Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Bakończycka 11
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 6788486 , fax. 0-16 6788486
- Data zamieszczenia: 2011-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych
ul. Bakończycka 11 11
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 0-16 6788486, fax. 0-16 6788486
REGON: 65097613700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsu-hig.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów kelnerskich i barmańskich w ramach projektu Szansa sukcesu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanych kursów kelnerskich (część I) i barmańskich (część II) dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu w ramach projektu Szansa sukcesu współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010. Kursy mają na celu podniesienie zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia, samozatrudnienia i zwiększenia ich szans na rynku pracy. Kursy przeprowadzone będą w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Część I (kurs kelnerski). 1. Kurs kelnerski min. 30 godzinny dla 40 uczniów przeprowadzony min. w dwóch gru-pach kursowych (20 osobowych) w systemie piątkowo-sobotnio-niedzielnym w terminach: 1 grupa - 30 godzin zajęć przeprowadzonych do końca marca 2011r. (zajęcia w piątki od. godz. 1500-1900, soboty od godz. 9.00-15.00, niedziele od godz. 9.00-14.00), 2 grupa - 30 godzin zajęć przeprowadzonych od 18 czerwca 2011r. do najpóźniej 10 lipca 2011r. (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 9.00-15.00, niedzie-le od godz. 9.00-14.00). 2. Minimalny zakres tematyczny kursu: - sposoby obsługi konsumenta, - sylwetka kelnera (ćwiczenia w noszeniu tacki, ćwiczenia z zakresu serwowania) - wizerunek zawodowy, - wyposażenie służbowe kelnera, - wyposażenie sali konsumenckiej (bielizna stołowa, zastawa stołowa, szkło, porcela-na, zasady nakrywania stołów, sztuka układania sztućców, serwetek, technika noszenia zastawy stołowej oraz tac), - zasady obsługi gości przez kelnera (obsługa gości restauracyjnych - powitanie, serwis, podziękowanie i pożegnanie, zasady zbierania brudnych naczyń ze stołu, metody serwowania), - formy przyjęć w zakładzie gastronomicznym, - przeprowadzenie końcowego egzaminu wewnętrznego z zakresu stanowiącego przedmiot kursu. 3. Wykonawca zapewni sprzęt i niezbędne materiały do przeprowadzenia kursu (co najmniej karty dań, zastawa stołowa, sztućce, serwetki, bielizna stołowa, szkło), wraz z materiałami dydaktycznymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji programu kursu - materiały dla uczestnika kursu. 4. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić łącznie min 60 godzin zajęć dla dwóch grup kursowych po 30 godzin dla każdej grupy. Wykonawca na okres trwania kursu wyposaży salę szkoleniową w odpowiedni sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu. 5. Wykonawca przedłoży szczegółowy program kursu ze wskazaniem ilości godzin zajęć, uwzględniający zapisy w SIWZ. 6. Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu i certyfikat w języku polskim i angielskim posiadający logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zapis o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - logotypy dostarczone przez Zamawia-jącego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu. 8. Dokumenty z kursu jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: a. listy obecności uczestników kursu, b. protokół z egzaminu wewnętrznego z wynikami egzaminu, c. karta egzaminacyjna, d. dziennik zajęć, e. protokół odbioru zaświadczenia i certyfikatów w języku polskim i angielskim, f. kserokopię zaświadczenia i certyfikatów w języku polskim i angielskim. Część II (kurs barmański). 1. Kurs barmański min. 30 godzinny dla 40 uczniów przeprowadzony min. w dwóch grupach kursowych (20 osobowych) w systemie piątkowo-sobotnio-niedzielnym w terminach: 1 grupa - 30 godzin zajęć przeprowadzonych do końca marca 2011r. (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 9.00-15.00, niedziele od godz. 9.00-14.00), 2 grupa - 30 godzin zajęć przeprowadzonych od 18 czerwca 2011r. do najpóźniej 10 lipca 2011r. (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 9.00-15.00, niedziele od godz. 9.00-14.00). 2. Minimalny zakres tematyczny kursu: - wyposażenie baru (prezentacja przyrządów barmana itp.), - charakterystyka pracy (organizacja pracy w barze, ubiór barmana), - napoje alkoholowe mieszane w barze (podział alkoholi na podstawowe grupy i rodzaje, charakterystyka piw - teorie , zasady - nalewanie alkoholi bezpośrednio z butelki bez miar barowych, przygotowanie klasycznych drinków), - techniki miksowania i mieszania napojów, - zasady sporządzania i podawania napojów - nauka pracy shakerami, - przeprowadzenie końcowego egzaminu wewnętrznego z zakresu stanowiącego przedmiot kursu. 3. Wykonawca zapewni sprzęt i niezbędne materiały do przeprowadzenia kursu (co najmniej szkło, sprzęt barmański do ćwiczeń (wymieniony w pkt 4), owoce do dekoracji, napoje alkoholowe) wraz z materiałami dydaktycznymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji programu kursu - materiały dla uczestnika kursu. 4. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić łącznie min. 60 godzin zajęć dla dwóch grup kursowych po 30 godzin dla każdej grupy. Wykonawca na okres trwania kursu wyposaży salę szkoleniową w odpowiedni sprzęt nie mniej niż: shakery - szt 2, miarki barmańskie - szt.2, łyżki barmańskie do stirowania - szt. 2 , szczypce o różnej wielkości - szt. 2, szkło barowe różnych wzorów do podawania napojów alkoholo-wych, bezalkoholowych i mieszanych - po 6 szt. , trybuszon - szt. 2, blender elektryczny- szt. 1, młynek do rozdrabniania lodu - szt. 1, zestaw noży dekoracyjnych - szt.2, dzbanki o różnej wielkości do kawy, soków i wody - szt. 6, cooler - szt. 2, mu-dler - szt. 1, kubki barmańskie - szt. 2 oraz surowce niezbędne do prawidłowej realizacji programu kursu. 5. Wykonawca przedłoży szczegółowy program kursu ze wskazaniem ilości godzin zajęć, uwzględniający zapisy w SIWZ. 6. Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu i certyfikat w języku polskim i angielskim posiadający logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zapis o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dostarczone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu. 8. Dokumenty z kursu jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: a. listy obecności uczestników kursu, b. protokół z egzaminu wewnętrznego z wynikami egzaminu, c. karta egzaminacyjna, d. dziennik zajęć, e. protokół odbioru zaświadczeń i certyfikatów w języku polskim i angielskim, f. kserokopię zaświadczenia i certyfikatów w języku polskim i angielskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsu-hig.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYBÓR ORGANIZATORA PROWADZĄCEGO KAMPANIĘ EDUKACYJNĄ I ŚWIADOMOŚCIOWĄ NA TEMAT PROBLEMATYKI OSÓB STARSZYCH, NIESAMODZIELNYCH ORAZ OPIEKI NAD TYMI OSOBAMI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM CHORÓB OTĘPIENNYCH W TYM CHOROBY ALZHEIMERA
Dodano: 2016-04-13 - WYBÓR ORGANIZATORA PROWADZĄCEGO KAMPANIĘ EDUKACYJNĄ I ŚWIADOMOŚCIOWĄ NA TEMAT PROBLEMATYKI OSÓB STARSZYCH, NIESAMODZIELNYCH ORAZ OPIEKI NAD TYMI OSOBAMI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM CHORÓB OTĘPIENNYCH W TYM CHOROBY ALZHEIMERA
Dodano: 2016-03-24 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli: Zagrożenia cywilizacyjne młodzieży we współczesnym świecie, w tym depresja, przemoc i agresja wśród uczniów
Dodano: 2015-10-15 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Baligród.
Dodano: 2015-07-02 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Tarnobrzeg współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego związanych z realizacją kontraktów socjalnych Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Dodano: 2015-07-02 - Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany nr WND-POKL.09.02.00-18-001/12w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu
Dodano: 2015-06-22 - Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe w ramach wdrażania i realizacji Programu PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej, w tym sankcji pozawięziennych finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego dotyczącego Projektu nr 1 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary złożonych z następujących zadań:
Dodano: 2015-05-29 - Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w ramach kontraktów socjalnych dla 20 uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Stalowa Wola współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w 2015 roku
Dodano: 2015-05-28 - Realizacja kursu projektowanie i aranżacja ogrodów tematycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców
Dodano: 2015-05-27 - kurs kasy fiskalnej dla uczniów ZST w Strzyżowie
Dodano: 2015-05-26