Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg
- Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, Aleksandra Świętochowskiego 14
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. +48 767 85 00
- Data zamieszczenia: 2024-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
Aleksandra Świętochowskiego 14
11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. +48 767 85 00
REGON: 510743500 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie dwóch turnusów kolonii profilaktycznych oraz jednego turnusu obozu wędrownego dla dzieci z terenu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński w ramach zadania pn.: „Ograniczenie zachowań ..... - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch turnusów kolonii profilaktycznych po 10 dni każdy dla dzieci w wieku 7 – 15 lat oraz jednego turnusu obozu wędrownego 10 dniowego dla dzieci w wieku 13 – 16 lat z terenu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński w ramach zadania pn.: „Ograniczenie zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży. Dofinansowanie wypoczynku letniego dzieci szkół podstawowych”.2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania:1) Zadanie nr 1 – Kompleksowe zorganizowanie i zapewnienie wypoczynku letniego w miejscowości Karpacz lub okolice wraz z realizacją programu profilaktycznego dla 80 dzieci i młodzieży (2 turnusy po 40 dzieci po 10 dni) w wieku od 7 do 15 lat w terminie od 01.07.2024 r. do 01.08.2024 r.2) Zadanie nr 2 – Kompleksowe zorganizowanie i zapewnienie wypoczynku letniego podczas obozu wędrownego w Bieszczadach wraz z realizacją programu profilaktycznego dla 25 dzieci i młodzieży (1 turnus 25 dzieci na 10 dni) w wieku od 13 do 16 lat w terminie od 01.07.2024 r. do 01.08.2024 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ (odpowiednio dla każdego z zadań).3. Czas trwania każdego turnusu powinien wynosić 10 dni, w tym 9 noclegów (licząc od dnia wyjazdu do dnia powrotu).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6 SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55270000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną