Przetargi.pl
zorganizowanie i przeprowadzenie 14 - dniowych turnusów wypoczynkowo- zdrowotnych dla 30 osób niepełnosprawnych i ich opiekunów.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna 5b
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 40 31 , fax. 33 874 40 31
  • Data zamieszczenia: 2012-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Kościelna 5b 5b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 874 40 31, fax. 33 874 40 31
    REGON: 12081042400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.suchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie i przeprowadzenie 14 - dniowych turnusów wypoczynkowo- zdrowotnych dla 30 osób niepełnosprawnych i ich opiekunów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 14-dniowych turnusów wypoczynkowo - zdrowotnych dla 30 osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem miejsca zakwaterowania dla opiekunów opiekunowie we własnym zakresie ponoszą koszt turnusu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia co najmniej dwóch ośrodków położonych w miejscowościach nadmorskich na terenie Polski i co najmniej dwóch ośrodków położonych w miejscowościach górskich na terenie Polski. Zamawiający zastrzega możliwość wysyłania na turnusy wypoczynkowo-zdrowotne 30 osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami do ośrodków przedstawionych w ofercie w okresie od kwietnia do 31 grudnia 2012 r. Uczestnikami turnusu będą osoby ze schorzeniami: upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, choroby neurologiczne w tym epilepsja, dysfunkcja narządu ruchu, dysfunkcja narządu wzroku, schorzenia układu krążenia, schorzenia układu oddechowego, choroby układu moczowo - płciowego. Dbając o jakość usług i dobro uczestników poprawa stanu zdrowia oraz wysoki poziom świadczonej rehabilitacji Zamawiający kieruje się przepisami ujętymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych: wpisów do rejestru organizatorów turnusów, wpisów do rejestru ośrodków, w których odbywają się turnus, wykwalifikowana kadra ośrodka. Zamówienie obejmuje w szczególności: a. zakwaterowanie uczestników turnusów w pokojach 2 lub 3 osobowych. Wszystkie powyższe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych łazienka i toaleta, b. pełne wyżywienie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja w stołówce położonej na terenie ośrodka, c. bezpłatną całodobową opiekę medyczną stała opieka lekarska i pielęgniarska, d. opłacenie przez Wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu wypoczynkowo-zdrowotnego, e. przeprowadzenie 2 badań lekarskich pierwsze zakończone wskazaniem zabiegów leczniczych, f. przeprowadzenie zabiegów rehabilitacyjnych dla wszystkich uczestników turnusu 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie dla jednego uczestnika wg zaleceń lekarza ośrodka . g. łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych na turnusie wypoczynkowo-zdrowotnym w wymiarze nie większym niż 4 godziny. h. zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem danego turnusu wypoczynkowo-zdrowotnego i uwzględniające rodzaj niepełnosprawności lub rodzaj dysfunkcji lub schorzeń uczestników turnusu wypoczynkowo-zdrowotnego w wymiarze nie większym niż 40% ogólnego czasu zorganizowanych zajęć dla uczestników turnusu wypoczynkowo-zdrowotnego określonych w programie tego turnusu. i. zapewnienie bazy zabiegowej ośrodka:. krioterapię, fizykoterapię, masaże, kinezyterapię, hydroterapię, magnetoterapię, ciepłolecznictwo, światłolecznictwo, kąpiel perełkową, kąpiel wirową, borowinę, masaże suche, gimnastyka indywidualna i zbiorowa. j. Zapewnienie uczestnikom zajęć integracyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości osób. Powyższe zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem wysokości ceny jednostkowej. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu pokoje, sala zajęciowa itp. poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską dostarczonych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 923300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.suchabeskidzka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach