Przetargi.pl
Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pawłów z wyłączeniem sołectwa Szerzawy

Gmina Pawłów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-225 Pawłów, Pawłów 56a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2721670 , fax. 041 2721679
  • Data zamieszczenia: 2010-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pawłów
    Pawłów 56a
    27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2721670, fax. 041 2721679
    REGON: 29101058200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-pawlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pawłów z wyłączeniem sołectwa Szerzawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres opracowania: ETAP I - OPRACOWANIA WSTĘPNE A. Analiza materiałów wejściowych do opracowania, w tym m.in.: - obowiązującego dokumentu Zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pawłów (uchwalonego Uchwałą Nr X/104/99 Rady Gminy w Pawłowie z dnia 24 czerwca 1999 r. B. Ocena kompletności pod względem merytorycznym oraz aktualności, materiałów dla potrzeb sporządzanego opracowania, w formie tekstowej (w tym w szczególności opracowania ekofizjograficznego), wykonanie niezbędnych materiałów na potrzeby projektu zmiany studium, w formie tekstowej i rysunkowej. C. Analiza wniosków do zmiany studium, odpowiedzi na zawiadomienia i propozycje ich rozpatrzenia: - część tekstowa - zestawienie tabelaryczne, propozycje rozpatrzenia, uzasadnienia do propozycji rozpatrzenia i rozstrzygnięcia Wójta, - część rysunkowa - rysunek przedstawiający rozmieszczenie terenów, co dla których wniesione zostały wnioski. D. Podsumowanie wszystkich wykonanych analiz i ocen - sentencjonalne przedstawienie wniosków wynikających z analiz, oraz możliwości i ograniczeń w zagospodarowaniu, w odpowiedniej formie. ETAP II - PROJEKT ZMIANY STUDIUM A. Projekt zmiany studium: Część tekstowa zmiany studium: 1) uwarunkowania, 2) ustalenia, określające kierunki zagospodarowania przestrzennego gminy z wyłączeniem sołectwa Szerzawy, 3) uzasadnienie zawierające objaśnienia przyjętych rozwiązań, Część rysunkową zmiany studium dostosowaną do formy graficznej obowiązującego dokumentu: 1) rysunek nr 1 w skali 1 : 10000 -Kierunki przekształceń struktury przestrzennej, 2) rysunku nr 2 w skali 1 : 10000 - Kierunki ochrony i rewaloryzacji krajobrazu 3) rysunku nr 3 w skali 1 : 10000 - Uwarunkowania rozwoju B. Ocena oddziaływania na środowisko - zawartość wynikająca z obowiązujących przepisów. C. Analiza uzgodnień i opinii uzyskanych do projektu zmiany studium, w formie tekstowej - zestawienie w tabelaryczne, zawierające propozycje rozpatrzenia wraz z uzasadnieniami. D. Projekt zmiany studium do wyłożenia do publicznego wglądu w formie ujednoliconej: Ujednolicona część tekstowa obowiązującego dokumentu i zmiany studium, z wyróżnieniem projektowanej zmiany: 1) uwarunkowania, 2) ustalenia, określające kierunki zagospodarowania przestrzennego gminy z wyłączeniem sołectwa Szerzawy. 3) uzasadnienie zawierające objaśnienia przyjętych rozwiązań zmiany studium, 4) syntezę ustaleń projektu zmiany studium. Ujednolicona część rysunkowa obowiązującego dokumentu i zmiany studium, z wyróżnieniem projektowanej zmiany: 1) rysunek nr 1 w skali 1 : 10000 -Kierunki przekształceń struktury przestrzennej, 2) rysunku nr 2 w skali 1 : 10000 - Kierunki ochrony i rewaloryzacji krajobrazu 3) rysunku nr 3 w skali 1 : 10000 - Uwarunkowania rozwoju Projekt uchwały zatwierdzającej zmianę studium. ETAP III A. Analiza uwag do projektu zmiany studium: - część tekstowa - zestawienie tabelaryczne, propozycje rozpatrzenia, uzasadnienia do propozycji rozpatrzenia i rozstrzygnięcia wójta, - część rysunkowa - rysunek przedstawiający rozmieszczenie terenów, których uwagi dotyczą. B. Projekt zmiany studium (część tekstowa i rysunkowa) po uwzględnieniu uwag, po ponownych uzgodnieniach w zależności od potrzeb, do ponownego wyłożenia, lub do uchwalenia w wersji ujednoliconej. C. Dokumentacja formalno - prawna procesu sporządzania zmiany studium. CZYNNOŚCI I PRACE PROCEDURALNE DO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ ORAZ PRACE DODATKOWE 1. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia wniosków zgłoszonych do projektu zmiany studium oraz uwag i wniosków zgłoszonych w postępowaniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 2. Prezentacje (wersji elektronicznej) koncepcji i projektu zmiany studium władzom gminy (Wójtowi, komisjom rady). 3. Opracowanie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z uwzględnieniem uwag władz gminy. 4. W ramach opiniowania projektu zmiany studium - prezentacja projektu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 5. Wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień oraz rozpatrzenia uwag. 6. Ponowne uzgadnianie projektu zmiany studium i wprowadzenie zmian do projektu wynikających z ponownych uzgodnień i opiniowania. 7. Udział w dyskusji publicznej. 10. Pisemne uzasadnienie zawierające informacje o udziale społeczeństwa w postępowaniu oraz o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa, na podstawie art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). 11.Pisemne podsumowanie zawierające uzasadnienie wyboru przyjętego dokumentu, sporządzone na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). 12. Przygotowanie projektu zmiany studium do uchwalenia, prezentacja na sesji rady i wyjaśnienia komisjom rady przed sesją. 14. Sporządzenie wykazu dokumentów formalno - prawnych i innych wykazów wynikających z obowiązujących przepisów. 15. Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej. ILOŚĆ EGZEMPLARZY 1.Na poszczególnych etapach realizacji umowy wszystkie opracowania i materiały przekazywane będą przez Wykonawcę w 2egz. w wersji analogowej (rysunki w wersji kolorowej) 2. Każda zaakceptowana wersja opracowania lub jego części przekazywana będzie w postaci elektronicznej. 3. Zmiana studium w wersji uchwalonej przekazany zostanie w: 6 egz. rysunku w wersji kolorowej, 1 egz. rysunku w wersji czarno-białej, 1 egz. na płycie CD, 1 egz. (rysunki analiz, rysunki zmiany studium, rysunki prognozy) na płycie CD w programie Corel photo paint. UWAGA: Rysunki zmiany studium, rysunek prognozy winny zostać przekazane Zamawiającemu z zastosowaniem uzgodnionego rozwarstwienia w formacie programu Corel photo paint. Rysunki i materiały kierowane do opiniowania i uzgodnień, do prezentacji powinny zostać przekazane w formatach powszechnie dostępnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742510003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-pawlow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach