Przetargi.pl
znak postępowania: ZZP-82/09 II ETAP MODERNIZACJI KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA OLEJOWO-GAZOWĄ W CENTRUM ONKOLOGII-INSTYTUT IM. MARII SKŁODOWSKIEJ -CURIE W WARSZAWIE

Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 02-326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155/115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8833512, 8833552 , fax. 022 8833513, 8833552
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
    Al. Jerozolimskie 155/115 155/115
    02-326 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8833512, 8833552, fax. 022 8833513, 8833552
    REGON: 01070593900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    znak postępowania: ZZP-82/09 II ETAP MODERNIZACJI KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA OLEJOWO-GAZOWĄ W CENTRUM ONKOLOGII-INSTYTUT IM. MARII SKŁODOWSKIEJ -CURIE W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu modernizacji kotłowni węglowej na olejowo-gazową w Centrum Onkologii Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie przy ul. Roentgena 5 w Warszawie. Budynek kotłowni zlokalizowany jest w południowej części działki przy ul. Roentgena 5. Etap II modernizacji kotłowni zakłada: 1. Włączenie w układ technologiczny kotłowni dwóch zabudowanych kotłów parowych Vitomax 200 HS z palnikami gazowo - olejowymi: a) instalacja olejowa, b) instalacja odprowadzania spalin - system dwuścienny ze stali nierdzewnej o średnicy 610 mm, c) wewnętrzna instalacja pary i kondensatu z układem pomiarowym pary - przepływomierz wirowy DN 150 mm; 2. Wykonanie węzła cieplnego co., c.t. i c.w.u na potrzeby własne kotłowni; 3. Instalacja elektryczna i AKP i A dla II etapu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej (łącznie z przedmiarem) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (w skrócie STWiOR) , której wykaz stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz w Ogólnych warunkach umowy, które zostaną wprowadzone do umowy na roboty budowlane, które stanowią załącznik nr 1 do SIWZ Uwaga !!! Przedmiotowe zamówienie wykonane w II etapie musi współpracować z istniejącą kotłownią jako jednolity obiekt technologiczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium - 16 300,00 PLN ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: Jako gwarancję wykonania umowy Kupujący na czas trwania realizacji kontraktu będzie żądał od wykonawcy, którego ofertę wybrano, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny ofertowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym musi zawierać ( we właściwej formie ) : -oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz -wymagane (wskazane przez Zamawiającego) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. - Dz. U. Nr 87 poz. 605 oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym ww rozporządzenie - Dz. U. Nr 188 poz. 1155 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane). Sposób oceny wniosku : -ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. (z zastrzeżeniem 26 ust. 3 ustawy P.z.p.) oraz -potwierdzony oświadczeniem złożonym przez Wykonawcę czas obecności na rynku : za każdy rok - 1pkt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy P.z.p. oraz 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego ww rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p.) oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, a więc: 2.1.aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty muszą być zgodne z § 2 wyżej powołanego Rozporządzenia. 4.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23 ust. 2 ustawy P.z.p. ). a)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 3 ustawy P.z.p. ); 5.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 5.1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat zrealizowanych minimum 2 inwestycji, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w tym co najmniej jednej o wartości co najmniej 500 000,00 zł. Wykaz musi zawierać co najmniej: a)nazwę i adres odbiorcy zrealizowanych inwestycji, zawierającej robotę budowlaną, b)przeznaczenie budynku/budynków, których dotyczyła inwestycja, c)całkowitą wartość robót budowlanych (budynku/ budynków), których dotyczyła inwestycja, daty (dzień, miesiąc, rok) wykonania usług - data rozpoczęcia i data zakończenia, każda pozycja wykazu ma być uzupełniona dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi), potwierdzającymi istotą swojej treści należyte wykonanie. 5.2.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym przynajmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania w specjalnościach: a)konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz wskazać przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia winny być potwierdzone kopią właściwego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 5.3.Polisa o wartości minimum 300 000,00 PLN wykazująca, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej dotyczącej prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza, aby w przypadku nie włączenia polisy do wniosku - polisa opisana wyżej lub jej kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego wniosek bądź przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy polisy - została przedłożona Zamawiającemu po zakończeniu postępowania a przed zawarciem umowy Zamawiającego z wybranym Wykonawcą przedmiotu zamówienia. W takiej okoliczności (braku polisy we wniosku) wymagane jest włączenie do wniosku promesy-przyrzeczenia zawarcia umowy ubezpieczenia lub noty pokrycia (wystawionej przez ubezpieczyciela). Promesa lub nota pokrycia - mają zawierać wszystkie wyżej wymienione cechy, elementy ubezpieczenia tj. zawartości późniejszej polisy. Wykonawcy składają oryginał lub kserokopie dokumentu (dokumentów) potwierdzone (poświadczone) za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę,(osoby) uprawnioną(uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wszystkie ww dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach