizację zadania z uwzględnieniem faktu, iż termin zapłaty faktury za realizację zadania nastąpi po uzyskaniu przez PCPR w Pile płatności w ramach budżetu środków europejskich na dofinansowanie realizacji projektu -Ku aktywności. Aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pilskim- (nie później niż do 31.12.2012 r.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 29 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach