Przetargi.pl
zmiana sposobu użytkowania szkoły na dom pomocy społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku podlegającego przebudowie

Starostwo Powiatowe w Bartoszycach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Grota-Roweckiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 762 17 20 , fax. 89 7625310
  • Data zamieszczenia: 2013-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach
    ul. Grota-Roweckiego 1 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 762 17 20, fax. 89 7625310
    REGON: 51075036700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zmiana sposobu użytkowania szkoły na dom pomocy społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku podlegającego przebudowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na dom pomocy społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu dz. Nr 4/1, obręb Kamińsk Gm. Górowo Iławeckie, 2) przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: a) przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i technologicznej oraz odprowadzenie wód opadowych z dachu budynku, b) instalacji wewnętrznych wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i technologicznej, centralnego ogrzewania z kotłownią gazową oraz wentylacji i instalacji solarnej, c) instalacji rozdzielczej zasilającej budynek w energię elektryczną oraz instalacji oświetlenia terenu, d) instalacji rozdzielczej i rozdzielnic, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji ochrony odgromowej, e) utwardzenia ciągów pieszych, miejsc postojowych, placów gospodarczych, dróg dojazdowych do windy zewnętrznej i klatki schodowej, f) dobudowy windy i klatki schodowej, g) docieplenia ścian i dachu, h) wymiany częściowej stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, i) izolacji i docieplenia ścian piwnic, j) systemu sygnalizacji pożaru, k) opracowanie dokumentacji wykonawczej w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik do decyzji o pozwoleniu na budowę oraz opracowanie dokumentacji projektowej powykonawczej, 3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - załącznikach nr 9.1 - 17.18 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznikach nr 18.1 - 18.5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiary robót - załączniki nr 19.1 - 19.7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) wymaganą dokumentację wykonawczą w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia oraz dokumentację projektową powykonawczą należy opracować w 3 egz., wszystkie materiały niezbędne do projektowania wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem (w tym ekspertyzy, opinie, badania i pomiary, podkłady geodezyjne, itp.), projekt wykonawczy oraz dokumentacja powykonawcza muszą spełniać obowiązujące na dzień ich złożenia przepisy, normy i warunki techniczne oraz posiadać uzgodnienia i dokumenty niezbędne do ich wykorzystania, 5) dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem: a) charakteru użytkowego, b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) w przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 7) odnośnie wywozu i utylizacji odpadów powstałych w związku z realizacją zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: a) zdemontowania grzejników żeliwnych i przekazania ich zamawiającemu, który zagospodaruje je we własnym zakresie, b) zdemontowania płyt drogowych z drogi wewnętrznej i przekazania ich zamawiającemu, który zagospodaruje je we własnym zakresie, c) przekazania starych mebli drewnianych (szafy, biurka, itp.) zamawiającemu, który zagospodaruje je we własnym zakresie, d) przekazania szaf chłodniczych zamawiającemu, który zagospodaruje je we własnym zakresie, e) zdemontowania, wywiezienia i przedłożenia zamawiającemu dokumentów z utylizacji pozostałych odpadów, w tym lamp, świetlówek, rur, opraw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 50.000,00 złotych, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3) w przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 02 20300045 1110 0000 0209 1680, 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach