Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową istniejących pomieszczeń w budynku poradni hepatologicznej dla potrzeb poradni pulmonologii i ftyzjatrii przy ul. Zjednoczenia 10 w Chorzowie.

Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Zjednoczenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2413255-59 , fax. 322 414 733
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
    ul. Zjednoczenia 10
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2413255-59, fax. 322 414 733
    REGON: 27150339500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową istniejących pomieszczeń w budynku poradni hepatologicznej dla potrzeb poradni pulmonologii i ftyzjatrii przy ul. Zjednoczenia 10 w Chorzowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową istniejących pomieszczeń w budynku poradni hepatologicznej dla potrzeb poradni pulmonologii i ftyzjatrii przy ul. Zjednoczenia 10 w Chorzowie. Szczegółowy opis zamówienia zawierają przedmiary robót - zał. nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - zał. nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach