Przetargi.pl
ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU W REJONIE ULIC OKRZEI, KOŚCIUSZKI I BOŃCZYKA W TARNOWSKICH GÓRACH

Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3809006, 3809031 , fax. (032) 380 90 18
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Towarowa 1 1
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. (032) 3809006, 3809031, fax. (032) 380 90 18
    REGON: 27215700900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem gmin.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU W REJONIE ULIC OKRZEI, KOŚCIUSZKI I BOŃCZYKA W TARNOWSKICH GÓRACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych mieszkańców, przebudowy istniejącego układu drogowego drogi wewnętrznej oraz uporządkowanie istniejącego zagospodarowania w obrębie kwartału zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej wyznaczonego przez ulice Tadeusz Kościuszki, Norberta Bończyka, Wojska Polskiego, Stefana Okrzei oraz wykonanie niezbędnej infrastruktury towarzyszącej. Parking przeznaczony jest dla mieszkańców otaczających go budynków wielorodzinnych. Obecnie ze względu na brak uporządkowania istniejącego zagospodarowania, parkowanie odbywa się chaotycznie i stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa mieszkańców. Dla przedmiotowej inwestycji uzyskano odstępstwo od wymaganych przepisami odległości od okien pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi. W ramach projektowanego zagospodarowania przewidziane są 3 zespoły miejsc postojowych: - zespół nr 1 - 33 miejsca postojowe w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej - północna część działki budowlanej, - zespół nr 2 - 5 miejsc postojowych - środkowa część działki budowlanej, - zespół nr 3 - 22 miejsca postojowe - południowa część działki budowlanej. W ramach projektu oprócz budowy parkingu przewidziano wykonanie: - przebudowy drogi wewnętrznej oraz zjazdów z ulicy N. Bończyka i S. Okrzei, - wykonanie dojść i chodników, - kanalizacji deszczowej dla parkingu i przyłączenie jej do istniejącej sieci kanalizacyjnej, - uporządkowanie i zabezpieczenie istniejącej instalacji elektrycznej, - przesunięcie placyków gospodarczych (4 place gospodarcze z wydzielonymi miejscami na kontenery o poj. 1100 litrów), - wykonanie przejść rurowych SRS dla przyszłych potrzeb Zamawiającego pod instalację teletechniczną, która nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, - uporządkowanie zieleni przez nowe nasadzenia zgodnie z projektem zieleni (szczegółowy opis w załączniku nr 5 do niniejszej siwz), - wykonanie urządzeń małej architektury takich jak ławki, stoliki do gry w szachy i klomby kwitowe(szczegółowy opis w załączniku nr 5 do niniejszej siwz). W ramach inwestycji zostaną zlikwidowane istniejące wyłazy do schronów. Inwestycja obejmuje również likwidację istniejących schodów terenowych, śmietników (nowe zostaną zlokalizowane w innych miejscach). Część zieleni w obszarze opracowania przewidziana jest do wycinki. Zakres robót: - przebudowa drogi wewnętrznej poprzez jej poszerzenie i zmianę geometrii zjazdów na drogi publiczne - budowa 3 zespołów miejsc postojowych dla samochodów osobowych na 60 stanowisk łącznie - budowa jezdni manewrowych dla parkingów - wykonanie chodników i dojść do budynków oraz elementów zabezpieczających (umocnienie itp.) - bilans powierzchni utwardzonych będzie zbliżony do istniejącego. W stanie istniejącym są utwardzenia przed wejściami do budynków o dużej powierzchni wykorzystywane obecnie jako miejsca postojowe dla samochodów osobowych. Przebudowa głównej drogi dojazdowej będzie polegała na jej poszerzeniu z 3,1 m do 5,5 m, wymianie istniejącej nawierzchni jezdni bez istotnej zmiany jej geometrii oraz układu wysokościowego. Chodnik zostanie odsunięty od drogi. Zastosowana zostanie jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej. Jezdnia będzie miała szerokość 5,5 m i spadek jednostronny 2%. Przebudowa wykonana zostanie na odcinku 95,8 m. W układzie wysokościowym projektowana niweleta jezdni przebiegać będzie w sposób zbliżony do stanu istniejącego, z niewielkimi odchyleniami, a spadki podłużne zawierać się będą w przedziale 0,9-1,26%. Zastosowane zostaną łuki o promieniu R=600-2000m. Wzdłuż przebudowywanego odcinka wymianie poddane zostaną wszystkie krawężniki. Nowo budowane krawężniki będą wyniesione na 4-10 cm w stosunku do rzędnej krawędzi jezdni. W miejscach zjazdów krawężnik najazdowy zostanie obniżony do 4 cm. Przewidziano budowę 4 wpustów. Wzdłuż jezdni wykonane zostaną cztery zjazdy, dwa do parkingu po północnej stronie oraz dwa do parkingu po południowej stronie kwartału zabudowy. W celu zapewnienia komunikacji pieszej, przewidziano: - Przebudowę istniejących dojść do budynków przy ul. Okrzei 30, 30a, 30b oraz ulicy Bończyka 24, 24a, 24b będących w złym stanie technicznym, - Budowę dojść do parkingów i placyków gospodarczych, - Budowę nowego ciągu pieszego wzdłuż głównej drogi wewnętrznej pomiędzy ulicami Bończyka i Okrzei, - Chodniki będą miały szerokość 3,00 m, dojścia do parkingów odpowiednio 3,5 m, 2 m, 1,5 m. Z głównej drogi wewnętrznej zaprojektowano wykonanie 5 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych z czego jedno dla osoby niepełnosprawnej. Stanowiska będą służyć do parkowania prostopadłego. Stanowiska zwykłe będą miały wymiar 2,5x5m. Stanowisko dla osób niepełnosprawnej będzie miało wymiar 3,6x5,0m. Wjazd na stanowiska będzie się odbywał na obniżonym do 4cm krawężniku najazdowym (15x22cm). Szerokość jezdni manewrowej w obrębie parkingu zawiera się w przedziale 4,75-6,00m. Spadek nawierzchni jezdni będzie jednostronny 2,0%. W układzie podłużnym, spadek niwelety jezdni zawiera się w przedziale 0,63-2,24%. Na terenie parkingu zastosowano wyokrąglenia łukami R=3-8m. Wjazd i wyjazd z parkingu będzie wyokrąglony łukami R=6m. Stanowiska parkingowe zostaną wyniesione na 4cm (przy zastosowaniu obniżonego krawężnika 15x22cm) w stosunku do projektowanej rzędnej jezdni manewrowej. Wjazd i wyjazd z parkingu również będzie odbywał się na obniżonym do 4cm krawężniku. Jezdnia manewrowa będzie wykonana z kostki koloru szarego, natomiast stanowiska postojowe wykonane zostaną z płyt ażurowych gr 10cm. Kolorystyka kostki przyjęta zostanie na etapie projektu wykonawczego. Na parkingach obowiązywać będzie jednokierunkowa organizacja ruchu. Część miejsc postojowych wyposażona zostanie w blokady parkingowe zapewniające możliwość korzystania wyłącznie mieszkańcom otaczających budynków. Odwodnienie zjazdu zapewnione zostanie powierzchniowo przy pomocy spadków podłużnych i poprzecznych do wpustów ulicznych i dalej do kanalizacji deszczowej. W ramach projektu zaprojektowano 14 wpustów ulicznych odprowadzających wodę deszczową do systemów kanalizacji deszczowej. W celu obniżenia zwierciadła wody gruntowej i odwodnienia wgłębnego nawierzchni zdecydowano się zastosować dreny francuskie wykonane z tłucznia lub żwiru płukanego o uziarnieniu 31,5 / 63mm otoczonych geowłókniną filtrującą. Odprowadzenie drenów nastąpi do wpustów. Spadek podłużny drenów będzie zgodny ze spadkiem nawierzchni, lecz nie mniejszy niż 0,5%. W razie wystąpienia miejsca gdzie spadek nawierzchni będzie mniejszy niż 0,5% (okolice placów manewrowych oraz miejsca zmiany przekroju poprzecznego), należy zastosować spadek 0,5% w kierunku najbliższego wpustu. W przypadku kolizji drenu z projektowaną lub istniejącą siecią uzbrojenia podziemnego, należy zapewnić minimum 15cm prześwitu drenu. W tym celu należy zmienić poziom przebiegu drenu, lub jego spadek jednak przy zachowaniu warunku minimalnego spadku drenu 0,5% oraz przebiegu i włączeniu drenu do wpustu poniżej głębokości przemarzania. Dane techniczno-użytkowe. Planowana inwestycja obejmuje swym zakresem działki nr 4999/124, 5002/127, 4072/127, 4070/124, 3757/124. a) powierzchnie dróg, parkingów, placów i chodników 3.530,00 m2 w tym: - Proj. nawierzchnia jezdni manewrowej parkingów i dróg wewnętrznych, z kostki betonowej gr 8cm - 2101,00 m2 - Proj. nawierzchnia miejsc postojowych z płyt ażurowych - 820,00 m2 (powierzchnia przepuszczalna) - Proj. nawierzchnia chodników z kostki betonowej gr 8cm - 1.190,00 m2 b)powierzchnia zieleni 4.121,00 m2 Całość powierzchni terenu objętej opracowaniem to 8.232,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 42.800,00 zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące dwieście złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23.03.2015 r. do godz. 1000 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn.zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego - ING Bank Śląski o/Tarnowskie Góry. 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem (Wadium - zmiana zagospodarowania terenu - Tarnowskie Góry). Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie, omyłki, o której mowa w art 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach