Przetargi.pl
ZMIANY NR 2 STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY MNIÓW w obrębie sołectw sołectw: Pieradła, Zaborowice, Baran, Serbinów, Rogowice

Urząd Gminy w Mniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-080 Mniów, ul. Centralna 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 41 3737002 , fax. +48 41 3737004
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Mniowie
    ul. Centralna 9 9
    26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 41 3737002, fax. +48 41 3737004
    REGON: 00054988400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZMIANY NR 2 STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY MNIÓW w obrębie sołectw sołectw: Pieradła, Zaborowice, Baran, Serbinów, Rogowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1.Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie zmiany nr 2 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mniów w obrębie sołectw: Pieradła, Zaborowice, Baran, Serbinów, Rogowice wraz z przygotowaniem materiałów wyjściowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 2.Podstawa opracowania: Uchwała Nr 46/XLVI/09 Rady Gminy w Mniowie z dnia 21 października 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Nr 2 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mniów. 3.Obszar i granice opracowania: w granicach sołectw Pieradła, Zaborowice, Baran, Serbinów, Rogowice. Powierzchnia obszaru wynosi 31,02 km?. 4.Przedmiot opracowania winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu zmiany nr 2 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), Uchwałą Nr 46/XLVI/09 Rady Gminy w Mniowie z dnia 21 października 2009 r., stanowiącą załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji, a także powinien uwzględniać wnioski i uwagi przekazane przez Zamawiającego. 5.Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowania merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism zgodnie z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Nie obejmuje wysyłania korespondencji. 6.Zmiana Nr 2 Studium winna być wykonana również w technice elektronicznej (rysunki w formatach jpg. oraz tiff, a uchwała w formacie XML) i przekazane na nośnikach elektronicznych. 7.Wykonanie prac przewiduje się etapami. 8.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: opracowali w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 projektów zmiany studium lub opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wykonawcy, którzy dysponują zespołem (z wyłączeniem głównego projektanta), zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin, wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką Studium, w tym specjalistów w dziedzinie: komunikacji, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej, którzy będą wykonywać zamówienie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres prac dokonana będzie w etapach zgodnie z umową i harmonogramem: 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w rozdz. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; /w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym/: 3/ Wykaz wykonanych opracowań przez oferenta w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 projektów zmiany studium lub opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4; Dokumenty potwierdzające jakość wykonania w/w zamówień (opinie, referencje zamawiających) należy załączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem . 4/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, potwierdzających niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy załączyć kserokopie uprawnień projektowych członków zespołu posiadających uprawnienia i kserokopie zrzeszenia we właściwych izbach samorządów zawodowych. 2. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo dla podmiotu wiodącego - lidera pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w pkt VI.1 ppkt 1), 2), które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę każdego wykonawcy. Uwaga: Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja Nr 87, poz. 605) i Dz. U. Z 22 października 2008r. Nr 188, poz. 1155 - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 16 października 2008r., zmieniające ww. rozporządzenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną