Przetargi.pl
Zorganizowanie 7-dniowego Obozu Aktywnej Integracji dla 40 osób niepełnosprawnych, 7-dniowego Obozu Aktywnej Integracji dla 30 uczestników SOSW/ŚDS/WTZ wraz z 30 opiekunami oraz 7-dniowego Obozu Integracyjnego dla 15 rodzin zastępczych wraz z otoczeniem- 30 dzieci w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kole projektu systemowego Dogonić marzenia, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 27 24 004 , fax. 63 27 24 004
  • Data zamieszczenia: 2012-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kole
    ul. Poniatowskiego 21 21
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 63 27 24 004, fax. 63 27 24 004
    REGON: 31102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.kolo.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie 7-dniowego Obozu Aktywnej Integracji dla 40 osób niepełnosprawnych, 7-dniowego Obozu Aktywnej Integracji dla 30 uczestników SOSW/ŚDS/WTZ wraz z 30 opiekunami oraz 7-dniowego Obozu Integracyjnego dla 15 rodzin zastępczych wraz z otoczeniem- 30 dzieci w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kole projektu systemowego Dogonić marzenia, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu 7-dniowego Obozu Aktywnej Integracji i Obozu Integracyjnego w trzech grupach dla 145 osób ogółem, w tym 70 osób niepełnosprawnych. Postępowanie składa się z trzech części: Część I Obóz Aktywnej Integracji dla 40 osób niepełnosprawnych (ON) z ogólnego stanu zdrowia (rodzaj niepełnosprawności także z dysfunkcją narządu ruchu); Część II Obóz Aktywnej Integracji dla 60 osób, w tym 30 uczestników projektu- osób niepełnosprawnych uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego/ Środowiskowego Domu Samopomocy/ Warsztatów Terapii Zajęciowej (ON z SOSW/ ŚDS/WTZ) oraz 30 opiekunów; Część III Obóz Integracyjny dla 15 rodzin zastępczych wraz z otoczeniem 30 dzieci w wieku od 4 do 17 lat (łącznie 45 osób). CZĘŚĆ I: Obóz Aktywnej Integracji dla 40 ON 1) długość obozu: 7 dni wyjazdu szkoleniowego (w tym 6 noclegów), 2) liczba podopiecznych: 40 osób niepełnosprawnych z ogólnego stanu zdrowia (rodzaj niepełnosprawności także z dysfunkcją narządu ruchu), 3) termin wykonania zamówienia (organizacji wyjazdu, pobytu): druga połowa sierpnia/ pierwsza połowa września-7 dni (6 noclegów). Wyjazd 1 dnia w godzinach porannych, powrót 7 dnia w godzinach wieczornych do 22.00. 4) miejsce wyjazdu/powrotu: zostanie ustalone w porozumieniu z Zamawiającym w dniu podpisania umowy. 5) miejsce obozu/pobytu: ośrodek wypoczynkowy położony powyżej 100 km od Koła. 6) zakwaterowanie: 6 noclegów w ośrodku lub pensjonacie murowanym, pokoje dwu i trzy osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju oraz TV. Na terenie ośródka powinna się znajdować stołówka, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do zaplecza sportowo -rekreacyjnego. 7) opiekunowie i osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie warsztatów: a) opiekunowie: Wykonawca zapewni: 2 całodobowych opiekunów/animatorów (1 z nich będzie pełnił funkcję Kierownika grupy - odpowiedzialną za organizację zajęć, informowanie uczestników obozu o planowanych zajęciach, czuwanie nad realizacją zajęć zgodnie z harmonogramem), całodobową opiekę medyczną. Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić dostęp do podstawowych leków, tj. przeciwbólowych, przeciwgorączkowych - począwszy od rozpoczęcia podróży do miejsca docelowego. b) osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie warsztatów: zajęcia warsztatowe powinny być przeprowadzone przez osoby posiadające uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z rozdziałem V. 8) wyżywienie: prowiant na drogę powrotną oraz podczas organizowanej wycieczki. Na miejscu posiłki: śniadania (w formie szwedzkiego stołu), obiady (dwa dania, napój/sok), podwieczorki, kolacje (szwedzki bufet). Pierwsze świadczenie: obiad w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: obiad + prowiant na drogę w dniu wyjazdu. W czasie zajęć warsztatowych zapewnione będą ciastka/owoce oraz napoje: KAWA, HERBATA, ZIMNE NAPOJE. 9) podróż: Wykonawca jest zobowiązany przewieźć całą grupę z Koła do miejsca zakwaterowania, a po zakończeniu pobytu odwieźć ją z powrotem. Autokar: klimatyzowany, Ubezpieczenie: NNW. 10) koszty wstępów oraz dojazdów: Cena wyjazdu winna obejmować koszty wstępu do obiektów i innych atrakcji turystycznych przewidzianych w programie oraz koszty przejazdu grupy w trakcie pobytu (Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym zakresie odpowiedni środek transportu). 11) program pobytu: minimalny program pobytu obejmuje: 1) Kurs Umiejętności Społecznych; 2) Warsztaty kreowania wizerunku- nauka i utrzymanie odpowiedniego wizerunku zewnętrznego; 3) Warsztaty manualne- układanie kompozycji florystycznych- zajęcia mające na celu wyciszenie i odzyskanie wewnętrznego spokoju, oderwanie się od problemów codziennego życia; Łącznie 45 godzin zajęć kursowych. 4) Sesja doradczo- motywacyjna z psychologiem (1h) i doradcą zawodowym (1h)- celem sesji jest umotywowanie do podejmowania działań kierowanych na wyjście z sytuacji wykluczenia społecznego, jak również doradztwo w tym zakresie. Po odbyciu sesji każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie, CV napisane przy wsparciu doradcy zawodowego oraz Indywidualny Plan Działania (IPD) z diagnozą i wskazaniami dotyczącymi drogi zawodowej. Ponadto podczas pobytu uczestnicy powinni skorzystać z 1 wycieczki edukacyjno - krajoznawczej. Wykonawca podczas pobytu zapewni codzienne zajęcia z animatorem (zabawy taneczne, karaoke, zajęcia integracyjno - sportowe), organizację min. 1 ogniska, przewodnika na zorganizowanych wycieczkach i aktywne spędzanie czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych, ubezpieczenie NNW w trakcie trwania całego obozu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dwie sale szkoleniowe oddalone do 10 km od miejsca pobytu grupy warsztatowej, które pomieszczą każda 20 osób szkolonych jednocześnie, tablice kredowe i/lub suchościeralne, i/lub flipcharty z zapasem kartek, projektory oraz ekrany projekcyjne (lub odpowiednio przygotowane ściany) do wyświetlania zagadnień poruszanych na zajęciach (uwaga: sala szkoleniowa musi spełniać wymagania odnośnie natężenia oświetlenia, a więc pomieszczenie w którym odbywały się będą zajęcia musi być jasne - oświetlenie powinno być naturalne wspomagane oświetleniem sztucznym. Pomieszczenie musi również spełniać wymagania odnośnie wentylacji i temperatury, zgodnie z przepisami prawa w zakresie BHP. Wymagania w zakresie BHP spełniały będą również ławki, jak i krzesła), 12) każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu warsztatów harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes-format A-4, długopis. Ponadto w terminie odpowiednim dla realizacji szkolenia materiały dydaktyczne w formie drukowanej (tj. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia), których otrzymanie musi potwierdzić własnoręcznym podpisem i które stanowić będą własność uczestników. Materiały szkoleniowe opatrzone zostaną Logo Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów- zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl.. 13) Wykonawca musi przed rozpoczęciem szkolenia oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z -Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. Oznakowanie polegać będzie w szczególności na umieszczeniu flagi Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty sporządzane na potrzeby szkolenia (materiały szkoleniowe, korespondencja, listy obecności, protokół zakończenia szkolenia, dziennik zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, sala wykładowa - plakaty itp.) zostaną oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z ww. wytycznymi. 14) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu obozu w tym warsztatów stanowiącej: a) Dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) Kopie oraz rejestr wydanych zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie warsztatów i uzyskanie kwalifikacji, c) Harmonogram szkolenia (jego ewentualna aktualizacja, korekty), d) Listę kwitującą odbiór przez uczestników obozu materiałów szkoleniowych, wyżywienia, zakwaterowania i transportu, e) Zdjęcia obrazujące udział uczestników w obozie - na płycie CD - co najmniej 10 zdjęć z kilku dni, gdzie kadry obejmują wszystkich uczestników, f) Wykonawca dostarczy jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej. oraz dostarczenia tych dokumentów zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia. 15) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania opinii uczestników/uczestniczek szkolenia w postaci ankiet, dotyczących jego przebiegu i znaczeniu dla nich, oraz przekazania tej kopii Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Treść ankiety zostanie uzgodniona wspólnie z Zamawiającym w dniu podpisania umowy. CZĘŚĆ II: Obóz Aktywnej Integracji dla 30 ON z SOSW/ ŚDS/WTZ wraz z 30 opiekunami 1) długość obozu: 7 dni wyjazdu szkoleniowego (w tym 6 noclegów), 2) liczba podopiecznych: 30 osób (30 osób niepełnosprawnych, w tym również z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózku inwalidzkim) oraz 30 opiekunów. Łącznie 60 osób. 3) termin wykonania zamówienia (organizacji wyjazdu, pobytu): sierpień 2012 - 7 dni (6 noclegów). Wyjazd 1 dnia w godzinach popołudniowych, powrót 7 dnia w godzinach wieczornych do 22.00. 4) miejsce wyjazdu/powrotu: zostanie uzgodnione w porozumieniu z Zamawiającym w dniu podpisania umowy. 5) miejsce wykonania: ośrodek wypoczynkowy położony powyżej 100 km od Koła. 6) zakwaterowanie: 6 noclegów w ośrodku lub pensjonacie murowanym, pokoje dwu osobowe lub ewentualnie cztero osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju oraz TV. Na terenie ośródka powinna się znajdować stołówka, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do zaplecza sportowo -rekreacyjnego. 7) opiekunowie i osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie warsztatów: a) opiekunowie: Wykonawca zapewni: 2 całodobowych opiekunów/animatorów (1 z nich będzie pełnił funkcję Kierownika grupy - osoba odpowiedzialna za organizację zajęć, informowanie uczestników obozu o planowanych zajęciach, czuwanie nad realizacją zajęć zgodnie z harmonogramem), całodobową opiekę medyczną oraz dostęp do podstawowych leków, tj. przeciwbólowych, przeciwgorączkowych - począwszy od rozpoczęcia podróży do miejsca docelowego. Opiekunowie grupy towarzyszyli będą jej od chwili wyjazdu z Koła dnia 1 do powrotu do Koła ostatniego dnia obozu. b) osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie warsztatów: zajęcia warsztatowe powinny być przeprowadzone przez osoby posiadające uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z rozdziałem V niniejszej specyfikacji. 8) wyżywienie: prowiant na drogę powrotną oraz podczas organizowanej wycieczki. Na miejscu posiłki: śniadania (w formie szwedzkiego stołu), obiady (dwa dania, napój / sok), podwieczorki, kolacje (szwedzki bufet). Pierwsze świadczenie: obiad w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: obiad + prowiant na drogę w dniu wyjazdu. W czasie zajęć warsztatowych zapewnione będą ciastka/ owoce oraz napoje: KAWA, HERBATA, ZIMNE NAPOJE. 9) podróż: Wykonawca jest zobowiązany przewieźć całą grupę z Koła do miejsca zakwaterowania, a po zakończeniu pobytu odwieźć ją z powrotem. Autokar: klimatyzowany, Ubezpieczenie: NNW. 10) koszty wstępów oraz dojazdów: Cena wyjazdu winna obejmować koszty wstępu do obiektów i innych atrakcji turystycznych przewidzianych w programie oraz koszty przejazdu grupy w trakcie pobytu (Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym zakresie odpowiedni środek transportu). 11) program pobytu: minimalny program pobytu obejmuje: Zajęcia skierowane do beneficjentów: 1) Kurs Umiejętności Społecznych; 2) Warsztaty kreowania wizerunku- nauka i utrzymanie odpowiedniego wizerunku zewnętrznego; 3) Warsztaty manualne- układanie kompozycji florystycznych- zajęcia mające na celu wyciszenie i odzyskanie wewnętrznego spokoju, oderwanie się od problemów codziennego życia; Łącznie 45 godzin zajęć kursowych. 4) Sesja doradczo- motywacyjna z psychologiem (1h) i doradcą zawodowym (1h)- celem sesji jest umotywowanie do podejmowania działań kierowanych na wyjście z sytuacji wykluczenia społecznego, jak również doradztwo w tym zakresie. Po odbyciu sesji każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie, CV napisane przy wsparciu doradcy zawodowego oraz Indywidualny Plan Działania (IPD) z diagnozą i wskazaniami dotyczącymi drogi zawodowej. Zajęcia skierowane do opiekunów: 1) Zajęcia motywacyjno-doradcze (10h), których głównym tematem będzie stres, wypalenie opiekuńcze, opieka nad osobą zależną. Ponadto podczas pobytu uczestnicy powinni skorzystać z 1 wycieczki edukacyjno - krajoznawczej. Wykonawca podczas pobytu zapewni codzienne zajęcia z animatorem (zabawy taneczne, karaoke, zajęcia integracyjno - sportowe), organizację min. 1 ogniska, przewodnika na zorganizowanych wycieczkach i aktywne spędzanie czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych, ubezpieczenie NNW w trakcie trwania całego obozu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić salę szkoleniową w odległości do 10 km od miejsca pobytu grupy, która pomieści 30 osób szkolonych jednocześnie, wyposażonymi na czas szkolenia w liczbę ławek i krzeseł adekwatną do liczby osób kierowanych na szkolenie (a więc 30 ławek oraz 30 krzeseł), tablice kredowe i/lub suchościeralne, i/lub flipcharty z zapasem kartek, projektory oraz ekrany projekcyjne (lub odpowiednio przygotowane ściany) do wyświetlania zagadnień poruszanych na zajęciach (uwaga: sala szkoleniowa musi spełniać wymagania odnośnie natężenia oświetlenia, a więc pomieszczenie w którym odbywały się będą zajęcia musi być jasne- oświetlenie powinno być naturalne wspomagane oświetleniem sztucznym. Pomieszczenie musi również spełniać wymagania odnośnie wentylacji i temperatury, zgodnie z przepisami prawa w zakresie BHP. Wymagania w zakresie BHP spełniały będą również ławki, jak i krzesła). 12) każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu warsztatów harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes-format A-4, długopis. Ponadto w terminie odpowiednim dla realizacji szkolenia materiały dydaktyczne w formie drukowanej (tj. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia), których otrzymanie musi potwierdzić własnoręcznym podpisem i które stanowić będą własność uczestników. Materiały szkoleniowe opatrzone zostaną Logo Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów- zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl.. Wykonawca dostarczy jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej. 13) Wykonawca musi przed rozpoczęciem szkolenia oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z -Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. Oznakowanie polegać będzie w szczególności na umieszczeniu flagi Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty sporządzane na potrzeby szkolenia (materiały szkoleniowe, korespondencja, listy obecności, protokół zakończenia szkolenia, dziennik zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, sala wykładowa - plakaty itp.) zostaną oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z ww. wytycznymi. 14) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu obozu w tym warsztatów stanowiącej: a) Dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) Kopie oraz rejestr wydanych zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie warsztatów i uzyskanie kwalifikacji, c) Harmonogram szkolenia (jego ewentualna aktualizacja, korekty), d) Listę kwitującą odbiór przez uczestników obozu materiałów szkoleniowych, wyżywienia, zakwaterowania i transportu, e) Zdjęcia obrazujące udział uczestników w obozie - na płycie CD - co najmniej 10 zdjęć z kilku dni, gdzie kadry obejmują wszystkich uczestników. oraz dostarczenia tych dokumentów zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia. 15) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania opinii uczestników/uczestniczek szkolenia w postaci ankiet, dotyczących jego przebiegu i znaczeniu dla nich, oraz przekazania tej kopii Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Treść ankiety zostanie uzgodniona wspólnie z Zamawiający w dniu podpisania umowy. CZĘŚĆ III: Obóz Integracyjny 1) długość obozu: 7 dniowy wyjazd (w tym 6 noclegów), 2) liczba podopiecznych: 15 osób dorosłych + 30 dzieci w wieku od 4 do 17 lat (łącznie 45 osób) 3) termin obozu (organizacji wyjazdu, pobytu): sierpień 2012 rok - 7 dni (6 noclegów). Wyjazd 1 dnia rano, powrót 7 dnia w godzinach wieczornych do 22.00 4) miejsce wyjazdu/powrotu: zostanie ustalone w porozumieniu z Zamawiającym w dniu podpisania umowy. 5) miejsce wykonania usługi: ośrodek wypoczynkowy położony powyżej 100 km od Koła. 6) zakwaterowanie: 6 noclegów w ośrodku lub pensjonacie murowanym, pokoje dwu-cztero osobowe (z możliwością dostawienia łóżka dla dziecka) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju oraz TV. Na terenie ośrodka powinna się znajdować stołówka, a w jego bezpośrednim otoczeniu plac zabaw dla dzieci. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do zaplecza sportowo -rekreacyjnego. 7) opiekunowie i osoby prowadzące warsztaty i kursy: a) opiekunowie: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekę: 2 całodobowych opiekunów/animatorów/wychowawców z kwalifikacjami wychowawcy kolonijnego (1 z nich będzie pełnił funkcję Kierownika grup - odpowiedzialny za organizację zajęć, informowanie uczestników obozu o planowanych zajęciach, czuwanie nad realizacją zajęć zgodnie z harmonogramem), opiekę pielęgniarską w razie wystąpienia takiej potrzeby. Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić dostęp do podstawowych leków, tj. przeciwbólowych, przeciwgorączkowych - począwszy od rozpoczęcia podróży do miejsca docelowego. Opiekunowie grupy towarzyszyli będą jej od chwili wyjazdu z Koła dnia 1 do powrotu do Koła ostatniego dnia obozu. Animatorzy mają za zadanie organizowanie czasu wolnego poza zajęciami dla rodziców oraz w trakcie zajęć dydaktycznych dla rodziców organizację czasu i opiekę nad grupą dzieci. b) osoby prowadzące warsztaty i kursy: zajęcia warsztatowe powinny być przeprowadzone przez osoby posiadające uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z rozdziałem V niniejszej specyfikacji. 8) wyżywienie: prowiant na drogę powrotną oraz podczas organizowanych wycieczek. Na miejscu posiłki: śniadania (w formie szwedzkiego stołu), obiady (dwa dania, napój/sok), podwieczorki, kolacje (szwedzki bufet). Pierwsze świadczenie: obiad i kolacja w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: śniadanie + suchy prowiant w dniu wyjazdu. W czasie zajęć warsztatowych zapewnione będą ciastka/owoce oraz napoje: KAWA, HERBATA, ZIMNE NAPOJE oraz napoje dla dzieci. 9) podróż: Wykonawca jest zobowiązany przewieźć całą grupę z Koła do miejsca zakwaterowania, a po zakończeniu pobytu odwieźć ją z powrotem, podczas podróży Wykonawca zobowiązany jest zapewnić suchy prowiant: bułki z masłem i obkładem, 2 napoje 500 ml, owoc, słodycze. Autokar: klimatyzowany, Ubezpieczenie: NNW. 10) koszty wstępów oraz dojazdów: Cena wyjazdu winna obejmować koszty wstępu do obiektów i innych atrakcji turystycznych przewidzianych w programie oraz koszty przejazdu grupy w trakcie pobytu (Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym zakresie odpowiedni środek transportu). 11) program pobytu: minimalny program pobytu obejmuje: Zajęcia skierowane do rodziców: 1) Warsztaty kompetencji społecznych i umiejętności psychologicznych, w tym: Rodzaje konfliktów i sposoby ich rozwiązywania (2h); Jak radzić sobie ze stresem (4h); Relacja w rodzinie zastępczej (4h); Zaburzenie zachowania u dzieci przyswajanych (2h). 2) Warsztaty wspomagające utworzenie grupy wsparcia (15h). Zajęcia skierowane do dzieci: 1) Psychologiczno- pedagogiczna diagnoza trudności dziecka (w zależności od potrzeb); 2) Grupowe zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym (zajęcia z pedagogiem oraz animatorem); Zajęcia wspólne: 1) Warsztaty ja w rodzinie pozwalające na zbudowanie i umocnienie pozytywnych relacji między rodzicami a dziećmi (6h). Skorzystanie przez każdego uczestnika: 1) ze strzeżonego kąpieliska z ratownikiem, 2) z 1 wycieczki edukacyjno - krajoznawczej. Ponadto Wykonawca podczas pobytu zapewni codzienne zajęcia z animatorem (zabawy taneczne, karaoke, zajęcia integracyjno - sportowe), organizację 1 ogniska, przewodnika na zorganizowanych wycieczkach i aktywne spędzanie czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych, ubezpieczenie NNW w trakcie trwania całego obozu. W godzinach zajęć dydaktycznych dla rodziców dzieci muszą mieć zapewnione zajęcia rekreacyjne, integracyjno sportowe, plastyczne, muzyczne itp. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić salę szkoleniową oddaloną do 10 km od miejsca noclegu grupy, która pomieści 15 osób szkolonych jednocześnie, wyposażoną na czas szkolenia w liczbę ławek i krzeseł adekwatną do liczby osób kierowanych na szkolenie (a więc 15 ławek oraz 15 krzeseł), tablice kredowe i/lub suchościeralne, i/lub flipcharty z zapasem kartek, projektory oraz ekrany projekcyjne (lub odpowiednio przygotowane ściany) do wyświetlania zagadnień poruszanych na zajęciach (uwaga: sala szkoleniowa musi spełniać wymagania odnośnie natężenia oświetlenia, a więc pomieszczenie w którym odbywały się będą zajęcia musi być jasne - oświetlenie powinno być naturalne wspomagane oświetleniem sztucznym). Pomieszczenie musi również spełniać wymagania odnośnie wentylacji i temperatury, zgodnie z przepisami prawa w zakresie BHP. Wymagania w zakresie BHP muszą spełniać również ławki, jak i krzesła). 12) materiały warsztatowe: każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu warsztatów harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes-format A-4, długopis. Ponadto w terminie odpowiednim dla realizacji szkolenia materiały dydaktyczne w formie drukowanej (tj. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia), których otrzymanie musi potwierdzić własnoręcznym podpisem i które stanowić będą własność uczestników. Materiały szkoleniowe opatrzone zostaną Logo Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów- zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl.. 13) Wykonawca musi przed rozpoczęciem obozu oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z - Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. Oznakowanie polegać będzie w szczególności na umieszczeniu flagi Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty sporządzane na potrzeby szkolenia (materiały szkoleniowe, korespondencja, listy obecności, protokół zakończenia szkolenia, dziennik zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, sala wykładowa - plakaty itp.) zostaną oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z ww. wytycznymi. 14) w ostatnim dniu szkolenia wykonawca zobowiązany jest przekazać uczestnikom wyjazdu zaświadczenia o odbytych kursach i warsztatach, 15) dokumentacja przebiegu obozu: wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu obozu w tym warsztatów stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) kopie oraz rejestr wydanych zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających ukończenie warsztatów i uzyskanie kwalifikacji, c) harmonogram szkolenia (jego ewentualna aktualizacja, korekty), d) listę kwitującą odbiór przez uczestników obozu materiałów szkoleniowych, wyżywienia, zakwaterowania i transportu, potwierdzenia opieki nad dziećmi, e) zdjęcia obrazujące udział uczestników w obozie - na płycie CD - co najmniej 10 zdjęć z kilku dni, gdzie kadry obejmują wszystkich uczestników, f) wykonawca dostarczy jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej. oraz dostarczenia tych dokumentów zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia obozu. 16) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania opinii uczestników/uczestniczek obozu w postaci ankiet, dotyczących jego przebiegu i znaczeniu dla nich, oraz przekazania tej kopii Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia obozu. Treść ankiety zostanie uzgodniona wspólnie z Zamawiający w dniu podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.kolo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach