Przetargi.pl
Zmiany w otoczeniu i wyeksponowanie Mauzoleum płk Dionizego Czachowskiego

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2015-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiany w otoczeniu i wyeksponowanie Mauzoleum płk Dionizego Czachowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę nawierzchni Placu 72 Pułku Piechoty wraz z otoczeniem Mauzoleum płk. Dionizego Czachowskiego w Radomiu (I etap prac). Teren, na którym planowane są roboty, znajduje się w obszarze zabytkowego układu architektoniczno-urbanistycznego miasta Radomia wpisanego do rejestru zabytków w dniu 14.09.1989r pod nr rejestru 410/A/89. Obszar robót do realizacji w ramach I etapu, tj. robót składających się na przedmiot zamówienia został określony pomocniczo na załączniku graficznym Plansza pomocnicza z oznaczeniem zakresu robót I etapu linią koloru zielonego. Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje: - prac związanych z urządzeniem zieleni, poza renowacją trawników uszkodzonych w trakcie realizacji robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, - prac konserwatorskich pomnika, poza pracami konserwatorskimi schodów granitowych przy pomniku, - przebudowy nawierzchni chodników oznaczonych kolorem zielonym i literami a i d na planszy pomocniczej z oznaczeniem zakresu robót I etapu. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przebudowę nawierzchni placu i ciągów pieszych z kostki betonowej wibroprasowanej 10x20cm w kolorze szarym typu Holland grub. 6cm oraz z płyt z piaskowca odmiany Kopulak o wym. 30x60x6cm (nawierzchnia oznaczona na rysunku Plansza pomocnicza ... kolorem szarym i czerwonym, wraz ze schodami S2, S3, S4 i S5 i murkami oporowymi (bez odcinków chodników oznaczonych kolorem zielonym i literami a i d na planszy pomocniczej z oznaczeniem zakresu robót I etapu); 2) wykonanie napraw konserwatorskich schodów granitowych wokół pomnika, oznaczonych na planszy pomocniczej jako S1, w oparciu o Program Prac Konserwatorskich; 3) dostawę i montaż 3-ch projektorów podświetlenia Mauzoleum; 4) dostawę i montaż elementów małej architektury, w tym ławki z oparciem - 32 szt., kosze na śmieci - 23 szt., stojaki rowerowe - 4 szt.; 5) prace naprawcze zniszczonych trawników, w tym rozścielenie dowiezionej warstwy ziemi urodzajnej i zasianie trawy; 6) inne prace, tj. przygotowawcze, zabezpieczające, demontaż istniejących elementów małej architektury, murków oporowych, rozbiórka istniejących nawierzchni itp. Uwaga! - Zamawiający wymaga aby w miejscach przewidzianych w projekcie jako alternatywny materiał do budowy nawierzchni i schodów koloru czerwonego, zastosować piaskowiec odmiany Kopulak; wymagania dotyczące tego wyrobu zawarto w dokumentacji projektowej w części warunki równoważności dot. nawierzchni - Nawiązanie do istniejącego układu komunikacyjnego należy wykonać w sposób zapewniający bezpieczeństwo pieszym poprzez niezbędną ingerencję (przebudowę) fragmentów nie objętych realizacją w ramach I etapu budowy; - Zdemontowane elementy małej architektury stanowią własność Zamawiającego i zostaną przetransportowane przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego zlokalizowane na terenie miasta Radomia. - Pozostały pozyskany z demontażu i rozbiórki materiał Wykonawca zagospodarowuje we własnym zakresie, co winien uwzględnić w cenie oferty. - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu nadmiaru ziemi, odpadu. - w opinii Zamawiającego dla robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia należy zastosować stawkę podatku VAT w wysokości 23%. Zamawiający przypomina równocześnie, iż zgodnie z przepisami prawa ustalenie właściwej stawki podatku pozostaje po stronie Wykonawcy, a wskazana wyżej wysokość stawki, ma jedynie charakter pomocniczy. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna sporządzone są dla szerszego zakresu niż obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia. W ramach przedmiotowego zamówienia wiążące dla Wykonawcy są pozycje w/w dokumentów służące realizacji robót o których mowa w § 3 pkt 2.1 SIWZ oraz załącznikach do SIWZ: plansza pomocnicza, przedmiar robót (wskazują one zakres robót realizowanych w ramach niniejszego zamówienia). Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 7 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania; - pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych, - zarejestrowanie inwentaryzacji w MODGiK, opracowanie w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM; b) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; c) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: - zajęcie pasa drogowego; - związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; - innych - niezbędnych przy realizacji zadania; d) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, w tym m.in.: - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego; - oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy; - w przypadkach koniecznych utworzenie tymczasowych ciągów komunikacyjnych zapewniających bezpieczeństwo pieszym.; e) odtworzenie wszystkich obiektów, które ewentualnie muszą ulec rozebraniu w trakcie realizacji zadania; f) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, a także niwelacja i ukształtowanie terenu wraz z rozścieleniem dowiezionej warstwy ziemi urodzajnej i obsianiem trawą; g) przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego - zlecenie wykonania badań i sprawdzeń. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 8.000,00 (słownie: osiem tysięcy i 00/100) złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach