Przetargi.pl
Zmiany napięcia zasilania w energię elektryczną z 6 kV na 15 kV budynków Politechniki Łódzkiej, zlokalizowanych na terenie pomiędzy ulicami Żeromskiego, Żwirki, Wólczańską i Radwańską w Łodzi etap 1. Prace obejmują: - Układanie kabli SN w wykopach, - układanie kabli NN w wykopach, - prace budowlane w stacjach transformatorowych, - wyposażenie stacji transformatorowych.

Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 631 20 11 , fax. 042 631 20 28
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne
    ul. Żeromskiego 116 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 631 20 11, fax. 042 631 20 28
    REGON: 00000158300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiany napięcia zasilania w energię elektryczną z 6 kV na 15 kV budynków Politechniki Łódzkiej, zlokalizowanych na terenie pomiędzy ulicami Żeromskiego, Żwirki, Wólczańską i Radwańską w Łodzi etap 1. Prace obejmują: - Układanie kabli SN w wykopach, - układanie kabli NN w wykopach, - prace budowlane w stacjach transformatorowych, - wyposażenie stacji transformatorowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zmiany napięcia zasilania w energię elektryczną z 6 kV na 15 kV budynków Politechniki Łódzkiej, zlokalizowanych na terenie pomiędzy ulicami Żeromskiego, Żwirki, Wólczańską i Radwańską w Łodzi etap 1. Prace obejmują: - Układanie kabli SN w wykopach, - układanie kabli NN w wykopach, - prace budowlane w stacjach transformatorowych, - wyposażenie stacji transformatorowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający oczekuje wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wyboru spośród Wykonawców, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2.Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 2.1., 2.2., 2.3. 2.1 Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.1. i 1.4. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: 2.1.1 Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - pkt 8) ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i/lub 2.1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający oczekuje złożenia dokumentów określonych w pkt. 2.1 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.2. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: 2.2.1 Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający oczekuje złożenia dokumentu określonego w pkt. 2.2.1 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2.2 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie w okresie od 1.06.2004r. do 31.05.2009r. dwóch robot o wartości min. 1.000.000,00PLN (jeden milion) brutto każda z robót. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza wartość zrealizowanych dwóch robót budowlanych na min. 1.000.000,00 PLN każda z robót, przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Kr= Gdzie IRb - ilość robót o podobnym charakterze (powyżej 2) o wartości powyżej 1.000.000,00 PLN (brutto) badanej oferty IRm - ilość robót o podobnym charakterze (powyżej 2) o wartości powyżej 1.000.000,00 PLN (brutto) najwyższa spośród ofert spełniających warunki 2.2.3 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zatrudnia min. 10 osób na umowę o pracę, wraz z pracownikami wskazanymi w pkt. 2.2.4. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza łączne zatrudnienie 10 osób przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Kp= Gdzie IPb - ilość pracowników zatrudnionych na cały etat badanej oferty IPm- ilość pracowników zatrudnionych na cały etat najwyższa spośród ofert spełniających warunki W przypadku zgłoszenia się większej ilości Wykonawców niż określona w pkt IV ogłoszenia tj. więcej niż pięciu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców którzy uzyskają najwyższą ocenę punktową wg niżej podanego wzoru: Ogólna punktacja K=Kr+Kp 2.2.4 Dokument/dokumenty osoby/osób (wskazanych w pkt. 2.2.3) posiadających uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 06. 83.578 z późn. zm.) 2.2.5 Dokument osoby, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub potwierdzenie członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego. 2.2.6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.500.000,00PLN. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia polisy na min. 1.500.000,00 PLN łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2.7 Wykonawca przedstawi Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę min 1.000.000,00PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 1.000.000,00PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza łączną kwotę posiadanych środków lub zdolność finansową na min. 1.000.000,00 PLN przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - pkt 8) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i/lub 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający oczekuje złożenia dokumentów określonych w pkt. 1-6 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie w okresie od 1.06.2004r. do 31.05.2009r. dwóch robót o wartości min. 1.000.000,00 PLN (jeden milion) brutto każda z robót. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza wartość zrealizowanych dwóch robót budowlanych na min. 1.000.000,00 PLN każda z robót przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, min. 10 osób zatrudnionych na umowę o pracę, wraz z pracownikami wskazanymi poniżej w pkt. 9. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza łączne zatrudnienie 10 osób przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 9.Dokument osoby/osób, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej i instalacji elektrycznych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.06.83.578 z późn. zm.), któremu Wykonawca powierzy funkcję Kierownika budowy. 10.Dokument potwierdzający przynależność kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub potwierdzenie członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego. 11.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 1.500.000,00PLN. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia polisy na min. 1.500.000,00 PLN łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 12.Wykonawca przedstawi Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę min 1.000.000,00PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 1.000.000,00PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza łączną kwotę posiadanych środków lub zdolność finansową na min. 1.000.000,00PLN przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach