Przetargi.pl
ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE GRUPOWEGO SZKOLENIA W ZAKRESIE: KADRY I PŁACE DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH PROJEKTU WSPARCIE

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Cekanowska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7237353 , fax. 044 7233489
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim
    ul. Cekanowska 5 5
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7237353, fax. 044 7233489
    REGON: 00470072800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE GRUPOWEGO SZKOLENIA W ZAKRESIE: KADRY I PŁACE DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH PROJEKTU WSPARCIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest szkolenie grupowe dla około 21 kobiet i 1 mężczyzny beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie w zakresie Kadry i płace: - czas trwania szkolenia (termin wykonania zamówienia): szkolenie winno być przeprowadzone w okresie od 05.05.2014r. do 25.06.2014r. Szkolenie winno rozpocząć się po wykonaniu badań lekarskich (profilaktycznych i specjalistycznych) potwierdzających zdolność beneficjentów ostatecznych do podjęcia zatrudnienia w w/w zakresie. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i pokryć koszty badań profilaktycznych i specjalistycznych wymaganych do podjęcia zatrudnienia zgodnie z rodzajem zawodu i obowiązującymi przepisami prawa. Oryginał zaświadczenia Wykonawca zobowiązany jest przekazać beneficjentowi ostatecznemu projektu Wsparcie, natomiast kopię zaświadczenia Wykonawca powinien dostarczyć zamawiającemu w terminie 3 dni od wykonania badań lekarskich (profilaktycznych i specjalistycznych). - liczba dni szkolenia: maksymalnie 37 kolejne dni robocze; - przez wykonanie całości zamówienia zamawiający rozumie przeprowadzenie zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych zgodnie z programem szkolenia oraz przeprowadzenie egzaminów z części teoretycznej i praktycznej; - liczba godzin szkolenia: 259 godzin (1 godzina = 60 min) na jednego uczestnika, w tym: 77 godzin (1 godzina = 60 min) z wiedzy teoretycznej i 182 godzin (1 godzina = 60 min) z wiedzy praktycznej. Szkolenie z zajęć teoretycznych i praktycznych powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku 7 godzin dziennie do godziny 16:00 maksymalnie. Zajęcia praktyczne winny być prowadzone w dwóch grupach 11 osobowych. - zamawiający wymaga aby po każdej godzinie zajęć odbywała się przerwa minimum 5 minut. Zamawiający wymaga aby przerwy nie były wliczane w liczbę godzin szkolenia, natomiast wykazywane były i uwzględnione w programie szkolenia; - program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl; - miejsce odbywania szkolenia: teren miasta Tomaszowa Mazowieckiego; - zakres tematyczny szkolenia: a) podstawy pracy z komputerem, obsługa edytora tekstu Word i Writer, arkusza kalkulacyjnego Excel i Calc; b) obsługa urządzeń zewnętrznych: drukarki, skanera (skanowanie jako pliki JPG, skanowanie plików tekstowych do edytora tekstu, skanowanie plików mieszanych do programu Publisher), kopiarki, niszczarki, telefaksu; c) prawo pracy, wybrane zagadnienia prawa cywilnego - umowy cywilnoprawne; d) ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, świadczenia z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego, zasady zgłaszania pracowników w ZUS; e) składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, chorobowe i wypadkowe; f) obsługa programu SYMFONIA - Kadry i płace, obsługa programu PŁATNIK; g) zasady rozliczania wynagrodzeń oraz jego poszczególnych składników (dodatek stażowy, dodatek za pracę w godzinach nadliczbowych, premie i inne), reguły ustalania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu za niewykorzystany urlop wypoczynkowy, sporządzanie list płac (składniki płacowe), zasady rozliczania płatnika podatków z Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT; h) harmonogram składania deklaracji - wynagrodzenia; i) dokumentacja stanowiąca podstawę do wypłaty świadczeń z ubezpieczenia społecznego; j) zapoznanie się z instrukcją obiegu dokumentów. - zajęcia praktyczne z zakresu umiejętności opracowywania i wypełniania dokumentacji pracowniczej, w tym: kwestionariusza osobowego, umowy o pracę, informacji o warunkach zatrudnienia, ewidencji czasu pracy, dokumentacji urlopowej, dokumentacji związanej z ustaniem stosunku pracy (wypowiedzenie, rozwiązanie, porozumienie, wypowiedzenie zmieniające, świadectwo pracy), wypełnianie druków PIT. - Każdy beneficjent ostateczny musi mieć zapewnione indywidualne stanowiska do szkolenia, w tym stanowisko komputerowe w całym procesie nauczania (zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne), wyposażone m. in. w zestaw komputerowy (monitor, mysz, klawiatura, jednostka centralna) lub komputer przenośny - laptop oraz minimum 1 urządzenie umożliwiające wydruk żądanego dokumentu. Ponadto wykonawca w trakcie trwania zajęć praktycznych winien zapewnić dla każdej grupy oddzielnie minimum 1 kopiarkę, 1 telefaks, 1 skaner, 1 niszczarkę do papieru. - zajęcia szkoleniowe zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowane są do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie akredytacji i certyfikatu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mopstomaszow.nbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach