Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego Rodzin Zastępczych z terenu Powiatu Legionowskiego w ramach projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!/

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 784 83 33 , fax. 22 784 83 33
  • Data zamieszczenia: 2014-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 11 11
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 22 784 83 33, fax. 22 784 83 33
    REGON: 01716821000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pcpr.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego Rodzin Zastępczych z terenu Powiatu Legionowskiego w ramach projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego Rodzin Zastępczych z terenu Powiatu Legionowskiego dla 73 osób (w tym 19 uczestników poniżej 7 r.ż., 17 powyżej 7 r.ż., 14 powyżej 15 r.ż. oraz 23 opiekunów), w ośrodku położonym na terenie Polski, miejscowości położonej w Karkonoszach, powiecie jeleniogórskim, woj. dolnośląskim, na potrzebę projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!/ realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 7.1. /Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji/, poddziałania 7.1.2. / Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie/ i jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Wyjazd integracyjny należy zorganizować w ilości: 1 turnus - dla max. 73 uczestników, 28 osób dorosłych (rodziców, opiekunów, dzieci powyżej 18 r.ż.) oraz ich dzieci i młodzieży w wieku 1-18 lat (w tym 19 uczestników poniżej 7 r.ż., 17 powyżej 7 r.ż., 14 powyżej 15 r.ż. oraz 23 opiekunów). 3. Turnus musi trwać 10 pełnych dni pobytu z noclegiem (9 noclegów). 4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w ośrodku wypoczynkowym w Karkonoszach, powiecie jeleniogórskim, woj. dolnośląskim, w rejonie atrakcyjnym turystycznie i krajoznawczo, położonym poza obszarem zagrożenia ekologicznego. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników wyjazdu w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku, wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie liczbę osób uczestniczących w turnusie i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków wypoczynku i właściwej opieki wychowawczej uczestnikom wyjazdu oraz zatrudnienia odpowiednio przygotowanej kadry pedagogicznej. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wyjazdu z zachowaniem wszystkich przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12 poz. 67 z późn.zm.), zapewnienia transportu uczestników wyjazdu w obie strony autokarem sprawnym technicznie, posiadającym ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC,AC,NW oraz sprawną klimatyzację. 8. Wykonawca zapewni : 1) OBIEKT: a) w dobrym stanie technicznym, b) duży teren ośrodka, bezpieczny i ogrodzony, c) zespół boisk /piłka nożna, koszykówka, siatkówka/, d) plac zabaw, f) kawiarnia, stołówka, bilard, sauna, jacuzzi, sklep do dyspozycji klientów, g) sala gimnastyczna, h) kort tenisowy, i) basen, j) miejsca na ognisko, do przygotowania grilla, k) sale dydaktyczne oraz świetlice, TV i wideo, l) całodobowy dostęp do telefonu dla kierownika grupy, m) obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 21.01.1997 w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( DZ.U nr 12 poz. 67 z późn. zm.). 2) ZAKWATEROWANIE: a) zakwaterowanie uczestników kolonii w pokojach maksymalnie 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, b) zakwaterowanie uczestników w jednym budynku przez cały czas trwania wyjazdu, c) zabezpieczenie pościeli. 3) WYŻYWIENIE: a) cztery posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja (zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 z późn.zm.), b) posiłki muszą być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości oraz wartości odżywczych, c) suchy prowiant na drogę powrotną oraz podczas wycieczek, d) możliwość wieczornego dożywiania /chleb + dżem/, całodobowy dostęp do napojów /herbata, woda z sokiem/, e) zapewnienie obiadu poza obiektem w czasie wycieczek do miejscowości atrakcyjnych turystycznie, f) stołówka w odległości max 100 m od miejsca zakwaterowania, g) pierwsze świadczenie kolacja w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie obiad w dniu wyjazdu. 4) OPIEKA PEDAGOGICZNA I MEDYCZNA - prowadzenie programu edukacyjno - intergracyjnego, zgodnie z poniższym zakresem: a) liczba godzin wsparcia (dla 54 uczestników, za wyjatkiem 19 uczestników poniżej 7 r. ż.): 70 godzin łącznie, w tym: I MODUŁ: Szkolenie pierwszej pomocy z certyfikatem międzynarodowym mające na celu nabycie umiejętności zachowania się w sytuacjach kryzysowych, podwyższenie samooceny i poczucia własnej wartości i przydatności innym ludziom - 20 godzin, II MODUŁ: Warsztaty umiejętności pedagogicznych, celem będzie rozwijanie kompetencji interpersonalnych, a przede wszystkim rozwijanie świadomości odbioru i interpelacji relacji z pozostałymi członkami rodziny zastępczej - 30 godzin, III MODUŁ: Warsztaty prowadzone przez mediatora-psychologa rodzin obejmujące szczegółową analizę stanu poszczególnych uczestników w zakresie relacji i komunikacji pomiędzy członkami rodzin, warsztat komunikacji interpersonalnej, wsparcie mediatora-psychologa dostosowane do indywidualnych potrzeb, bieżącą pomoc przy rozwiązywaniu konfliktów, rezultatem ma być ocena i podanie wskazówek dla PCPR do dalszej pracy z dziećmi i rodzinami - 10 godzin, IV MODUŁ: Warsztaty psychodietetyki obejmujące szczegółową analizę stanu poszczególnych uczestników w zakresie motywacji, psychodietetyki i wizerunku: analiza wartości, celów życiowych, celów zawodowych, sposobu życia, analiza przyczyn żywieniowych, które mają wpływ na zdrowie i wygląd; doradztwo i opracowanie sposobów poprawnego postępowania obejmującego aktywność fizyczną, odżywianie, dbanie o zdrowie i wizerunek, motywacja i stymulowanie do automotywacji - rodziny otrzymają pakiet informacji i porad w formie poradnika/broszury dotyczący promowania zdrowego stylu życia. - 10 godzin, b) zapewnienie uczestnikom wyjazdu w czasie korzystania z kąpielisk opieki ratownika posiadającego odpowiednie kwalifikacje, c) zapewnienie całodobowej opieki medycznej wraz z lekami pierwszej pomocy /pielęgniarka z uprawnieniami - całodobowo, lekarz na każde wezwanie/, d) zapewnienie izolatki dla dzieci chorych. 5) PROGRAM KULTURALNO - SPORTOWY: a) zorganizowanie całodziennej wycieczki do Pragi dla wszystkich uczestników, b) zorganizowanie zwiedzania Wrocławia, c) zorganizowanie wycieczki na Śnieżkę, d) zorganizowanie jednego całodniowego programu kulturalno-sportowego zaproponowanego przez Wykonawcę, e) organizacja co najmniej dwóch ognisk z pieczeniem kiełbasek, f) zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłek : futbolowych, do siatkówki, do koszykówki, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych /szachy, warcaby, inne gry planszowe, w miarę możliwości stół do tenisa stołowego z rakietkami, siatka z kompletem piłek/. 9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zapewnienia transportu uczestnikom wyjazdu integracyjno-szkoleniowego z Legionowa do miejsca zakwaterowania i powrotu po jego zakończeniu /autokar turystyczny/, 2) przewóz do miejsca zakwaterowania i powrót uczestników wypoczynku będzie się odbywał w godzinach dziennych, 3) zapewnienia opieki pilota podczas podróży w obie strony, 4) zapewnienia transportu sprawnym autokarem na organizowane wycieczki, 5) ubezpieczenia uczestników wypoczynku letniego na okres ich transportu, wycieczek autokarowych oraz na czas trwania wypoczynku - NNW o sumie ubezpieczeń 15 000 zł na wypadek 100% trwałego uszczerbku na zdrowiu i 7 500 zł na wypadek śmierci, 6) zapewnienie dwóch animatorów odpowiedzialnych za organizację czasu na terenie ośrodka dla 19 dzieci poniżej 7 roku życia podczas całodziennych wycieczek i zajęć szkoleniowych dla starszych uczestników wyjazdu, 7) zapewnienia kierownika wyjazdu, wychowawcy minimum: 1 na 20 uczestników (w przypadku dzieci poniżej 7 roku życia minimum 1 na 15 uczestników), pielęgniarki całodobowo, lekarza na każde wezwanie, ratownika w czasie korzystania przez uczestników wypoczynku z wyznaczonych kąpielisk, specjalistów posiadających uprawienia do przeprowadzenia zajęć z zakresu: a) szkolenia pierwszej pomocy; b) warsztatów umiejętności pedagogicznych; c) warsztatów prowadzonych przez mediatora-psychologa rodzin; d) warsztatów psychodietetyki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji/kontroli na terenie ośrodka zgłoszonego w dokumentach przetargowych celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym na koszt Wykonawcy. 10. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjno-szkoleniowego przez jego uczestnika, 2) wystawienie po zakończeniu wyjazdu integracyjno-szkoleniowego faktury w terminie do 30 dni, 3) dokonania zwrotu w wysokości kosztów w przypadku rezygnacji uczestnika z uczestnictwa w wyjeździe integracyjno-szkoleniowym przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tego wyjazdu, 4) dokonania zwrotu w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni w przypadku skrócenia z przyczyn losowych pobytu uczestnika w wyjeździe integracyjno-szkoleniowym w wymiarze co najmniej połowy czasu trwania tego wyjazdu, 5) ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej pobytu uczestników w wyjeździe integracyjno-szkoleniowym. 11. Wykonawca przedstawi sprawozdanie merytoryczne wraz z dokumentacją fotograficzną z realizacji programu wyjazdu, w tym programu szkoleniowego wraz z wynikami ewaluacji zadania oraz przedłoży ankiety ewaluacyjne wypełnione przez uczestników wyjazdu w terminie 5 dni, licząc od dnia zakończenia wyjazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: (www.biuletyn.abip.pl/pcprlegionowo/)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach