Przetargi.pl
Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta Słupska w ustalonej przez Radę Miejską w Słupsku Strefie Płatnego Parkowania

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2015-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta Słupska w ustalonej przez Radę Miejską w Słupsku Strefie Płatnego Parkowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi pn. Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta Słupska w ustalonej przez Radę Miejską w Słupsku Strefie Płatnego Parkowania. 2. Obszar Strefy Płatnego Parkowania zwanej także SPP w dalszej treści ogłoszenia określa uchwała Rady Miejskiej w Słupsku nr VI/43/11 z dnia 23 lutego 2011 roku w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Słupska oraz wysokości stawek opłat za parkowanie i sposobu ich pobierania stanowiąca zał. nr 10 do SIWZ. 3. Uiszczanie opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania obowiązuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00. Opłaty za parkowanie w SPP nie obowiązują w soboty, niedziele, dni świąteczne i w okresach ustalonych przy wystąpieniu szczególnie uzasadnionych okoliczności. Prezydent Miasta Słupska zgodnie z § 2 ust. 4 uchwały Rady Miejskiej w Słupsku nr VI/43/11 z dnia 23 lutego 2011 roku w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Słupska oraz wysokości stawek opłat za parkowanie i sposobu ich pobierania może ustalić przedział czasu, w którym nie będą pobierane opłaty za parkowanie. Sytuacja taka może zaistnieć wówczas, gdy wystąpią długotrwałe opady śniegu powodujące szczególnie trudne warunki drogowe uniemożliwiające prawidłowe funkcjonowanie SPP oraz inne sytuacje związane w głównej mierze z nieprzewidzianymi zjawiskami pogodowymi przekładającymi się na brak możliwości normalnego działania SPP. 4. Obowiązujące stawki opłat za parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania określa uchwała Rady Miejskiej w Słupsku nr VI/43/11 z dnia 23 lutego 2011 roku w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Słupska oraz wysokości stawek opłat za parkowanie i sposobu ich pobierania. 5. Strefa posiada ok. 1400 miejsc postojowych. 6. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy będzie liczone określonym w ofercie wskaźnikiem procentowym, pomnożonym przez uzyskane wpływy z pobranych i wpłaconych przez niego, na konto Zamawiającego opłat za parkowanie pojazdu w SPP. 7. Opłaty dodatkowe za nieuiszczenie opłaty za parkowanie lub nieprzedłużenie opłaty za parkowanie pojazdu w SPP będą pobierane przez Zamawiającego lub w biurze SPP na podstawie wystawionego przez Wykonawcę zawiadomienia. 8. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: 1) Wykonanie projektu zagospodarowania miejsc parkingowych pojazdów samochodowych tworzących Strefę Płatnego Parkowania na terenie ustalonym przez Radę Miejską w Słupsku. 2) Wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej w zakresie rozmieszczenia i oznakowania poziomego oraz pionowego miejsc parkingowych tworzących Strefę Płatnego Parkowania wraz z projektem organizacji ruchu dla obszaru wskazanego w przedmiotowej uchwale. 3) Urządzenie i wyposażenie SPP zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją. 4) Dostawa i montaż wszystkich urządzeń technicznych oraz oprogramowania, niezbędnych do zorganizowania SPP, w tym zwłaszcza urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych. 5) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wraz z przeprowadzeniem analizy istniejącego oznakowania pod kątem tworzenia SPP. 6) Koordynowanie całości problematyki w trakcie organizacji SPP, w szczególności: a) organizacja wykonawstwa, b) koordynacja poczynań ewentualnych podwykonawców, c) dostawa i montaż wszystkich materiałów, maszyn i urządzeń, potrzebnych do realizacji zamówienia, d) stosowanie przy organizowaniu SPP wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania na podstawie odrębnych przepisów, e) wykonanie zadań związanych z przeprowadzeniem zagospodarowania terenów parkingowych, f) wykonanie wszelkich prac związanych z dostosowaniem terenu SPP do jej właściwego funkcjonowania, g) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów, rozruchu, h) zorganizowanie i wyposażenie biura SPP. 7) Prowadzenie i administrowanie SPP. 8) Uruchomienie systemu poboru opłat za parkowanie za pomocą telefonów komórkowych, który będzie funkcjonował równolegle z systemem poboru opłat za parkowanie za pomocą parkometrów. 9. Wymagania techniczne dla urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, wymagania dotyczące zagospodarowania i wyposażenia biura SPP, wymagania dotyczące prowadzenia i administrowania SPP oraz inne (pozostałe) wymagania zostały szczegółowo opisane w rozdziale III SIWZ i wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 10. UBEZPIECZENIE 1) Wykonawca zobowiązuje się do: a) zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z tytułu kradzieży mienia i środków pieniężnych, stanowiących wpływ ze SPP oraz szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, b) przedłożenia Zamawiającemu zawartych umów ubezpieczenia w nieprzekraczalnym terminie 14 dni licząc od daty uruchomienia SPP. 2) Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: a) urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonaniem przedmiotu umowy: od ognia, powodzi, huraganu i innych zdarzeń losowych, b) odpowiedzialność cywilna za szkody, kradzież w tym zwłaszcza środków pieniężnych, stanowiących wpływ ze SPP, oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z zorganizowaniem i prowadzeniem SPP, w tym także w związku z niewłaściwie przygotowanym miejscem parkingowym. 11. PODWYKONAWSTWO 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3) Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasobach Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych (art. 24 ust. 2a ustawy Pzp)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637124007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych polskich). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wiek urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych (parkometrów)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach