Gmina Wiejska Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, Słowackiego 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542822059 , fax. 542822031
- Data zamieszczenia: 2023-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiejska Aleksandrów Kujawski
Słowackiego 12
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542822059, fax. 542822031
REGON: 910866413 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl/8/strona-glowna-bip.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, dla mieszkańców Gminy Aleksandrów Kujawski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, dla mieszkańców Gminy Aleksandrów Kujawski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).90500000-2 – Usługi związane z odpadami90514000-3 – Usługi recyklingu odpadów90511200-4 – Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy, wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do wskazania innej osoby/innego pracownika w miejsce pracownika, z którym rozwiązano umowę o pracę.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) organizacja i nadzór nad realizacją umowy, 2) realizacja umowy i kontakt z pracownikami Zamawiającego, 3) obsługa na składowisku, pracownicy odpowiedzialni za zagospodarowanie odbioru odpadów, 5) obsługa skarg, wniosków i realizacji sprawozdań i raportów. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia ma prawo do kontroli spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań wskazanych w pkt. 4) i 5), w szczególności poprzez żądanie przedłożenia, na każde żądanie, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie:1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,2) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.3) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy.4) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. W przypadku, gdy wynik kontroli wykaże brak zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę, Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została szczegółowo określona we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 – wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają:a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie obejmującym przedmiotowe zamówienie zgodnie z art. 9 b i następnymi ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 ze zm.) – prowadzonego przez Wójta Gminy Aleksandrów Kujawski, jako organu właściwego.b) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o których mowa w art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o odpadach, w zakresie dotyczącym zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1622 ze zm.),c) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o odpadach, w zakresie transportu odpadów obejmujących przedmiotowe zamówienie.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.4. Zdolności technicznejZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (po segregacji)
Dodano: 2024-03-01 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (po segregacji)
Dodano: 2024-02-10 - Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 1.01.2024 r do 31.12.2024
Dodano: 2024-01-23 - Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych (papieru i szkła) z posesji zamieszkałych na terenie Gminy Łubianka w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-19 - Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego Nr 1 i Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
Dodano: 2024-01-02 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH O KODZIE 20 03 01 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ DO 60 MG/MIESIĄC
Dodano: 2023-12-21 - Świadczenie usług kom. w zakr. odbioru, transportu, przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów kom. z nieruchom. niezamieszkałych oraz najem kontenera i poj. z terenów OSiR w Inowrocławiu,część I
Dodano: 2023-12-20 - Odbiór odpadów budowlano-remontowych (wolna ręka – zamówienie podobne)
Dodano: 2023-12-20 - Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 1.01.2024 r do 31.12.2024
Dodano: 2023-12-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Świecie nad Osą oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej zwanego „PSZOK”)
Dodano: 2023-11-13