Gmina Grzmiąca ogłasza przetarg
- Adres: 78-450 Grzmiąca, ul. 1 Maja 7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3736810 w. 67 , fax. 94 3736883
- Data zamieszczenia: 2014-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grzmiąca
ul. 1 Maja 7 7
78-450 Grzmiąca, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3736810 w. 67, fax. 94 3736883
REGON: 33092064700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grzmiaca.org.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej - PRZEDSZKOLE W SZKOLE - GMINA GRZMIĄCA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw związanych z modernizacją i doposażeniem dwóch oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Mieszałkach i Iwinie, w zakres których wchodzi m. in.: a) Dostosowanie pomieszczeń, b) Wyposażenie; zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) i umową, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2.1. Dostarczone wyposażenie i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.2. Wymagany okres gwarancji: a) CZĘŚĆ 1 - Dostosowanie pomieszczeń na okres 24 miesięcy od dnia odbioru, b) CZĘŚĆ 2 - Wyposażenie na okres 24 miesięcy od dnia odbioru. 2.3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest: a) Ośrodek Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwinie, Iwin 12, 78-451 Przeradz; b) Ośrodek Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Mieszałkach, ul. Szkolna 11, 78-450 Grzmiąca. 2.4. Miejsce dostawy poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazane zostało w Załączniku nr 6 do SIWZ. 2.5 Wykonawca dostarczy sprzęt i wyposażenie oraz dokona montażu wskazanych elementów zamówienia na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. UWAGA: Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należny rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 4. Podwykonawcy: 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom różnych części (zakresów) zamówienia w zależności od woli Wykonawców. Za prace podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za własne. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych części (zakresów) zamówienia. 4.2. W przypadku powierzenia podwykonawcom części (zakresów) zamówienia Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o takim zamiarze poprzez wskazanie w Formularzu oferty, (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 4.3. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam. 4.4. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.grzmiaca.org.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa osprzętu sanitarnego loco magazyn w nowo wybudowanym skrzydle Szpitala Zdunowo, związana z realizacją projektu RPO WZ pn.: Rozbudowa części środkowej budynku głównego wraz z dostosowaniem oddziałów chirurgicznych do wymogów fachowo-sanitarnych w Specjalistycznym Szpitalu im. prof. A. Sokołowskiego w Szczecinie - Zdunowie (nr sprawy: 47/D/sanitarne/RPOWZ/2014)
Dodano: 2014-08-05 - Dostawa materiałów branży instalacyjnej sanitarnej
Dodano: 2013-08-02 - Dostawę materiałów instalacyjnych branży sanitarnej.
Dodano: 2011-06-14 - Dostawa materiałów branży instalacyjnej sanitarnej
Dodano: 2009-06-10