Przetargi.pl
„ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE”

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-120 Golądkowo, Golądkowo 41G
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie
    Golądkowo 41G
    06-120 Golądkowo, woj. mazowieckie
    REGON: 000861860
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie. Mobilność jest realizowana w związku z realizacją akredytowanego projektu Nr 2021-1-PL01-KA121-VET-000060466 w ramach programu ERASMUS+. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację usługi obejmującą zapewnienie transportu z lotniska w Lizbonie do miejsc zakwaterowania, zakwaterowanie, wyżywienie, organizację praktyk oraz realizację programu kulturalnego, zapewnienie biletów komunikacji miejskiej. Usługą objętych będzie 31 uczestników (29 uczestników oraz 2 opiekunów). 3. Usługa realizowana będzie w terminie:- zakwaterowanie i wyżywienie od 31.03.2024 r. -13.04.2024 r. – 13 noclegów, wyżywienie w dniu 31.03.2024 r. oraz w dniu 13.04.2024 r. w zależności od transferu z i na lotnisko. - organizacja praktyk od 01.04.2024 r. do 12.04.2024 r. – 12 dni praktyk. 4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest m.in. do:a) Znalezienia portugalskiej agencji/partnera, do którego zadań będzie należało:- zorganizowanie w Portugalii (Lizbona i okolice) praktyk dla uczniów uczących się na kierunkach: technik architektury krajobrazu – 13 uczestników, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej – 16 uczestników, - zorganizowania programu kulturalnego w dni wolne od zajęć dydaktycznych, min. dwie wycieczki dla 29 uczestników i 2 opiekunów, założenia dotyczące programu kulturowego np. spacer po Lizbonie z przewodnikiem, wizyta w oceanarium, organizacja krótszej wycieczki dopuszczalna jest również w godzinach popołudniowych w dzień, w którym odbywają się praktyki np. w piątek. - prowadzenia monitoringu w czasie mobilności, - zapewnienie przez Wykonawcę polskojęzycznego koordynatora, który będzie dostępny w miejscu zakwaterowania, - zapewnienia opiekuna podczas praktyk, - praktyki winny odbywać się w Lizbonie lub w okolicach, w zakładach pracy – w przypadku technika architektury krajobrazu – firmy związane z urządzaniem i pielęgnacją małych obiektów architektury krajobrazu, w zakładach zajmujących się ochroną, edukacją, pielęgnacją środowiska przyrodniczego i innych podmiotach z obszaru kształcenia właściwego dla zawodu, w przypadku technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej – firmy zajmujące się montażem i eksploatacją systemów energetyki odnawialnej i innych podmiotach z obszaru kształcenia właściwego dla zawodu. Praktyki winny odbywać się w godzinach między 08:00 a 16:00. - praktyki zagraniczne muszą być realizowane zgodnie ze standardami/wymogami „Polskie Ramy Jakości Staży i Praktyk” dostępnymi na stronie internetowej https://www.parp.gov.pl/storage/publications/pdf/1.%20polskie_ramy_jakosci_praktyk_i_stazy_informator.pdf b) zapewnienia transportu wszystkich uczestników z lotniska w Lizbonie do miejsc zakwaterowania oraz z miejsc zakwaterowania na lotnisko (obie strony)c) zapewnienia dla Uczestników kart komunikacji miejskiej uprawniających do podróżowania środkami komunikacji miejskiej przez cały okres trwania mobilności. d) zapewnienia zakwaterowania dla wszystkich uczestników. e) zapewnienia wyżywienia dla wszystkich uczestników. 5. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji usługi w zakresie zakwaterowania spełnione zostały niżej wskazane wymagania: a) Zakwaterowanie w apartamentach lub hotelu wraz z wyżywieniem w miejscach zamieszkania lub w wyznaczonych punktach, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość wyżywienia w miejscu w bezpośrednim sąsiedztwie od miejsca zamieszkania. b) Zakwaterowanie w miejscowości Lizbona i okolicach w Portugali, gdzie odbywać się będą praktyki w ramach mobilności edukacyjnych. c) Zakwaterowanie w pokojach 1-, 2-, 3-, 4- lub wieloosobowych wedle dostępności w obiekcie, mogących pomieścić łącznie 31 uczestników (29 uczestników + 2 opiekunów). Pokoje winny być wyposażone w łóżka jednoosobowe, każdy z bezpośrednim dostępem do łazienki (wanna/prysznic, toaleta, umywalka, suszarka do włosów). Na miejscu lokowaniem Uczestników w pokojach będą zajmowali się Opiekunowie. d) Apartamenty/hotel winny być wyposażone w bezprzewodowy Internet dostępny w całym obiekcie w tym w pokojach uczestników, TV, ogólnodostępne żelazko, pralki. e) Obiekty, w których będą zakwaterowani uczestnicy winny zapewniać ciszę i spokój w godzinach od 22:00 do 07:00. f) Zamawiający wymaga, aby Uczestnicy mieli zapewniony dostęp do kuchni. 6. Zamawiający wymaga, aby w odniesieniu do wyżywienie spełnione zostały niżej wskazane wymagania: a) Wykonawca zapewni wyżywienie dla wszystkich uczestników.b) Wykonawca zapewni wyżywienie dla wszystkich uczestników o trzech porach dnia jako śniadanie, lunch i obiadokolacja. c) Śniadanie zapewnione będzie w formie bufetu, którego jadłospis zawierał będzie co najmniej niżej wskazane produkty spożywcze: - świeże pieczywo, masło, ser, szynka, warzywa, owoce, dżemy wieloowocowe, miód, mleko, płatki śniadaniowe, jogurty, kawa, herbata.d) Lunch zapewniony w formie podawanego dania z dwóch dań tj. danie pierwsze zupa oraz drugie danie np. mięso/ziemniaki/surówka/ryba, zgodnie z menu przygotowanym przez organizatora. e) Obiadokolacja zapewniona w formie bufetu, która zawierała będzie co najmniej: frytki, warzywa, jajko sadzone, ryby, różnego rodzaju mięsa, ziemniaki, napoje zimne i ciepłe. f) Zamawiający zastrzega, że w przypadku specjalnych potrzeb żywieniowych uczestników ma prawo do modyfikacji zamówienia w zakresie wyżywienia zgodnie z wymaganiami co do diety uczestników. 7. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji usługi w formie papierowej i elektronicznej zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy na realizację usługi. 8. Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcom: a) sale, w których prowadzone będą zajęcia winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi Programu ERASMUS+, b) praktyki odbywać się będą od poniedziałku do piątku, program kulturalny realizowany będzie w weekendy w godzinach dopasowanych do potrzeb uczestników projektu – zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem, organizacja krótszej wycieczki dopuszczalna jest w dniu, w którym prowadzone są praktyki np. w piątek. c) wszystkie zajęcia będą prowadzone w systemie stacjonarnym. d) Wykonawca w ramach realizacji usługi zobowiązany jest do tworzenia na bieżąco dokumentacji, a następnie przekazania kompletnej dokumentacji Zamawiającemu. Dokumentacja potwierdzająca realizację usługi powinna zawierać: -Dziennik praktyk wraz z listą obecności, wymiar godzin, tematy i program zajęć z uwzględnieniem oznakowania, zdjęć, certyfikatów/zaświadczeń zgodnych z Wytycznymi Programu ERASMUS+, - Listy obecności z podpisami uczestników zajęć, - Zestawienie zbiorcze zawierające: datę godzinę i tematykę zrealizowanych zajęć. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli realizacji zajęć w dowolnym czasie, a także prawo do wglądu do dokumentacji związanej z realizacją zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach