Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń przedszkola zlokalizowanego w budynku Szkoły Podstawowej w Gościnie, na potrzeby żłobka wraz z dobudową szatni w ramach realizacji projektu pn.: "MALUCH+" , ul. Kościuszki 5, 78-120 Gościno

Gmina Gościno ogłasza przetarg

  • Adres: 78120 Gościno, ul. IV Dywizji WP
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 513 382 , fax. 943 513 378
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gościno
    ul. IV Dywizji WP 58
    78120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 513 382, fax. 943 513 378
    REGON: 53488800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goscino.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń przedszkola zlokalizowanego w budynku Szkoły Podstawowej w Gościnie, na potrzeby żłobka wraz z dobudową szatni w ramach realizacji projektu pn.: "MALUCH+" , ul. Kościuszki 5, 78-120 Gościno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    roboty budowlane polegające na zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń przedszkola na żłobek o łącznej powierzchni 269,99m2, w szczególności: 1) wykonanie robót rozbiórkowych 2) rozbiórka ścianek działowych 3) rozbiórka okładzin ścian " demontaż stolarki okiennej i drzwiowej 4) powiększenie otworów drzwiowych 5) murowanie ścian zewnętrznych i działowych 6) wykonanie stropodachu z pustaków 7) ocieplenie stropodachu i ścian zewnętrznych nowo wybudowanych 8) ułożenie wykładzin posadzkowych 9) wykucie otworów drzwiowych 10) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej 11) wykonanie tarasu zewnętrznego 12) wykonanie robót wykończeniowych, tynki wewnętrzne okładziny ścian płytkami, posadzka wylewka samopoziomująca, podłoga z gresu i paneli 13) wykonanie instalacji elektrycznej 14) wykonanie robót sanitarnych 3. Zakres prac do wykonania nie obejmuje budowy i wyposażenia placu zabaw ujętego w dokumentacji projektowej. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie : 4.000 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank : Pomorski Bank Spółdzielczy O/ Gościno Nr: 66 8581 1030 0500 0273 2000 0001 5. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zawierającej informacje podawane podczas otwarcia ofert oraz kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach