Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania, remont i przebudowa budynku po byłej szkole podstawowej w Szczkowie na potrzeby DDP oraz CUŚ

Gmina Izbica Kujawska ogłasza przetarg

  • Adres: 87-865 Izbica Kujawska, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 865 009 , fax. 542 865 009
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbica Kujawska
    ul. Marszałka Piłsudskiego 32
    87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 865 009, fax. 542 865 009
    REGON: 91086685000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania, remont i przebudowa budynku po byłej szkole podstawowej w Szczkowie na potrzeby DDP oraz CUŚ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Zmiana sposobu użytkowania, remont i przebudowa budynku po byłej szkole podstawowej w Szczkowie na potrzeby DDP oraz CUŚ w ramach projektu: Utworzenie i funkcjonowanie DDP oraz CUŚ świadczącego usługi prawne, informacyjne, doradcze i szkoleniowe na rzecz osób niesamodzielnych i ich otoczenia na terenie gminy Izbica Kujawska. Zakres przebudowy obejmuje: Projekt obejmuje swym zakresem tylko parter budynku oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem schodów wejściowych, które będą dostosowane dla osób niepełnosprawnych, wymianę instalacji c.o. wraz z kotłem węglowym zlokalizowanym w piwnicy na ekologiczny kocioł z podajnikiem opalany paliwem węglowym typu ekogroszek. Projektowane zagospodarowanie działki zachowuje istniejący wjazd, teren utwardzony, wejście do budynku, miejsce na śmietnik oraz zieleń. Zmiany dotyczyć będą: 1. wykonania utwardzonego jednego miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x5m wraz z oznaczeniem graficznym, 2. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Projektuje się wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej; instalacji kanalizacji sanitarnej; wymiany instalacji c.o. wraz ze zmianą lokalizacji poszczególnych grzejników; wymianę kotła węglowego na kocioł ekologiczny na paliwo stałe ekogroszek o mocy 25 kW wraz wyposażeniem oraz zbiornika c.w.u. o pojemności V=140 dm3 wraz z wyposażeniem. W celu dostosowania obiektu na potrzeby budynku użyteczności publicznej dziennego domu pomocy oraz centrum usług środowiskowych projektuje się wydzielenie dwóch łazienek, ogólnodostępnej oraz dla osób niepełnosprawnych. Projektuje się nowe ściany działowe z pustaków gazobetonowych gr. 12 cm. Planuje się wykonanie otworów drzwiowych w istniejących ścianach oraz zamurowanie części otworów drzwiowych. Zabezpieczenie stropów we wszystkich pomieszczeniach do odporności ogniowej REI30. Modernizacja obejmuje wymianę warstw wykończeniowych posadzek, wymianę stolarki drzwiowej, naprawę uszkodzonych tynków wewnętrznych i pokrycia ścian powłoką malarską. Projektuje się drzwi zewnętrzne w istniejącym wiatrołapie wraz z oryglowaniem. Ściany klatki schodowej do piwnicy dostosować do kl. REI60. Projekt przewiduje kompletną wymianę całej instalacji elektrycznej wewnętrznej w obiekcie. Przedmiotem zamówienia jest również dostawa poniższego wyposażenia: Szafki 40/40/190, biurka 150/65/76, fotela, szafka na ubrania 80/40/190, regału 60/40/190, sofy rozkładanej 90/200, telewizora, stolika TV, stolika 70/70, krzeseł drewnianych, stołu 120/80, dozownika do mydła, pojemnika na ręczniki, kosza na śmieci, szczotki wc, lustra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5. 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN) Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Lubraniec oddział Izbica Kujawska nr konta: 35 9559 1027 0000 3102 2000 0003. Oryginał lub kserokopię dowodu wpłaty potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do swojej oferty. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu - przelewem, wykonawca winien podać numer przetargu i nazwę zadania oraz wskazać numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Miejskim w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszałka Piłsudskiego 32, 87 – 865 Izbica Kujawska w pokoju nr 1 ( KASA), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (zał. nr 2 do SIWZ), dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo . Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania na potrzeby realizacji zamówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy złożyć wraz z ofertą. (zał. nr 10 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach