Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia laboratoryjnego nr 18 oraz sali odczytowej na Centrum Dialogu w ICSO Blachownia w Kędzierzynie - Koźlu

Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia" w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-225 Kędzierzyn-Koźle, ul. Energetyków 9
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4873470 , fax. 077 4873060
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia" w Kędzierzynie-Koźlu
    ul. Energetyków 9 9
    47-225 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 077 4873470, fax. 077 4873060
    REGON: 00004163100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icso.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia laboratoryjnego nr 18 oraz sali odczytowej na Centrum Dialogu w ICSO Blachownia w Kędzierzynie - Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia laboratoryjnego nr 18 oraz sali odczytowej na Centrum Dialogu w ICSO Blachownia w Kędzierzynie - Koźlu - polegającego na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w oparciu o załączony program funkcjonalno - użytkowy i obejmuje: Etap 1 - faza projektowa 1)Wykonanie koncepcji projektowej - 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf. 2)Opracowanie projektu budowlanego wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf. 3)Opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż w tym projektów specjalistycznych, których konieczność wynika ze specyfiki zamówienia m.in. projekt akustyki, aranżacji wnętrza - 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf. 4)Wykonanie przedmiaru robót - 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie ath. 5)Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie docx. 6)Przedłożenie w/w dokumentów do uzgodnień i akceptacji Zamawiającego. 7)Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Etap 2 - faza wykonania robót budowlanych 1)Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacja projektową, decyzją o pozwoleniu na budowę, zasadami wiedzy technicznej i sztuka budowlaną. 2)Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż. 3)Sprawowanie nadzoru autorskiego. 4)Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie wymagane). UWAGA: Zamówienie nie obejmuje dostaw ujętych w programie funkcjonalno - użytkowym w zakresie wyposażenia Centrum Dialogu (pkt 1.2.3 w odniesieniu do wyposażenia obiektu). Opis wyposażenia przedstawiono dla wykonania koncepcji projektowej w celu opisania parametrów funkcjonalnych jakim powinno odpowiadać Centrum Dialogu. Szczegółowy opis przedstawiony został w II części SIWZ jako program funkcjonalno - użytkowy. Wykonanie zamówienia obejmuje również: 1.Organizację i zagospodarowanie miejsca pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Doprowadzenie niezbędnych mediów na teren prowadzonych robót i ponoszenie przez Wykonawcę wszelkich kosztów związanych z ich doprowadzeniem i zużyciem. 3.W przypadku prowadzenia robót na obiekcie czynnym, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Rozporządzenia MPiPS (Dz.U.03.169.1650) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym szczególnie §82 o treści: Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych, powinny być organizowane w sposób nie narażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, o których mowa w §82, pracodawca, u którego mają być prowadzone roboty, i osoba kierująca robotami powinni ustalić w podpisanym protokole szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Teren prowadzonych robót, o których mowa w §82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.). 4.Wywóz materiałów rozbiórkowych na Składowisko Odpadów lub na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odpady powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia należy wywieźć bez zbędnej zwłoki. Składowanie odpadów w rejonie wykonywanych robót możliwe jest w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót. 6.Odbiory z udziałem Zamawiającego. 7.Przywrócenie terenu po zakończeniu prac do stanu pierwotnego, posprzątanie, pozostawienie go w stanie czystym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu (przelew bankowy), 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icso.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach