Przetargi.pl
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ STRYCHU NA KLUB MŁODEGO GÓRALA W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OKRAJNIKU

Szkoła Podstawowa im. Górali Żywieckich ogłasza przetarg

  • Adres: 34-321 Okrajnik, ul. Żywiecka 82
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8651705 , fax. 33 8651705
  • Data zamieszczenia: 2011-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Górali Żywieckich
    ul. Żywiecka 82 82
    34-321 Okrajnik, woj. śląskie
    tel. 33 8651705, fax. 33 8651705
    REGON: 07068913900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spokrajnik.szkolnastrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ STRYCHU NA KLUB MŁODEGO GÓRALA W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OKRAJNIKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegając na adaptacji i zmiana sposobu użytkowania strychu na cele Klubu Młodego Górala w budynku szkoły podstawowej w Okrajniku, w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem. 2. Inwestycja realizowana jest w ramach Projektu Krzewienie kultury, tradycji i edukacji na pograniczu polsko-słowackim Gmin Łękawica i Vavrecka (Numer Projektu PL-SK-BES-IPP-II-13) współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 85% w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczypospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013 oraz budżetu państwa w 10%. 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać prace budowlane polegające na adaptacji części strychu na pomieszczenia Klubu Młodego Górala, w tym: - salę Młodego Górala, - pomieszczenie porządkowe, - schowek, o łącznej powierzchni 61,27 m2 i kubaturze 242,0 m3, w tym: 3.1. Izolacje: przeciwwodną i przeciwwilgociową: folia para przepuszczalna i paroizolacyjna, cieplne: wełna mineralna; 3.2. Wykończenie ścian: tynki cementowo-wapienne, malowanie farby akrylowe; 3.3. Posadzki: płytki gresowe antypoślizgowe; 3.4. Stolarka: okienna: ona dachowe 74x140 cm, drzwiowa: wewnętrzna: drewniana; 3.5. Wyposażenie budowlano-instalacyjne: pomieszczenia będą wyposażone w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną. Instalacje będą podłączone do istniejącej instalacji w budynku szkoły. 4. Oznaczenie zgodnie z CPV: 45214210-5 roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych, 45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45321000-3 izolacje cieplne, 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45331100-7 instalowanie centralnego ogrzewania, 45421100-5 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów, 45431000-7 kładzenie płytek, 45442100-8 roboty malarskie. 5. Klasyfikacji obiektu zgodnie z Polską Klasyfikacją Obiektów Budowlanych (PKOB). PKOB 1263 6. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, a w szczególności: 1) Projekt budowlany - architektoniczno-budowlany; 2) Specyfikacja Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; 3) Przedmiar robót opracowany przez Zamawiającego; 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 8. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej użyte zostały w celu opisu materiałów znaki towarowe lub pochodzenie materiałów Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych. Podane znaki towarowe lub pochodzenie materiałów wskazują wzorzec jakościowy tych materiałów. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o zgodności treści oferty z treścią SIWZ a w następstwie o ewentualnym odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spokrajnik.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach