Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć i kursów pozalekcyjnych ogólnokształcących i zawodowych w ramach projektu -Doskonały uczeń- w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, którego organem prowadzącym jest Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem.

Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Jagiellońska 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 275 25 88 , fax. 086 275 24 36
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica
    ul. Jagiellońska 4 4
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 275 25 88, fax. 086 275 24 36
    REGON: 00018431300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszwysmaz.podlasie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć i kursów pozalekcyjnych ogólnokształcących i zawodowych w ramach projektu -Doskonały uczeń- w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, którego organem prowadzącym jest Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć i kursów pozalekcyjnych ogólnokształcących i zawodowych w ramach projektu- Doskonały uczeń -w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS z Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego POKL 2007-2013. Zamówienie zostało podzielone na 20 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch części zamówienia. Terminy i miejsce wykonania zamówienia: a)CZĘŚCI: 1,2,3,4,5,6,7,8,- zajęcia pozalekcyjne ogólnokształcące w godzinach od 14.30 do 16.30 w terminie od 01.10.2012 do 28.02.2013. (harmonogram do ustalenia z Koordynatorem Projektu). b)CZĘŚCI: 9,10,11,12,13, - zajęcia pozalekcyjne zawodowe w godzinach od 15.30 do 19.30 w dniach od poniedziałku do niedzieli (możliwość organizacji zajęć w weekendy)w terminie od 01.01.2013 do 30.06.2013 ( harmonogram do ustalenia z Koordynatorem Projektu). c)CZĘŚCI: 14,15,16,17,18,19,20- kursy / szkolenia pozalekcyjne w godzinach od 15.30 do 19.30 w dniach od poniedziałku do niedzieli (możliwość organizacji kursów w weekendy) w terminie od 01.02.2013 do 30.04.2013. (harmonogram do ustalenia z Koordynatorem Projektu). d)Zakłada się, że jedna godzina zajęć/szkolenia/kursu odpowiada jednej godzinie zegarowej (w tym 15 minut przerwy). Konsultacje indywidualne z zakresu doradztwa zawodowego odbywać będą się w godzinach dogodnych dla uczniów jako beneficjentów ostatecznych oraz szkoły po uzgodnieniu z koordynatorem projektu. e)miejsce realizacji : siedziba Beneficjenta / lub / siedziba Wykonawcy po uprzednim złożeniu oświadczenia o zapewnieniu transportu, wyżywienia i ewentualnie zakwaterowanie uczestników projektu na koszt Wykonawcy. Wykaz zajęć/szkoleń/ kursów objętych przedmiotem zamówienia: CZĘŚĆ :1 Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego w technikum dla uczniów z klas II (4gr x 20 h) 2.Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego w technikum dla uczniów z klas III - IV(4gr x 20 h)3.Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w technikum dla uczniów z klas II (4gr x 20 h) 4.Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w technikum dla uczniów z klas III - IV(4gr x 20 h) 5. Zajęcia wyrównawcze z matematyki w technikum dla uczniów z klas III (4gr x 40 h) 6. Zajęcia wyrównawcze z matematyki w technikum dla uczniów z klas III - IV 7. Warsztaty z pedagogiem dla uczniów w technikum dla uczniów z klas II-IV (2gr x 15 h)8. Zajęcia z poradnictwa edukacyjno -zawodowego (indywidualne) w technikum dla uczniów z klas II-IV (3h x 1ucz.)9. Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Przeprowadzanie oceny jakości żywności w technikum technologii żywności dla uczniów z klas IIA (1gr.x 30h) 10. Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Przeprowadzanie oceny jakości żywności w technikum technologii żywności dla uczniów z klas IIB, III i IV(1gr.x 30h) 11.Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Obsługa gości restauracyjnych i hotelowych w technikum hotelarstwa dla uczniów z klas II-III (1gr.x 30h)12.Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Obsługa gości restauracyjnych i hotelowych w technikum hotelarstwa dla uczniów z klas III - IV(1gr.x 30h)13. Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Przygotowanie podstawowych potraw i napojów w III - IV klasie technikum organizacji usług gastronomicznych (1gr.x 30h)14. Kurs kwalifikacyjny barmański 15.Kurs kwalifikacyjny kelnerski 16. Szkolenie carving 17.Kurs organizacji przyjęć okolicznościowych 18.Kurs kwalifikacyjny analityka żywności 19.Szkolenie System zapewnienia jakości żywności HACC 20.Szkolenie Gender mainstreaming. Wykonawca/y zobowiązuje/ą się do: realizacji zadań projektowych zgodnie z zapisami umowy zawartej z Zamawiającym, przetwarzania danych osobowych młodzieży biorącej udział w Projekcie zgodnie z obowiązującym prawem, po uzyskaniu zgody IP - Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego współpracy z Kadrą Zarządzającą Projektem, udziału w spotkaniach roboczych zespołu projektowego (na wniosek Koordynatora)przekazania całej dokumentacji przebiegu zajęć koordynatorowi projektu( a w przypadku kursów zawodowych 1 kompletu do archiwizacji dokumentów związanych z projektem) w okresie dwóch tygodni po zakończeniu zajęć/kursów, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy, odpracowania zajęć, które nie odbyły się w terminach określonych w harmonogramie z powodu uzasadnionej nieobecności wszystkich uczniów biorących udział w zajęciach. Zleceniobiorca nie będzie rościł z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.poddania się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych. Informowania i zgłaszania Kadrze Zarządzającej Projektem wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy. dbania, aby w salach, w których odbywają się zajęcia/kursy związane z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Koordynatora, zapewnienia dojazdu, noclegów i dziennego wyżywienia uczestnikom projektu i ich opiekunom w przypadku realizacji zajęć w swojej macierzystej siedzibie poza terenem szkoły (dotyczy części 14,15,16,17,18,19,20) zapewnienia wyżywienia uczestnikom projektu i ich opiekunom: obiadokolacja w dni powszednie i całodzienne wyżywienie w przypadku realizacji zajęć w weekendy(dotyczy części 14,15,16,17,18) podczas realizacji zajęć w siedzibie Zamawiającego. opracowania i przygotowania testów niezbędnych do sporządzenia Indywidualnego Planu Działania (IPD) - dotyczy Części 8 Opracowanie IPD obejmować będzie proces doradczy (zajęcia indywidualne - część 8), w wyniku którego nastąpi identyfikacja oczekiwań ucznia i wstępnych celów zawodowych w tym wyboru odpowiedniej ścieżki edukacyjnej, poznanie mocnych i słabych stron ucznia i ich wpływu na dalszą edukację, wyznaczenie celów i ukierunkowanie w podjęciu decyzji w wyborze szkoły, przeprowadzenie diagnozy oczekiwań, określenie predyspozycji osobowościowych i zawodowych, ocena postawy w stosunku do przyszłości, rozpoznanie trudności w nauce rzutujących na dalszą edukację, analiza możliwości podnoszenia wiedzy i umiejętności ucznia. przekazania każdemu uczestnikowi niezbędne surowce spożywcze (o ile takowe są potrzebne) oraz opracuje, powieli i dostarczy uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe z zakresu tematyki kursu, do przesłania Zamawiającemu programu szkolenia/kursu oraz materiałów szkoleniowych dotyczących części : 14,15,16,17,18,19,20 w terminie 5 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć celem ich akcepcji,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszwysmaz.podlasie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach