Przetargi.pl
Znak sprawy ZP/SO/4/09 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach archiwalnych w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1.

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Waryńskiego 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428742 , fax. 094 3423755, 3428897
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Waryńskiego 7 7
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428742, fax. 094 3423755, 3428897
    REGON: 00032252536061
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Znak sprawy ZP/SO/4/09 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach archiwalnych w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach archiwalnych w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45 111300-1 Roboty rozbiórkowe 45 000000-7 Roboty budowlane 45 310000-3 Instalacje elektryczne oświetleniowe Zakres robót obejmuje: 1. Roboty zewnętrzne: - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - polbruk - odkopanie przykanalików sieci deszczowej, - wymiana rury deszczowej z osadnikiem, - wykonanie izolacji dwuwarstwowej, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej z demontażu, - naprawa attyki z cegły klinkierowej. 2. Roboty remontowo-budowlane pomieszczeń archiwalnych: - roboty rozbiórkowe - odbicie tynków, rozebranie ścianek i posadzek, - roboty budowlane - przebicie otworów w ścianach, - osadzenie kratek wentylacyjnych, - przygotowanie powierzchni z przeszpachlowaniem nierówności, - malowanie ścian ceglanych i sufitów farbą do lazurowania Sto, - izolacja przeciwwilgociowa powłokowa pozioma z folii izolacyjnej w płynie CI 51 Ceresit, - warstwy wyrównawcze pod posadzki, - posadzki cementowe wraz z cokolikami, - posadzki z płytek kamionkowych GRES o wym. 30 x 30 cm, - osadzenie drzwi pełnych z zamkami szt. 13, - okładzina schodów z płytek kamionkowych GRES, 3. Roboty elektryczne - instalacje elektryczne oświetleniowe: - montaż listew elektrycznych z PCW - 450,00 m, - układanie przewodów kabelkowych o przekroju do 7,5 mm2 w listwach - 540,00 m, - przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny - 260 szt., - montaż opraw oświetleniowych - 54 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - przedmiary robót, - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść do dnia 02.11.2009 r. do godz.11:00. Wysokość wadium wynosi 5 977,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt siedem PLN, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do ofert. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: a) wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty, b) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r., nr 87, poz. 605 ze zm.), - niniejszej SIWZ. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dotyczy podmiotów zbiorowych; 7. wykaz co najmniej dwóch robót, o wartości 180 tys.(brutto) każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (referencje)- załącznik nr 3 do SIWZ; 8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do SIWZ; 9. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4.8 SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 10. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane - załącznik nr 4 do SIWZ; 11. informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem nazw (firm, osób fizycznych) proponowanych podwykonawców - załącznik nr 4 do SIWZ; 12. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawca wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp; 13. Wykaz osób, sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, z którymi można kontaktować się w celu uzyskania ewentualnych wyjaśnień; 14. potwierdzenie wniesienia wadium - w oryginale (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć kserokopię przelewu wyznaczonej kwoty); 15. projekt umowy podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 6 do SIWZ; 16. kosztorys ofertowy - zawierający wykaz materiałów i urządzeń wraz z cenami. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 3-6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszalin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach