Przetargi.pl
ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE GRUPOWYCH ZAJĘĆ Z PRZEDMIOTÓW OGÓLNYCH W RAMACH PROJEKTU PT. „WIEDZA TO POTĘGA – POPRAWA JAKOŚCI EDUKACJI OGÓLNEJ W SZKOŁACH POWIATU TCZEWSKIEGO”

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE GRUPOWYCH ZAJĘĆ Z PRZEDMIOTÓW OGÓLNYCH W RAMACH PROJEKTU PT. „WIEDZA TO POTĘGA – POPRAWA JAKOŚCI EDUKACJI OGÓLNEJ W SZKOŁACH POWIATU TCZEWSKIEGO”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia w 44 częściach jest wyłonienie osób, których zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych zajęć wyrównawczych z przedmiotów ogólnych oraz projektu edukacyjnego: świat jest matematyczny – tworzenie apletów w GeoGebra, w ramach projektu pt. „Wiedza to potęga – poprawa jakości edukacji ogólnej w szkołach Powiatu Tczewskiego”. 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowane w ramach projektu pn. „Wiedza to potęga – poprawa jakości edukacji ogólnej w szkołach Powiatu Tczewskiego”, Nr wniosku: RPPM.03.02.01-22-0037/15, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. 2.3 Zajęcia odbywać się będą na terenie następujących siedmiu szkół, funkcjonujących na terenie powiatu tczewskiego: 1) I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Tczewie, ul. Szkoły Morskiej 1, 83-110 Tczew; 2) II Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego w Tczewie, ul. Królowej Marysieńki 10, 83-110 Tczew; 3) Technikum przy Zespole Szkół Ekonomicznych im. ks. Janusza St. Pasierba, ul. Gdańska 17, 83-110 Tczew; 4) Liceum Ogólnokształcące im. ks. Janusza St. Pasierba i Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Pelplinie, ul. Sambora 5, 83-130 Pelplin; 5) Liceum Ogólnokształcące i Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Gniewie, ul. Sobieskiego 11, 83-140 Gniew. 2.4 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 44 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. UWAGA: Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową, jednakże Wykonawca winien mieć na uwadze zastrzeżenie, iż jedna osoba może zostać wskazana w ofercie do ww. usługi w maksymalnie siedmiu częściach zamówienia. 2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.5.1 Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów ogólnych zostały przewidziane w projekcie jako wsparcie dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, posiadających potrzebę utrwalenia materiału z danego przedmiotu i powinny być dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. 2.5.2 Termin realizacji zajęć dla maturzystów określony jest od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2018 r., a dla pozostałych uczniów od dnia podpisania umowy do dnia 22 czerwca 2018 r. ZASTRZEŻENIE: Zamawiający informuje, iż w uzasadnionych przypadkach będzie istniała możliwość wydłużenia terminu realizacji prowadzenia zajęć (nie dotyczy zajęć dla maturzystów). 2.5.3 Przewidywana liczba osób w grupie wynosić będzie średnio od 6 do 12 osób, niemniej jednak możliwe jest utworzenie grupy poniżej 6 osób i powyżej 12 osób. 2.5.4 Zajęcia mogą odbywać się w dni wolne od nauki (wliczając soboty, dni wolne od zajęć do dyspozycji dyrektora oraz ferie), w salach szkolnych na terenie szkół biorących udział w projekcie. 2.5.5 Godzina zajęć obejmuje godzinę zegarową, w tym 45 minut zajęć oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 2.5.6 Zajęcia muszą być realizowane w terminach uzgodnionych z Asystentem Merytorycznym w szkole, według ustalonego harmonogram, od poniedziałku do soboty. 2.5.7 W razie nieodbycia się zajęć z powodów niezależnych od Zamawiającego, zaległe zajęcia zostaną przeprowadzone w ustalonym terminie wspólnie z Asystentem Merytorycznym. 2.5.8 W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub jego części Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi na rzecz uczniów w innej wskazanej przez Zamawiającego placówce na terenie powiatu tczewskiego. 2.6 Do obowiązków Osoby prowadzącej zajęcia, w zakresie każdej części zamówienia wyszczególnionej w pkt 2.9 SIWZ, należeć będzie: 2.6.1 Prowadzenie zajęć w zakresie wybranej części zamówienia. 2.6.2 Niezwłoczne przygotowanie – w porozumieniu i po zaakceptowaniu przez Asystenta Merytorycznego w szkole – harmonogramu zajęć uwzględniającego plan lekcji i plan zajęć pozalekcyjnych uczniów uczestniczących w zajęciach. 2.6.3 Opracowanie – w porozumieniu z Asystentem Merytorycznym i Kierownikiem projektu – programu zajęć oraz przesłanie go w wersji elektronicznej lub dostarczenie w wersji papierowej Asystentowi Merytorycznego przed rozpoczęciem zajęć. 2.6.4 Opracowanie – w porozumieniu z Asystentem Merytorycznym – dziennika zajęć i uzupełnianie na bieżąco tematyki prowadzonych zajęć. 2.6.5 Przygotowanie – w porozumieniu z Kierownikiem projektu – list obecności dla uczestników zajęć i ich przekazywanie każdorazowo uczestnikom zajęć, zbieranie po przeprowadzonych zajęciach i przekazywanie Asystentowi Merytorycznemu do 10 dnia następnego miesiąca. 2.6.6 Opracowanie i dostarczenie uczestnikom zajęć niezbędnych materiałów m.in. materiałów dydaktycznych, testów, certyfikatów/zaświadczeń uczestnictwa, w formie nagrań lub wydruków. Przygotowanie i przeprowadzenie testów wiedzy przed i po zakończeniu zajęć dla każdego ucznia wraz z opracowaniem wyników badania oraz przekazanie ich do biura projektu. 2.6.7 Przygotowanie i przeprowadzanie testów wiedzy przed i po zakończeniu zajęć dla każdego ucznia wraz z opracowaniem wyników oraz przekazanie sprawdzonych testów wiedzy i opracowania Zamawiającemu najpóźniej wraz z ostatnią fakturą/rachunkiem. 2.6.8 Sporządzanie dokumentacji fotograficznej podczas realizacji zajęć. 2.6.9 Poinformowanie uczniów, iż projekt jest finansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.6.10 Sporządzanie dokumentacji fotograficznej podczas realizacji zajęć. 2.6.11 Utrzymywanie ścisłego kontaktu z Asystentem Merytorycznym w szkole. 2.6.12 Rozwiązywanie bieżących problemów powstałych w trakcie realizacji zajęć, reagowanie na pojawiające się trudności, sygnalizowanie niedostatecznej frekwencji uczniów oraz innych problemów powstałych w czasie realizacji zajęć. 2.6.13 Składanie Zamawiającemu comiesięcznie protokołu odbioru (sprawozdania) w wersji papierowej, wg wzoru określonego w projekcie umowy (Załącznik Nr 3 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy) przez Zamawiającego. ZASTRZEŻENIE: W przypadku ewentualnego wydłużenia terminu realizacji zajęć, funkcje Asystenta Merytorycznego przejmie Kierownik projektu lub osoba zastępująca Kierownika. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest do: 2.7.1 Dokumentowania realizacji obowiązków zleconych zgodnie z umową i harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia poprzez przygotowywanie comiesięcznych protokołów odbioru (sprawozdań) ze zrealizowanych czynności wraz z wykazem godzin wykonywania obowiązków (pełnienia usługi objętej przedmiotem zamówienia). Przedmiotowe protokoły odbioru (sprawozdania) będą stanowić podstawę odbioru części zadania, a w konsekwencji wypłaty wynagrodzenia za rzeczywistą ilość godzin przeprowadzonych zajęć będącej przedmiotem zamówienia. 2.7.2 Wskazania w ofercie stawki za 1 godzinę zegarową pełnienia funkcji prowadzącego zajęcia wyrównawcze lub projektu edukacyjnego: świat jest matematyczny – tworzenie apletów w GeoGebra. W związku powyższym za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi przez Osobę prowadząca zajęcia i oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę wykonanej usługi. 2.7.3 Dysponowania odpowiednią liczbą osób, które są w stanie przeprowadzić zajęcia. ZASTRZEŻENIE: Z uwagi na powyższe zobowiązanie, jedna osoba (nauczyciel) może zostać wskazana do prowadzenia zajęć maksymalnie w siedmiu częściach zamówienia. 2.7.4 Zapewnienia – do realizacji przedmiotu zamówienia – osób posiadających należyte kompetencje, uprawnienia, przygotowanie zawodowe oraz dołożenia należytej staranności w celu wykonania przedmiotu umowy. Za powyższe czynności Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność. 2.7.5 Działania zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 2.7.6 Z Wykonawcą, który osobiście nie będzie pełnił obowiązków Osoby prowadzącej zajęcia wyrównawcze, zostanie podpisana odrębna umowa dotycząca przetwarzania danych osobowych, o ile Instytucja Zarządzająca nie wyrazi sprzeciwu. 2.8 Informacje dodatkowe: 2.8.1 Wykonawca w swojej ofercie musi określić długość zdobytego doświadczenia w pracy nauczycielskiej Osoby prowadzącej zajęcia w danej części zamówienia, zgodnej z przedmiotem zajęć wyrównawczych na które składa ofertę – w pełnych przepracowanych latach szkolnych, przy założeniu wymaganego min. 2-letniego doświadczenia. W przypadku projektu edukacyjnego: świat jest matematyczny – tworzenie apletów w GeoGebra (części zamówienia nr: 25, 26, 27 i 28), Zamawiający wymaga jedynie min. 2-letniego doświadczenia w pracy nauczycielskiej oraz ukończonego odpowiedniego kursu. 2.8.2 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania m.in. w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy, w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a także w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 2.8.3 Planowana kwota na realizację zadania związanego ze zorganizowaniem i przeprowadzeniem grupowych zajęć wyrównawczych w szkołach prowadzących kształcenie ogólne – tj. wyborem Osób prowadzących zajęcia w 44 częściach zamówienia, obejmujących w sumie 2 070 godzin, wynosi 93 150, 00 zł brutto. 2.8.4 Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. 2.8.5 Wykonanie zadań będzie potwierdzone protokołem odbioru (sprawozdaniem), sporządzonym przez Wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconym na wykonanie zadań w projekcie, z wyłączeniem przypadku, gdy osoba ta wykonuje zadnia na podstawie stosunku pracy, a umowa o pracę określa godziny pracy tej osoby. 2.8.6 Wykonawca przed zaangażowaniem osoby do projektu złoży oświadczenie w zakresie zaangażowania osoby prowadzącej zajęcia w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania. 2.8.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli zajęć w zakresie prawidłowości realizacji zamówienia przez osoby wskazane przez Zleceniodawcę oraz Instytucję Zarządzającą i Instytucję Pośredniczącą oraz inne instytucje uprawnione do kontroli realizacji projektów współfinansowanych w ramach Unii Europejskiej. 2.8.8 Zleceniodawca zastrzega prawo do rejestracji zajęć (filmowanie, nagranie audio, fotografowanie). 2.8.9 Zleceniodawca zastrzega prawo do wglądu dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu do końca ustawowo wyznaczonego okresu archiwizacji tego typu dokumentów. 2.10 Informacje o podwykonawcach: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy (imion i nazwisk) oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w świadczenie usług umownych. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.11 Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego. 2.12 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.3 zgodnie z możliwością, którą daje Zamawiającemu zapis art. 26 ust. 2f Ustawy – dokument pn. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1C do SIWZ), w celu potwierdzenia okoliczności spełniania przez Wykonawcę warunku udziału dotyczącego zdolności zawodowej, o którym mowa w pkt 4.3 SIWZ, zawierający informacje na temat osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnej za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2A do SIWZ) – w oryginale. 5.4 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 Ustawy, będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 5.4.1 w celu oceny, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów bądź inny dokument (przedstawione w oryginale), zawierające informacje w zakresie określonym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik Nr 1D do SIWZ. 5.4.2 oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu dotyczące tego podmiotu, w zakresie wskazanym we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1A do SIWZ. 5.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.6 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.5 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach