Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po byłej kotłowni szkolnej na małe kino społecznościowe w Tuliszkowie

Gmina i Miasto Tuliszków ogłasza przetarg

  • Adres: 62-740 Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 793 116 , fax. 632 892 105
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Tuliszków
    Plac Powstańców Styczniowych 1
    62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie
    tel. 632 793 116, fax. 632 892 105
    REGON: 52957400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tuliszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po byłej kotłowni szkolnej na małe kino społecznościowe w Tuliszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Działka na której znajduje się przedmiot inwestycji jest zagospodarowana. Na działce znajduje się budynek szkoły – w tym część budynku z pomieszczeniami po byłej kotłowni przeznaczone pod działalność małego kina społecznościowego, infrastruktura techniczna – drogi wewnętrzne, chodniki, parkingi. Budynek posiada przyłącze wodociągowe z istniejącej sieci gminnej, przyłącze instalacji sanitarnej do gminnej sieci sanitarnej, przyłącze energetyczne z istniejącej sieci elektroenergetycznej. Dostęp działki do drogi publicznej – za pomocą istniejącego zjazdu. Ogólnie budynek szkoły jest w dobrym stanie technicznym. Pomieszczenia przeznaczone pod działalność kina są w złym stanie technicznym, m.in. brak dostępu dla osób niepełnosprawnych, brak sanitariatów, istniejące wyjście oraz schody nie spełniają wymagań obowiązujących przepisów. Konieczne jest dostosowanie pomieszczeń i wyjść do celów ewakuacji oraz wymagań p.poż. Przedmiotem zamówienia jest: • Rozbiórka na zewnątrz ( rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych, rozbiórka daszka nad wejściem, rozbiórka nawierzchni utwardzonych) i wewnątrz budynku (rozbiórka ścian, demontaż drzwi i okien, demontaż instalacji wewnętrznych, skucie posadzek), • Prace adaptacyjne na zewnątrz (budowa nowych schodów zewnętrznych, wykonanie daszka nad wejściem, wykonanie nawierzchni utwardzonych) i wewnątrz budynku (wykonanie ścian, montaż drzwi i okien, montaż instalacji wewnętrznych, wykonanie posadzek), • Dostawa i montaż wyposażenia kina. 5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: • Załączniku nr 2 - Projekt branży architektonicznej do projektu budowlanego + BIOZ, • Załączniku nr 3 - Projekt branży architektonicznej do projektu wykonawczego, • Załączniku nr 4 - Projekt branży elektrycznej do projektu budowlanego + BIOZ, • Załączniku nr 5 - Projekt branży elektrycznej do projektu wykonawczego, • Załączniku nr 6 - Projekt branży konstrukcyjnej do projektu budowlanego + BIOZ, • Załączniku nr 7 - Projekt branży konstrukcyjnej do projektu wykonawczego, • Załączniku nr 8 - Projekt branży sanitarnej do projektu budowlanego + BIOZ, • Załączniku nr 9 - Projekt branży sanitarnej do projektu wykonawczego, • Załączniku nr 10 - Projekt zagospodarowania terenu do projektu budowlanego, • Załączniku nr 11 - Projekt zagospodarowania terenu do projektu wykonawczego, • Załączniku nr 12 - STWiOR dla branży elektrycznej, • Załączniku nr 13 - STWiOR dla branży sanitarnej, • Załączniku nr 14 - STWiOR dla prac rozbiórkowych, • Załączniku nr 15 - STWiOR dla branży budowlano-montażowej, • Załączniku nr 16 - Przedmiar robót dla branży budowlano – montażowej, • Załączniku nr 17 - Przedmiar robót dla branży elektrycznej, • Załączniku nr 18 - Przedmiar robót dla branży sanitarnej, • Załączniku nr 19 - Wyposażenie kina. Dołączone do projektów przedmiary mają charakter jedynie pomocniczy. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 24 do SIWZ Wykonawca uzgodni z Zamawiającym kolorystykę materiałów przeznaczonych do robót wykończeniowych przed ich zastosowaniem. Sprzęt, stanowiący wyposażenie musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. Wykonawca powinien dostarczyć sprzęt ze wszystkimi niezbędnymi elementami mocującymi oraz obudowami dla potrzeb instalacji. W celu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do jego wykonania, oraz wykonać wszystkie towarzyszące roboty, prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót na cały okres ich realizacji, aż do odbioru końcowego. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę pierwszego uruchomienia wszystkich systemów składających się na odbiór przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenia pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi tych systemów i urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł ( sześć tysięcy złotych) 12.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 87 8530 0000 0900 0130 2000 0007; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 12.3 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą; 2) powinno być wystawione na Zamawiającego; 3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy; 4) wadium musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 12.4 Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 12.2. ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 12.5 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustawy. 12.6 Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.7 Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; c) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach; d) kosztorysy sporządzone wg. załączonego do SIWZ przedmiarów robót, wraz z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania; e) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach