Przetargi.pl
Zmiany planu zagospodarowania przestrzennego gminy Krasnobród i zmiany planu zagospodarowania przestrzennego miasta Krasnobród.

Gmina Krasnobród ogłasza przetarg

  • Adres: 22-440 Krasnobród, ul. 3 Maja 36
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 660 7691 , fax. 0-84 660 7692
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnobród
    ul. 3 Maja 36 36
    22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
    tel. 0-84 660 7691, fax. 0-84 660 7692
    REGON: 95036870100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiany planu zagospodarowania przestrzennego gminy Krasnobród i zmiany planu zagospodarowania przestrzennego miasta Krasnobród.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pod nazwą: Cześć zamówienia nr 1. Zmiana planu zagospodarowania przestrzennego gminy Krasnobród wynikająca z uchwał Rady Miejskiej w Krasnobrodzie :XIX/171/08, XXVII/220/09, XXVII/221/09, XXXIII/275/09, XXXIV/281/09 , XXXV/291/09, o przystąpieniu do sporządzenia zmian w planie zagospodarowania gminy Krasnobród podjętych na podstawie ustawy o planowaniu przestrzennym. Cześć Zamówienia nr 2. Zmiana planu zagospodarowania przestrzennego miasta Krasnobród wynikająca z uchwał Rady Miejskiej w Krasnobrodzie: Nr. XXVII/222/09 i XXX/257/09, XXXIV/280/09, XXXIII/276/09, XXXV/292/09 o przystąpieniu do sporządzenia zmian w planie zagospodarowania miasta Krasnobród podjętych na podstawie ustawy o planowaniu przestrzennym. Dokumentacja projektowa składać się ma z części graficznej to jest mapy projektowanych obszarów w skali 1:1000 z określeniem funkcji terenu, i części opisowej określającej między innymi symbolikę planu , uwarunkowania wynikające z prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych i innych uwarunkowań i uzgodnień . Dokumenty powyższe będą stanowić załącznik do Uchwał Rady Miejskiej o wprowadzonych zmianach w planach zagospodarowania , podjętych w oparciu o ustawę o planowaniu przestrzennym i ustawie o samorządzie gminnym. Dokumentacja projektowa, po uzgodnieniu z wszystkimi kompetentnymi jednostkami zostanie przekazana Zamawiającemu w 4 egz. Część graficzna i 4 egz. Część opisowa oraz w wersji elektronicznej. Wraz z dokumentacją wykonawca przedłożyć ma projekt uchwał o zmianach w planie zagospodarowania miasta i gminy. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia Przedmiot zamówienia nie obejmuje fazy przedprojektowej tj. - przygotowanie analiz, - przygotowania projektów uchwał do przystąpieniu do opracowania zmian, - przygotowania niezbędnych materiałów mapowych, - ustalenia zakresu prac planistycznych, W fazie projektowej nie zleca się czynności dodatkowych jedynie czynności ustawowe, projektowe i wszystkie wymagane uzgodnienia. W fazie końcowej czynności związane z przekazaniem dokumentacji projektowej organom nadzoru, innym organom oraz publikacji Zamawiający wykona we własnym zakresie. Wykonawca dostawy nie będzie zobowiązany do wykonania tych czynności. Koszt wykonania tych czynności leży po stronie Zamawiającego. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania: - wszystkich czynności projektowych, - uzgodnienia projektu planu z instytucjami - dokumentacji z wyłączenia z produkcji rolnej i leśnej - wyłożenia projektu wraz prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu - rozpatrzenia uwag do projektu - przygotowania listy nie uwzględnionych uwag - wprowadzenia zmian do planu - przedstawienia projektu planu Radzie Miejskiej w Krasnobrodzie - ustalenia renty planistycznej - przygotowania dokumentacji graficznej i opisowej - przygotowania projektów uchwał
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie przeprowadzona systemem zero-jedynkowym metodą (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: Dokumentu stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wykonawca spełni warunek jeśli przedłoży dokument stwierdzający przyznanie uprawnień projektowych (planistycznych) uprawniających do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca załącza również kserokopię aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzoną za zgodność z oryginałem wystawioną na osobę, która będzie pełniła funkcje projektowe przy realizacji zamówienia - zaświadczenie o przynależności do izby urbanistów. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Wykonawca obowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych ma zostać złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach