Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 63-421 Przygodzice, Pl. Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 625 927 117 , fax. 625 927 117
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
Pl. Powstańców Wielkopolskich 2
63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
tel. 625 927 117, fax. 625 927 117
REGON: 11407890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przygodzice.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie 9-dniowej Imprezy integracyjno turystycznej do Chorwacji z wypoczynkiem nad Morzem Adriatyckim w miesiącu czerwcu i lipcu 2019 r. dla dwóch grup - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie 9-dniowej Imprezy integracyjno turystycznej (zwanej dalej: Imprezy) do Chorwacji z wypoczynkiem nad Morzem Adriatyckim, w miesiącu czerwcu i lipcu 2019 r., dla dwóch grup pracowników i emerytów placówek oświatowych gminy Przygodzice oraz członków ich rodzin (łącznie 150 osób): I grupa (54 osoby) – w terminie 28 czerwca – 6 lipca 2019 r., II grupa (96 osób) – w terminie 12 - 20 lipca 2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części II i III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dla ww. warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zestawienie dokumentów wymaganych do złożenia w przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert 1. Wypełniony Formularz Ofertowy wraz z załącznikiem stanowiące Dodatek nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Dowód wniesienia wadium. 5. W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy – Pełnomocnictwo. 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 7. W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – dowody, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. II. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie 8-dniowej Imprezy integracyjno-turystycznej do Bułgarii z wypoczynkiem nad Morzem Czarnym w miesiącu czerwcu, lipcu i sierpniu 2024 r. dla trzech grup
Dodano: 2024-02-28 - AD/ZP/56/23 Organizacja wycieczek turystyczno-krajoznawczej dla pracowników, emerytów i rencistów Politechniki Poznańskiej oraz ich rodzin (współmałżonków lub dzieci do 18 r.ż.) z podziałem na części
Dodano: 2023-06-09 - Usługa kompleksowej organizacji wyjazdów studyjnych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu według dziewięciu części przedmiotu zamówienia.
Dodano: 2023-05-25 - Zorganizowanie 8-dniowej imprezy turystyczno-integracyjnej do Kołobrzegu dla 3 grup pracowników i emerytów oraz członków ich rodzin z jednostek oświatowych
Dodano: 2023-05-05 - Usługa kompleksowej organizacji wyjazdów studyjnych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu według dziewięciu części przedmiotu zamówienia.
Dodano: 2023-03-30 - Organizacja wyjazdu studyjnego dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
Dodano: 2023-01-18 - Usługa organizacji wizyt studyjnych dla studentów i studentek Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2022-11-21 - Usługa organizacji wizyt studyjnych dla studentów i studentek Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2022-11-21 - Organizacja wyjazdu studyjnego do Francji dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
Dodano: 2022-11-16 - Organizacja wyjazdów studyjnych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu według trzech części przedmiotu zamówienia
Dodano: 2022-11-15