Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Prawo jazdy kat. B i Operator koparko - ładowarki

Zespół Szkół Technicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 33
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 565 36 30 , fax. 0-87 565 36 34
  • Data zamieszczenia: 2014-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych
    ul. Sejneńska 33 33
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 565 36 30, fax. 0-87 565 36 34
    REGON: 00018405200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Prawo jazdy kat. B i Operator koparko - ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cześć 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawo jazdy kat. B dla 20 osób 1. Przedmiot zamówienia obejmie: a. wynajem sali szkoleniowej, b. wynajem placu manewrowego, c. zapewnienie uprawnionych wykładowców/instruktorów, d. zapewnienie min. 2 instruktorów do części praktycznej, e. eksploatację samochodów osobowych, w tym: zużycia paliwa, oleju i inne koszty związane z eksploatacją f. zajęcia z pierwszej pomocy przed lekarskiej, g. egzamin wewnętrzny, h. wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu. i. opłata za jeden egzamin państwowy na prawo jazdy w WORD dla każdego Uczestnika, 1. Liczba godzin kursu - - min. 60 godzin: tj - 30 godzin teoretycznych i 30 godzin praktycznych dla każdego uczestnika Godzina zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia równa się 45 minutom, a zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia - 60 minutom. 2. Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się w jednej grupie szkoleniowej składającej się z 20 uczestników 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników, którzy wezmą udział w przedmiotowym kursie. 4. Realizacja kursu musi być zgodna z przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach - Dz. U. z dnia 14 września 2012 r. poz. 1019) 5. Obowiązki wykonawcy: 1) Ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć z Koordynatorem projektu. 2) Zajęcia będą mogły odbywać się również w dni wolne od nauki. Wykonawca przekaże harmonogram Zamawiającemu nie później niż 4 dni przed rozpoczęciem kursu. Harmonogram może być aktualizowany przez Zamawiającego na wniosek Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy po ustaleniu z Koordynatorem projektu. Zmiana harmonogramu nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować się do zmian harmonogramu wprowadzonych przez Zamawiającego. Harmonogram zajęć praktycznych ustalany będzie indywidualnie z każdym uczestnikiem kursu. 3) Przeprowadzenie kursu na terenie Miasta Suwałki. Wykonawca wskaże dokładny adres miejsca przeprowadzania zajęć teoretycznych oraz placu manewrowego, na którym odbędzie się część zajęć praktycznych. 4) Do przeprowadzenia zajęć teoretycznych Wykonawca zapewni pomieszczenia spełniające wszelkie wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy: oświetlenie naturalne i sztuczne, odpowiednia temperatura, wentylacja zapewniająca prawidłową wymianę powietrza oraz prawidłowo zainstalowane urządzenia elektryczne. Sale przeznaczone na szkolenia mają spełniać wymogi sanitarnohigieniczne i zabezpieczeń przeciwpożarowych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). 5) Wymagane jest, aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala w czasie prowadzonych zajęć nie może być udostępniana innym użytkownikom niż uczestnicy kursu, musi być przeznaczona na czas szkolenia tylko dla uczestników projektu. 6) Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia i zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia nie później niż 24 godziny przed terminem rozpoczęcia szkolenia. 7) Zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu. 8) Realizacja przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć metodą e-lerningową. 9) Zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia (przekazania bezpłatnie po jednym egzemplarzu materiałów dydaktycznych Zamawiającemu), 10) Zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali i placu manewrowego odpowiednio przystosowanego do przeprowadzenia zajęć, 7. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Przeprowadzenia teoretycznego egzaminu wewnętrznego. 2) Opłaty za pierwszy pełny egzamin państwowy, 3) Oznaczenia miejsc realizacji zajęć oraz wszelkich materiałów powstających w ramach zajęć zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL oraz zasadami promocji Projektu. 4) Informowania uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5) Prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć programu (zawierającą wymagane logotypy) w tym: w formie zdjęć, a po zakończeniu zajęć kursu wykonawca ma dostarczyć zamawiającemu pełną dokumentację tj.: 5) Prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć programu (zawierającą wymagane logotypy) w tym: w formie zdjęć, a po zakończeniu zajęć kursu wykonawca ma dostarczyć zamawiającemu pełną dokumentację tj.: tj. oryginał lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć, potwierdzenia odbioru materiałów edukacyjnych, kopię ankiet, inną dokumentację niezbędnej do rozliczenia kursu inną dokumentację niezbędną do rozliczenia kursu. 6) do egzaminów mogą przystąpić osoby, które nie opuściły więcej niż 20 % zajęć. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby podeszły do egzaminu, w związku z powyższym wykonawca musi zapewnić osobom, które będą miały więcej niż 20 % nieobecności odrobienie lub zaliczenie materiału, który umożliwi podejście do egzaminu. 7) Sprawowania opieki nad uczestnikami podczas zajęć i przerw między zajęciami. 8) Niezwłocznego poinformowania Zamawiającego - nie później niż w dniu następnym - o absencji uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie ich trwania, a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację programu zajęć. 9) Poddania się kontroli dokonanej przez Zamawiającego oraz uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji umowy oraz zapewnienia kontrolującym prawa wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją zadania. 10) Pokrycie wszystkich strat wynikłych z powodu niewykonania przedmiotu zamówienia, względnie zniszczenia lub uszkodzenia powierzonego mu przez Zamawiającego mienia. 11) Udostępnienie na wezwanie Zamawiającego własnej dokumentacji finansowo-księgowej z zakresu realizowanego zamówienia w terminie do 3 dni od wezwania Zamawiającego. 8. Koszty badań lekarskich pokrywa Zamawiający Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator koparko - ładowarki dla 10 osób 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) prowadzenie kursu na zasadach określonych w obowiązujących przepisach, a w szczególności w sposób zgodny z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r. Nr 118 poz. 1263) 2) wynagrodzenie wykładowców i instruktorów 3) koszty wynajmu sali wykładowej 4) koszty wynajmu placu manewrowego 5) koszty eksploatacji koparko-ładowarek 6) przeprowadzenie teoretycznych i praktycznych zajęć mających na celu przygotowanie uczestników kursu do egzaminu państwowego na operatora koparko-ładowarki. Wykonawca winien udostępnić uczestnikom kursu sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem umożliwiającym sprawdzenie nabytej wiedzy teoretycznej, a także zapewnić każdemu uczestnikowi kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika z płytą CD zawierającą aktualny zestawy pytań testowych. 7) opłatę - dla osób, które zakończyły program oraz zdały egzamin wewnętrzny -pierwszego egzaminu państwowego 8) ubezpieczenie NNW uczestników szkolenia na cały okres trwania kursu 9) wydanie zaświadczeń po ukończonym szkoleniu 10) Świadectwo potwierdzające pozytywny wynik egzaminu wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego 11) Wydanie każdemu uczestnikowi, który zdał egzamin Książki operatora maszyn roboczych 12) Gorący posiłek dla każdego uczestnika każdego dnia kursu. 2. Liczba godzin kursu - dla każdego uczestnika min. 202 godziny, w tym 116 godzin zajęć teoretycznych i min. 86 godzin zajęć praktycznych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników kursu będących przedmiotem zamówienia do innych grup realizujących tożsame kursy prowadzone przez Wykonawcę, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym oraz pod warunkiem dołączenia całej grupy 10-cio osobowej. 4. Obowiązki wykonawcy: 1) Ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć z Koordynatorem projektu. Zajęcia będą mogły odbywać się również w dni wolne od nauki. Wykonawca przekaże harmonogram Zamawiającemu nie później niż 4 dni przed rozpoczęciem kursu. Harmonogram może być aktualizowany przez Zamawiającego na wniosek Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy po ustaleniu z Koordynatorem projektu. Zmiana harmonogramu nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować się do zmian harmonogramu wprowadzonych przez Zamawiającego. 2) Przeprowadzenie kursu na terenie Miasta Suwałki. Wykonawca wskaże dokładny adres miejsca przeprowadzania zajęć teoretycznych oraz placu manewrowego, na którym odbędzie się część zajęć praktycznych. 3) Do przeprowadzenia zajęć teoretycznych Wykonawca zapewni pomieszczenia spełniające wszelkie wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy: oświetlenie naturalne i sztuczne, odpowiednia temperatura, wentylacja zapewniająca prawidłową wymianę powietrza oraz prawidłowo zainstalowane urządzenia elektryczne. Sale przeznaczone na szkolenia mają spełniać wymogi sanitarnohigieniczne i zabezpieczeń przeciwpożarowych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). 4) Wymagane jest, aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala w czasie prowadzonych zajęć nie może być udostępniana innym użytkownikom niż uczestnicy kursu, musi być przeznaczona na czas szkolenia tylko dla uczestników projektu. 5) Zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu. 6) Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia i zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia nie później niż 24 godziny przed terminem rozpoczęcia szkolenia 7) Realizacja przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć metodą e-lerningową. 8) Zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (przekazania bezpłatnie po jednym egzemplarzu materiałów dydaktycznych Zamawiającemu), 9) Zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali i placu manewrowego odpowiednio przystosowanego do przeprowadzenia zajęć, 4. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Przeprowadzenia teoretycznego egzaminu wewnętrznego, 2) Opłaty za pierwszy pełny egzamin państwowy, 3) Oznaczenia miejsc realizacji zajęć oraz wszelkich materiałów powstających w ramach zajęć zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL oraz zasadami promocji Projektu. 4) Informowania uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5) Prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć w tym w formie zdjęć, a po zakończeniu zajęć kursu wykonawca ma dostarczyć zamawiającemu pełną dokumentację programu tj. oryginał lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć, potwierdzenia odbioru materiałów edukacyjnych, kopię ankiet, inną dokumentację niezbędnej do rozliczenia kursu. 6) do egzaminów mogą przystąpić osoby, które nie opuściły więcej niż 20 % zajęć. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby podeszły do egzaminu, w związku z powyższym wykonawca musi zapewnić osobom, które będą miały więcej niż 20 % nieobecności odrobienie lub zaliczenie materiału, który umożliwi podejście do egzaminu. 7) Sprawowania opieki nad uczestnikami podczas zajęć i przerw między zajęciami. 8) Niezwłocznego poinformowania Zamawiającego - nie później niż w dniu następnym - o absencji uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie ich trwania, a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację programu zajęć. 9) Poddania się kontroli dokonanej przez Zamawiającego oraz uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji umowy oraz zapewnienia kontrolującym prawa wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją zadania. 10) Udostępnienie na wezwanie Zamawiającego własnej dokumentacji finansowo-księgowej z zakresu realizowanego zamówienia w terminie do 3 dni od wezwania Zamawiającego. 5. Koszty badań lekarskich pokrywa Zamawiający
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach