Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. G. Windakiewicza 9/5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 611 97 40 , fax. 14 611 97 40
- Data zamieszczenia: 2012-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. G. Windakiewicza 9/5 9/5
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 14 611 97 40, fax. 14 611 97 40
REGON: 85166543300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 2 dniowego pobytu na treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 2 dniowego (w tym 1 nocleg) pobytu w czasie którego przeprowadzony będzie trening kompetencji i umiejętności społecznych dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej wraz z przewozem osób na trasie Bochnia - miejsce realizacji usługi - Bochnia. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 10 osób w wieku 15 lat do 21 lat, w tym 5 chłopców i 5 dziewczyn oraz 2 opiekunów.Pobyt uczestników nastąpi w terminie od dnia 14.06.2012 r. do dnia 15.06.2012 r. z zastrzeżeniem, że pobyt w ośrodku rozpoczyna się w dniu 14.06.2012 r. obiadem i kończy obiadem w dniu 15.06.2012 r. Zamawiający wymaga, aby usługa zrealizowana została w ośrodku położonym, w odległości nie większej niż ok. 30 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca, który będzie organizatorem wyjazdu zapewni:1. Pobyt na wyjeździe nie więcej niż 10 uczestników wyjazdu oraz 2 osób z kadry Zamawiającego, 2.Zakwaterowanie w obiekcie, który spełnia następujące warunki: -Zakwaterowanie uczestników wyjazdu w dwu-trzy - osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody i zimnej wody). Uczestnicy wyjazdu muszą być usytuowani blisko siebie. Zamawiający wymaga, aby osoby z kadry zostały zakwaterowane w samodzielnym pokoju. Natomiast wychowankowie mają być zakwaterowani z uwzględnieniem podziału na płeć tj. oddzielnie chłopcy, oddzielnie dziewczyny. -Wykonawca zapewnia wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, c.Zapewnia bazę rekreacyjno - sportową, przez co Zamawiający rozumie: -co najmniej 1 utwardzone boisko sportowe; -możliwość dostępu do atrakcji np. przejażdżki gokardami, przejażdżki quadami itp..d.Dysponuje jedną salą szkoleniową (na terenie ośrodka) przystosowaną do przeprowadzenia warsztatów/zajęć/spotkań dla uczestników pobytu (wyposażona w odpowiednią liczbę stolików i miejsc siedzących). Ponadto sala powinna być wyposażona w sprawny sprzęt audiowizualny tj. rzutnik, laptop lub komputer stacjonarny oraz ekran ścienny. Zajęcia będą prowadzone przed i po południu przez osoby zatrudnione przez Zamawiającego, w oparciu o harmonogram. 3.Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dla 10 uczestników oraz 2 osób z kadry, składające się z trzech posiłków: śniadanie w formie szwedzkiego stołu, dwudaniowy obiad + deser (np. świeże ciasto, lody) i kolacja w formie szwedzkiego stołu, z zastrzeżeniem, że pobyt rozpoczyna się obiadem i kończy obiadem. Dodatkowo, Wykonawca w trakcie zajęć/warsztatów wg wyżej wymienionego harmonogramu zapewni na każde z tych spotkań: świeże ciastka 0,5 kg (wafelki, ciastka kruche), paluszki, 4 l 100% soków owocowych (jabłkowy i-lub pomarańczowy),wodę mineralna, kawę rozpuszczalną, herbatę, cukier, śmietankę do kawy (w postaci płynnej), cytryny, owoce. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie do podawanych posiłków naczynia i sztućce w ilości adekwatnej do liczby osób biorących udział w zajęciach (wyklucza się możliwość stosowania sztućców plastikowych). Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny. 4.Przejazd 10 uczestników i 2 osób z kadry na trasie Bochnia - realizacja usługi - Bochnia (dojazd + powrót), sprawnym busem spełniającym wymogi zawarte w ustawie z dnia 20.06.1997 r. o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz 901 ze zmianami). Wykonawca pokryje także koszty ewentualnych opłat parkingowych na postojach. 5.Ubezpieczenia NNW dla 10 uczestników pobytu i 2 osób z kadry na czas przejazdów i pobytu na kwotę minimalną 10.000 złotych na każdą osobę. Kserokopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą VAT / rachunkiem po zakończeniu wyjazdu, z zastrzeżeniem, iż najpóźniej w dniu wyjazdu Wykonawca prześle faksem / e-mailem właściwy dokument. 6.Zorganizowanie uczestnikom wyjazdu, wieczoru integracyjnego, tj. wieczoru filmowego. Materiały filmowe zapewnia Zamawiający, zaś sprzęt do ich wyświetlania zapewnia Wykonawca. Wykonawca podczas realizacji zajęć zobowiązany jest zapewnić poczęstunek w postaci napojów, paluszków oraz chipsów, w ilości adekwatnej do liczby osób. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprawny sprzęt, a także osobę, która odpowiedzialna będzie za obsługę techniczną. Zorganizowanie uczestnikom wyjazdu, popołudnia integracyjnego - rekreacyjnego tj. gry zręcznościowe w formie gry w piłkę siatkową, jazda na quadach, jazda na gokartach i inne. Wykonawca podczas realizacji zajęć zobowiązany jest zapewnić poczęstunek w postaci napojów, paluszków, ciastek, w ilości adekwatnej do liczby osób. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprawny sprzęt a także osobę/osoby odpowiedzialna/ne będzie/ą za obsługę techniczną. 8.Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczy uczestników wyjazdu. O dokładnej liczbie uczestników Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą organizacji wyjazdu. Zmniejszenie liczby uczestników wyjazdu nie może być większe niż 2 osoby. Zamawiający płaci za faktyczną liczbę uczestników rozpoczynających pobyt na 2 dniowym pobycie. 9.W celu zapewnienia właściwej promocji realizowanego przez Zamawiającego projektu umożliwi umieszczenie w obiekcie stosownych informacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja obozów letnich według opisu przedmiotu zamówienia
Dodano: 2016-05-05 - Organizacja wypoczynku śródrocznego na terenie Polski pn.: Profilaktyka zdrowotna dzieci ze szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Trzebinia w 2016r.
Dodano: 2015-11-09 - Organizacja wypoczynku śródrocznego na terenie Polski pn.: Profilaktyka zdrowotna dzieci ze szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Trzebinia w 2015r.
Dodano: 2015-01-20 - Organizacja pobytu oraz wyżywienia kadry i studentów na obozach zimowych w roku akademickim 2014/2015.
Dodano: 2014-10-16 - Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu obozu językowego dla uczniów klas IV - VI ze szkół podstawowych z terenu Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-09-15 - Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu obozu językowego dla uczniów klas IV - VI ze szkół podstawowych z terenu Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-07-15 - Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu obozu językowego dla uczniów klas IV - VI z 11 szkół podstawowych z terenu Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - z podziałem na części
Dodano: 2014-04-16 - Organizacja pobytu oraz wyżywienia kadry i studentów na obozach zimowych w roku akademickim 2013/2014.
Dodano: 2013-10-02 - Zorganizowanie wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla osób niepełnosprawnych oraz osób z ich otoczenia w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Dodano: 2012-10-19 - Zorganizowanie i przeprowadzenie obozu integracyjno-terapeutycznego z wyspecjalizowaną kadrą pedagogów i psychologów dla 11 uczestników projektu - młodzieży korzystającej z różnych form opieki realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2
Dodano: 2012-05-25