Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie 224 godzin programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego w okresie od 01.09.2010 r. do 17.12.2010 r. poprzedzonego 13 dniowym obozem diagnostyczno-integracyjnym, w okresie od 05.07.2010 r. do 31.08.2010 r. dla 120 osobowej grupy ursynowskiej młodzieży

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2010-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie 224 godzin programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego w okresie od 01.09.2010 r. do 17.12.2010 r. poprzedzonego 13 dniowym obozem diagnostyczno-integracyjnym, w okresie od 05.07.2010 r. do 31.08.2010 r. dla 120 osobowej grupy ursynowskiej młodzieży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 224 godzin programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego w okresie od 1.09.2010 r. do 17.12.2010 r. poprzedzonego 13 dniowym obozem diagnostyczno - integracyjnym, w okresie od 5.07.2010 r. do 31.08.2010 r. dla 120 osobowej grupy ursynowskiej młodzieży, ukierunkowany na identyfikację i rozbudzenie zainteresowań młodzieży uczestniczącej w obozie, z podziałem na dwa turnusy (po 60 osób na każdym turnusie). Zamawiający dopuszcza następujące warianty realizacji zamówienia: a. dwa turnusy odbywają się w jednym miejscu w różnym czasie b. dwa turnusy odbywają się w jednym miejscu w tym samym czasie 1.Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: 1)Ustawa o kulturze fizycznej z dnia 18 stycznia 1996 r. (Dz. U. Nr 25, poz. 113); 2)Ustawa o sporcie kwalifikowanym z 29 lipca 2005 r. (Dz. U. Nr 155, poz. 1298); 3)rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.); 4)rozporządzeniu Ministra Edukacji i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania i nadzorowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. Nr 135 poz. 1516); 5)rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz. U. Nr 57 poz. 358); 6)ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.). Zamawiający przewiduje następujący zakres zamówienia: 2.Miejsce realizacji usługi: Przedmiot zamówienia tj.: Program z zakresu zagospodarowania czasu wolnego należy zrealizować na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, obóz diagnostyczno - integracyjny winien być zrealizowany w Polsce, w ośrodku wypoczynkowym, oddalonym od Warszawy co najmniej 100 km, nad akwenem wodnym*, odległym od ośrodka wypoczynkowego nie więcej niż 400 m z bezpłatnym dostępem do kąpieliska. *Uwaga! Przez pojęcie akwenu wodnego, Zamawiający rozumie jezioro, zalew lub morze. W pojęciu akwenu wodnego nie mieści się m.in. basen, aqua park, stawy oraz rzeka. 3. Termin realizacji usługi: 1.09.2010 r. do 17.12.2010 r. - zorganizowanie i przeprowadzenie 224 godzin programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego, 5.07.2010 r. do 31.08.2010 r. przeprowadzenie 13 - dniowego obozu diagnostyczno-integracyjnego, w dwóch turnusach (po 60 osób na każdym turnusie), w terminach podanych przez Wykonawcę. 4. Liczba młodzieży - 120. Zamawiający zastrzega, że: a)maksymalna liczba odbiorców programu uczestniczących w zajęciach specjalistycznych, w jednej grupie tematycznej - 20 osób; b)maksymalna liczba młodzieży pozostającej pod opieką 1 wychowawcy, w trakcie trwania obozu -12 osób. 5. Wymagania dotyczące realizacji programu z zakresu zagospodarowania czasu wolnego: a)Wykonawca, po zakończonym obozie, zobowiązany jest do przedstawienia pisemnej informacji dotyczącej rozpoznanych preferencji i zainteresowań uczestników obozu, załączając listę młodzieży deklarującej chęć udziału w programie z zakresu zagospodarowania czasu wolnego w poszczególnych grupach tematycznych; b)Wykonawca, po zakończonym obozie, zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia, w terminie od 1 września do 17 grudnia 2010 r., 224 godzin zajęć w ramach zagospodarowania czasu wolnego, tworząc co najmniej 7 grup tematycznych, w tym zajęcia: - piłkarskie (piłka nożna, ręczna lub koszykówka), - cheerleaderek, - fitness, - taneczne, - ratownicze (w szczególności udzielanie pierwszej pomocy), - paramilitarne (w szczególności właściwe zachowanie w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia), - inne, w wymiarze 1 godziny zegarowej 2 x w tygodniu dla każdej z grup. c)Zamawiający przewiduje możliwość dostosowania rodzaju zajęć do stwierdzonych preferencji i zainteresowań młodzieży; d)Wykonawca zobowiązany jest do: - przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu zajęć specjalistycznych (miejsce i termin realizacji) do 1 września 2010 r., - zapewnienia kadry posiadającej stosowne kwalifikacje i doświadczenie w realizacji poszczególnych zajęć, - prowadzenia listy uczestników poszczególnych zajęć oraz dziennika zajęć, - uzyskania pisemnej zgody rodzica/opiekuna prawnego na uczestnictwo dziecka w zajęciach, e)w przypadku zmiany harmonogramu zajęć, Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o jego modyfikacji; f)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników programu; g)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; h)Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania, prowadzonych zajęć specjalistycznych, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym do: - złożenia sprawozdania za okres VII - VIII 2010 r. nie później niż w terminie 10 dni od zakończenia obozu, - złożenia sprawozdania za okres IX - XII 2010 r. do 22 XII 2010 r.; g)Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania uczestnikom programu oraz umieszczania na wszystkich materiałach informacyjnych związanych z realizacją programu informacji, że zadanie jest realizowane dzięki finansowaniu ze środków Dzielnicy Ursynów. Zamawiający informuje, iż program musi uwzględniać wszelkie wymagania Zamawiającego, o których mowa powyżej. 6. Wymagania dotyczące programu zajęć podczas obozu diagnostyczno- integracyjnego: a)Wykonawca powinien zorganizować program zajęć na czas pogody i niepogody; b)program zajęć powinien uwzględniać co najmniej następujące elementy: - zajęcia diagnostyczno-integracyjne, ukierunkowane na identyfikację i rozbudzenie zainteresowań uczestników obozu - tworząc co najmniej 7 grup tematycznych, w tym zajęcia: - piłkarskie (piłka nożna, ręczna lub koszykówka), - cheerleaderek, - fitness, - taneczne, - ratownicze (w szczególności udzielanie pierwszej pomocy), - paramilitarne (w szczególności właściwe zachowanie w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia), - inne; - 2 ogniska; - 3 dyskoteki; - 1 wycieczkę autokarową z nieodpłatnym dla uczestników wstępem do zwiedzanych obiektów, z zabezpieczonym wyżywieniem, prowiantem i napojami; - organizowanie zajęć i rozgrywek sportowych z nagrodami, - gry terenowe; - zajęcia na ściance wspinaczkowej lub w parku linowym; - konkursy z nagrodami, dyplomami; - bezpłatną kąpiel w akwenie wodnym i bezpłatne plażowanie, (w przypadku organizacji obozu nad jeziorem lub zalewem umożliwienie bezpłatnego korzystania ze sprzętu pływającego np. kajaki, rowery wodne). c)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom obozu bezpłatny dostęp do sprzętu i wyposażenia stosownie do typu zajęć, w tym, np.: pomponów do zajęć cheerleaderek, ciężarków, stepów i mat do zajęć fitness, fantomu do ćwiczeń reanimacyjnych oraz materiałów opatrunkowych do zajęć ratowniczych oraz możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu sportowego niezbędnego do uatrakcyjnienia zajęć, w liczbie dostosowanej do liczby uczestników, w tym, co najmniej piłki, skakanki, sprzętu do badmintona i ping-ponga; Zamawiający informuje, iż program zajęć musi uwzględniać wszelkie wymagania Zamawiającego, o których mowa powyżej. 7. Wymagania dotyczące placówki wypoczynku: a)wykonawca obozu zapewni możliwość korzystania z akwenu wodnego położonego do 400 m od placówki, spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz zapewni opiekę wykwalifikowanych ratowników w liczbie stosownej do liczby uczestników; b)placówka musi znajdować się na terenie oświetlonym, strzeżonym, z dala od głównych szos, torowisk i dużych zakładów przemysłowych; w odległości nie dalej niż 300 m od lasu. c)placówka musi być zarejestrowana we właściwym Kuratorium Oświaty. 8. Dodatkowe wymagania: a)możliwość nieodpłatnego korzystania z co najmniej 2 wyposażonych (np. bramki, kosze) boisk bez konieczności dojazdu uczestników; b)sala przystosowana do prowadzenia zajęć dydaktycznych; c)możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV; d)stołówka na terenie obiektu. 9. Wymagania dotyczące zakwaterowania: a)zakwaterowanie młodzieży wraz z kadrą możliwe jest w takich obiektach jak: dom wczasowy, ośrodek kolonijny, ośrodek sportu i rekreacji, w pokojach nie więcej niż 4-osobowych - zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania młodzieży w namiotach, domkach kempingowych lub budynkach szkolnych; b)minimalne wyposażenie pokoi to: łóżka do spania (z wyłączeniem łóżek polowych, rozkładanych i tzw. dostawek), szafa ubraniowa, szafki małe stojące, półki oraz wieszaki, umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każdego uczestnika obozu; c)1 łazienka na pokój (natrysk z bieżąca wodą + wc + umywalka), lub pokoje typu studio (z pełnym węzłem sanitarnym), pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, wyposażone zgodnie z wymaganiami sanitarno-higienicznymi dla obiektów, w których zlokalizowany będzie wypoczynek. 10. Wymagania dotyczące wyżywienia: a)cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja) zgodnie z polskimi normami żywienia zbiorowego z zasadami racjonalnego żywienia, określonymi w obowiązujących przepisach prawa; b)posiłki mają być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. Pierwszym posiłkiem będzie obiadokolacja w dniu przyjazdu młodzieży, zaś ostatnim posiłkiem będzie śniadanie w dniu odjazdu; c)wykonawca wypoczynku zapewni młodzieży suchy prowiant (np.: woda, kanapki, owoc, wafelek) na drogę powrotną i w czasie wycieczek; d)wykonawca wypoczynku zapewni młodzieży przez cały dzień dostęp do napojów oraz pieczywa z masłem i dżemem; e)miejsce przeznaczone do spożycia posiłków - stołówka musi być wydzielona od pozostałych pomieszczeń, z których korzystają uczestnicy i znajdować się na terenie ośrodka wypoczynku; f)wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 11. Wymagania dotyczące zaplecza kulturalno-sportowego a)co najmniej jedna duża świetlica (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) - sala z możliwością zorganizowania dyskotek, konkursów, turniejów itp. oraz przystosowana do prowadzenia zajęć edukacyjnych, rekreacyjno-sportowych; b)pomieszczenia przeznaczone na świetlice muszą znajdować się na terenie ośrodka wypoczynku; c)boisko i sprzęt sportowy do organizowania zawodów dostosowane do potrzeb uczestników; d)materiały do zajęć w ilości zabezpieczającej potrzeby wszystkich uczestników (np. gry planszowe, materiały plastyczne, techniczne, sprzęt sportowy); e)w obiekcie musi znajdować się także sprzęt nagłaśniający do prowadzenia dyskotek i konkursów. 12. Wymagania dotyczące kadry: a)wychowawcami mogą być osoby posiadające kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.) oraz dnia 9 grudnia 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 2009 r. Nr 218 poz. 1696 z dnia 2009 r. b)wychowawcami mogą być: - nauczyciele, - studenci szkół wyższych kierunków i specjalności, których program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, - słuchacze kolegiów nauczycielskich i nauczycielskich kolegiów językowych, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, - osoby posiadające zaświadczenia o ukończeniu kursu dla wychowawców kolonijnych, obejmującego program określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia, - instruktorzy harcerscy od stopnia przewodnika włącznie, - przodownicy turystyki kwalifikowanej oraz instruktorzy Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego, - trenerzy i instruktorzy sportowi, c)wychowawcy winni mieć skończone 18 lat i posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji wychowawcy pracy z młodzieżą, zdobyte na obozie, lub koloni co najmniej 1 raz w okresie ostatnich trzech lat; d)kierownikiem turnusu może być osoba z uprawnieniami MEN (Dz. U. z 2009 r. Nr 218 poz. 1696): - nauczyciel, czynny instruktor harcerski od stopnia podharcmistrza włącznie, lub inna osoba, posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej, - kierownik turnusu musi posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku; obowiązek ten nie dotyczy osób zajmujących stanowiska kierownicze w szkołach i placówkach; e)kierownik turnusu nie może być jednocześnie wychowawcą grupy; f)opieka ratownika w czasie kąpieli pozostającego do dyspozycji uczestników przez cały okres wypoczynku; g)instruktorzy prowadzący zajęcia rekreacyjno-sportowe powinni posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć sportowych lub rekreacyjnych. 13. Opieka medyczna: a)całodobowa opieka medyczna - pielęgniarka na terenie ośrodka, dostępna przez cały czas trwania wypoczynku w zależności od potrzeb dzieci oraz zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej polegającej na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienia uczestnika pobytu do przychodni bezpłatnym transportem w ramach ubezpieczenia zdrowotnego; b)zaopatrzenie ambulatorium placówki wypoczynku w podstawowe leki, środki opatrunkowe i higieniczne - wydawane uczestnikom bezpłatnie zgodnie z zaleceniami pielęgniarskimi lub lekarskimi. 14. Dojazd i powrót: a)zapewnienia dojazdu uczestnikom obozu z Warszawy do miejsca wypoczynku i z powrotem oraz na wycieczkę własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową klimatyzowanymi autokarami, dostosowanymi do przewozu dzieci. Wyjazd do miejsca wypoczynku w godzinach rannych, nie później niż o godz. 11.00, powrót do Warszawy w godzinach popołudniowych, nie później niż o godz. 20.00; b)wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki wychowawców w czasie powrotu młodzieży oraz do czasu ich odbioru przez rodzica/opiekuna prawnego z miejsca przyjazdu; c)wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach młodzieży; d)ubezpieczenie młodzieży i kadry od NW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. 15. Istotne warunki zamówienia: a)wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie za przedmiot zamówienia; b)wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników turnusu; c) zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli, w każdym czasie i każdym zakresie związanym z realizacją zadania. Zamawiającego reprezentować będzie oddelegowany pracownik. Wykonawca zapewni mu odpowiednie warunki pracy i zakwaterowania oraz pokryje koszty jego pobytu; d)zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaoferowanych obiektach przed rozstrzygnięciem postępowania, celem oceny zgodności oferty wykonawcy z wymaganiami treści SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach