Przetargi.pl
"Zmiana sposobu użytkowania wraz z niezbędną przebudową istniejących warsztatów mechanicznych na warsztaty gastronomiczne znajdujące się w budynku Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim przy ulicy Odrodzenia 8"

Powiat Golubsko-Dobrzyński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac 1000-lecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 683 53 80/81, , fax. 56 475 61 11
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Golubsko-Dobrzyński
    Plac 1000-lecia 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 683 53 80/81, , fax. 56 475 61 11
    REGON: 87111855000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zmiana sposobu użytkowania wraz z niezbędną przebudową istniejących warsztatów mechanicznych na warsztaty gastronomiczne znajdujące się w budynku Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim przy ulicy Odrodzenia 8"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania wraz z niezbędną przebudową istniejących warsztatów mechanicznych na warsztaty gastronomiczne znajdujące się w budynku Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim przy ul. Odrodzenia 8 na potrzeby prowadzenia zajęć w grupach około 10 osób w każdej pracowni + nauczyciel. Uczniowie w ramach prowadzonych zajęć zdobędą kwalifikacje w zawodzie kucharz, technik żywienia i usług gastronomicznych. W zakres realizacji zadania wchodzi wydzielenie poszczególnych pomieszczeń w istniejącym budynku Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim, umożliwiających funkcjonalną niezależność od reszty budynku szkoły. W skład planowanych pomieszczeń wchodzą: - komunikacja, - WC przystosowana dla osób niepełnosprawnych oraz kolejna w pobliżu pracowni obsługi klienta, - szatnia, - dwa magazyny, - sala zajęć nauki gotowania ze stanowiskami roboczymi, - zmywalnia, - pomieszczenie porządkowe, - sala / pracownia nauki obsługi klienta. Inwestycja dotyczy między innymi części pomieszczeń na parterze budynku użyteczności publicznej, po dawnych salach warsztatów mechanicznych tj. salach 1/14, 1/15, 1/16, 1/17, dokładnie w zachodnim skrzydle budynku. Przeprowadzony remont i dostosowanie części obiektu na warsztaty gastronomiczne pozwoli w pełni wykorzystać możliwości przestrzenne, oraz pozwoli dostosować do nowo nadanej funkcji, która na ten moment wymaga nakładów finansowych celem nadania jej niezbędnej estetyki i funkcjonalności przede wszystkim w zakresie higieniczno - sanitarnym. Zakres robót obejmuje w szczególności: - prace rozbiórkowe; - roboty murowe; - dach – uzupełnienia przejść instalacyjnych; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - elewacje; - podkonstrukcja pod centralę wentylacyjną; - roboty wykończeniowe; - wyposażenie łazienek i WC; - podjazd dla osób niepełnosprawnych; - wymiana/przebudowa instalacji C.O. i C.W.U.; - wymiana/przebudowa instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 8 do SIWZ tj. Dokumentacji technicznej: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar. Zamawiający przewiduje możliwość fakturowania częściowego na zasadach i z zastrzeżeniem procedur wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający określa następujące wymagania dotyczące zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poź.zm.) : Wszystkie osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia świadczące roboty budowlane lub usługi, poza wymienionymi poniżej muszą być zatrudnione na umowę o pracę. W przypadku osób fizycznych, które są Wykonawcą lub podwykonawcą zamówienia i osobiście będą wykonywały określone czynności wchodzące w zakres zamówienia, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie obowiązuje. Na umowę o pracę nie muszą być zatrudnione osoby: - wykonujące czynności związane z obsługą geodezyjną; - osoby pełniące funkcję kierownika budowy oraz kierownika robót; - dostawy materiałów budowlanych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia, poza wskazanymi powyżej będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę jak i podwykonawcę. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Uprawnienia i sankcje, o których mowa powyżej określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ w którym określono, także sposób realizacji zamówienia. Ponadto Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót, z uwagi na fakt, że rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o cenę ryczałtową, mają jedynie charakter pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku określenia w specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 Pzp żąda wniesienia wadium: Wadium wynosi 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Wadium można wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Pzp. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, Wykonawca wpłaca je przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 67 9551 0002 0105 2126 2000 0015 w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim Oddział Zbójno. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądzu, Wykonawca winien kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem wpiąć do oferty, a oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Golubiu - Dobrzyniu, Plac 1000 – lecia 25, 87 – 400 Golub - Dobrzyń, pokój nr S4. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 7b odrzuca ofertę. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądzu, wadium musi zapewniać bezwarunkową, nieodwołalną płatność poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4 a oraz ust. 5 Pzp. Zamawiający zwraca wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1-2,4 Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4 a,5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach