Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych - II etap Budowa wewnętrznej platformy dla niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim

Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Kanałowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5622146, 5623539 w. 25 , fax. 585 625 870
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
    ul. Kanałowa 3
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 5622146, 5623539 w. 25, fax. 585 625 870
    REGON: 19195048900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: starogardgdanski.praca.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych - II etap Budowa wewnętrznej platformy dla niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych – II etap Budowa wewnętrznej platformy dla niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim. /Zadanie dofinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze B, którego nazwa projektu brzmi: Zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych – II etap budowa wewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim/ Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 45.00.00.00-7 roboty budowlane, 45.31.30.00-4 instalowanie wind i ruchomych schodów. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności następujące prace: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Roboty budowlane 3) Instalacja elektryczna 4) Dostawa i montaż dźwigu platformowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) Projekt budowlano-wykonawczy 2) Przedmiar robót 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, zamawiający dopisuje wyraz „lub równoważny”. 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od określonych w dokumentacji, a w szczególności : zapewnienie spełnienia tych samych funkcji, zapewnienie urządzeń wykonanych z materiałów określonych w dokumentacji projektowej, zapewnienia urządzeń o tym samym przeznaczeniu. Za równoważne, w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń, zamawiający uzna takie, oferowane przez wykonawcę materiały i urządzenia, które pod względem wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym, estetycznym, jakościowym i użytkowym będą równoważne do opisanego w projekcie budowlanym, za rozwiązania równoważne uznane zostaną rozwiązania o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji projektowej. 6. Wykazanie równoważności tj. spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia należy do wykonawcy. Jeżeli zostaną zaoferowane materiały lub urządzenia równoważne wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem w szczególności nazwy producenta oraz opisu technicznego proponowanych rozwiązań równoważnych i np kart katalogowych . 7. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, ze przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów, produktów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji technicznej. 8. Zamówienie obejmuje również prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 9. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy: a) minimum 60-cio miesięcznego okresu rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia, w tym platformy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych (materiały i robocizna), b) gwarancji jakości udzielonej na okres trwania rękojmi (wykonane roboty budowlane (robocizna) i zamontowane urządzenia, w tym platformy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych (materiały). 9a) Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459). Gwarancja jakości Wykonawcy udzielana w tym zakresie jest niezależna od gwarancji udzielanych przez innych gwarantów (dostawców, producentów, autoryzowanych przedstawicieli itd.). Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności zmierzających do naprawy usterki niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki, niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. W przypadku gdy usterka windy spowoduje uwięzienie pasażerów interwencja mająca na celu uwolnienie pasażerów musi być podjęta w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a „ustawy" Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace fizyczne polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych były wykonywane (o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej) przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę / Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy. 11. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy. 12. Wykonawca ma obowiązek złożenia w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia dotyczącego zatrudnienia na umowę o prace zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ, 13. W uzasadnionych przypadkach każdorazowo na żądanie zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie złożonych do ZUS za każdego pracownika świadczącego usługi druku RCA zawierającego kod tytułu ubezpieczenia 01.10. 14. Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wszczęcie kontroli w celu weryfikacji czy osoby, o których mowa w ust.10 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 15. Gdy Wykonawca nie przedłoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 12 lub dowodów, o których mowa w pkt. 13 zobowiązany będzie za każdy stwierdzony przypadek do zapłacenia kary umownej zamawiającemu w wysokości brutto 2000,00 zł. 16. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał oględzin miejsca planowanych robót budowlanych i dokonał pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia. 17. Załączone do SIWZ przedmiary robót stanowią materiał informacyjny i mają być traktowane jako materiał pomocniczy. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie nie są robotami dodatkowymi i należy je uwzględnić w cenie ofertowej. 18. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć atesty stwierdzające zgodność użytych wyrobów budowlanych z obowiązującymi normami oraz zobowiązany jest do przedłożenia, wszelkich innych związanych z tym dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy tych wyrobów. 19. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia prób ruchowych i dokonania odbioru przez Państwowy Dozór Techniczny oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a „ustawy" : 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 2) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zobowiązanie musi być w oryginale i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów, 3) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 „ustawy", 4) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, 5) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy, 6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt.1), nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 1).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach